Los bericht bekijken
  #16  
Oud 6 juni 2011, 21:07
LuckyBet LuckyBet is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 199
LuckyBet is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monique Veeke Bekijk bericht
Hoe heb ik wat opgelost, dat relevant werk? Wel, ik was bij toeval in een tijdelijk baantje gerold als administratieve ondersteuning van een P&O-adviseur. Dat ging goed, ik kreeg al snel meer taken maar mijn werkgever zei erbij dat als ik verder wilde blijven groeien, een HBO-opleiding wel een voorwaarde was. Toen ik met die opleiding begon ehbben we meteen afspraken gemaakt over een groeifunctie, dat ik er telkens taken bij zou krijgen -zolang het goed ging natuurlijk- totdat ik volwaardig P&O-adviseur was, in het 3e jaar al. In die zin heb ik geluk gehad met mijn werkgever. Maar ik moest er soms zelf wel achteraan hoor, om die taken ook te blijven krijgen. In die zin worden er maar zelden dingen in je schoot geworpen. Zelfs welwillende bazen en collega's hebben het soms gewoon zo druk dat ze dingen gewoon vergeten. In die zin zijn eigen initiatief en pro-activiteit wel heel goede competenties om te ontwikkelen.

Monique
Op mijn werk is het een catch 22, zonder het juiste papier kom je er niet, je wordt afgerekend op je papieren, maar als ze je voor geen meter helpen bij je opleiding, kom je er ook niet.
Sorry, ben nog steeds bitter, boos en gefrustreerd .
Met citaat reageren