Los bericht bekijken
  #33  
Oud 9 juni 2011, 22:25
LuckyBet LuckyBet is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 199
LuckyBet is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monique Veeke Bekijk bericht
Vervelend, heb je jezelf lekker in actiemodus gekregen en dan gaan die afspraken niet door. Maar misschien is het ook handiger om met je baas te praten nadat je betere info van je opleiding hebt. Dan weet je tenminste concreet wat je van je leidinggevende gedaan wilt krijgen.
Met opstellen portfolio kan ik je niet helpen, met mijn deeltijdopleiding zat ik (was '97 geloof ik) wel in het eerste jaar van competentiegericht onderwijs, maar competenties werden niet apart gecheckt zoals bij jou nu.
Zie trouwens hier wel een korte maar heldere gratisonline cursus POP maken: http://www.leren.nl/cursus/leren_en_studeren/pop/ Sowieso wel een aanrader die site, ook cursussen over solliciteren, vaardigheden etc.

Monique
Bedankt Monique voor de website.
Volgens mij heeft mijn baas ook weinig kaas gegeten van het hele competentie gebeuren. Helemaaaaal voor zijn tijd, hihi . En mijn coach op school heeft volgens mij ook nooit eerder mensen begeleidt in een competentie/portfolio/assessment traject. Dus het is een beetje de lamme die de blinde moet gaan helpen...
Met citaat reageren