Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 25 november 2013, 15:22
Hans-Pieter Ritzema
Gast

Standaard

Tijdens de laatste fase van de ziekte zou ik me daar ook niet meer op richten. Heel veel sterkte.
Met citaat reageren
Oud 25 november 2013, 15:36
LuckyBet LuckyBet is offline
Veteraan

LuckyBet is on a distinguished road
Standaard

Mijn ouders hebben steeds geaccepteerd en gerespecteerd dat mijn werk en school steeds op de eerste plaats stonden. En ik heb steeds op werkgebied en op het gebied van school goed gespresteerd. Goede beoordelingen op het werk en goede cijfers op school en steeds vrijwel bij geweest met alles. Alleen nu wordt het allemaal wel erg moeilijk nu mijn vader sinds enige tijd slecht gaat. Vanuit school en vanuit het werk is hier begrip voor. Maar zelf vind ik het heel moeilijk om op een gebied niet te (kunnen) presteren als normaal.
Met citaat reageren
Oud 26 november 2013, 09:49
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan

mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Maar zelf vind ik het heel moeilijk om op een gebied niet te (kunnen) presteren als normaal.
Je legt de lat veel te hoog voor jezelf. Het is heel normaal dat je in zo'n situatie op bepaalde gebieden even een stapje terug doet. Als je dit in goede overleg met anderen doet, hoeft dit geen problemen op te leveren. Je hebt maar een beperkte hoeveelheid energie, gebruik die verstandig. Zo houd je het het langste vol en daar is tenslotte iedereen het meest bij gebaat.

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
Oud 26 november 2013, 10:10
Veteraan

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans-Pieter Ritzema Bekijk bericht
Tijdens de laatste fase van de ziekte zou ik me daar ook niet meer op richten. Heel veel sterkte.
We hebben geen idee hoe lang hij nog zal leven en of hij nog weer terug naar huis zal kunnen komen, niemand die dat op dit moment kan zeggen. Hij heeft een behandeling gehad die tegen de pijn zou moeten gaan helpen. Hij moest naar het ziekenhuis vanwege de extreme pijn, maar kreeg daar vervolgens nog een aantal complicaties er bij. Op het moment gaat het redelijk en is hij redelijk stabiel, maar hij is wel bedlegerig.
Met citaat reageren
Oud 3 december 2013, 14:47
Hans-Pieter Ritzema
Gast

Standaard

Heel veel sterkte. Probeer door je werk en studie positieve energie vrij te maken voor je vader.
Met citaat reageren
Oud 6 april 2014, 15:33
Veteraan

Standaard

Mijn vader overleed op 1 maart.
Geruime tijd heb ik mantelzorg verleend en daarom was door gaan met de studie geen optie. Nu zou ik de studie dus weer op moeten pakken, maar ik ben enorm gestrest! De ziekte van mijn vader, zijn aftakeling, de pijn en andere ongemakken die hij heeft geleden en steeds naar het ouderlijk huis heen en weer reizen en helpen met mijn vader zijn verzorging, hebben er flink ingehakt. En natuurlijk ook het verlies van mijn vader. Ik ga nu kijken of ik de arbodienst in kan schakelen, zodat ik zo snel mogelijk wel weer in staat zal zijn af te gaan studeren. Ik ben wel fulltime aan het werk, maar meer dan dat kan ik nu even niet opbrengen. Daarbij is het ook nu, net als vorig jaar, weer knap druk op het werk.
Met citaat reageren
Oud 7 april 2014, 09:08
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan

mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Gecondoleerd met je vader.
Goed van je dat je de draad weer beetje bij beetje oppakt. Ik zou ook met school om tafel gaan zitten om samen te bekijken hoe ze jou kunnen ondersteunen bij je afstuderen. Ik wens je voor de komende tijd veel kracht en wijsheid.

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
Oud 7 april 2014, 18:51
Veteraan

Standaard

Dank je wel Marieke.
Ik zou zo dolgraag zo snel mogelijk de opleiding afronden. Alleen moet ik dan wel een beetje goed in mijn vel zitten voordat ik verder ga.
Met citaat reageren
Oud 18 juni 2014, 13:06
Veteraan

Unhappy

Balen, ik ben nog steeds heel moe en mijn scherpte en concentratie zijn niet optimaal. Ik ben nog steeds fulltime aan het werk, maar enige tijd geleden vertelde een bedrijfsarts mij dat ik overspannen ben en depressief .
Ik moet mij binnenkort inschrijven voor het nieuwe schooljaar, maar ik weet niet of ik mij op tijd goed genoeg zal voelen .
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten