Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 juli 2012, 15:47
aapje23 aapje23 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 juli 2012
Berichten: 1
aapje23 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief politie hoofdagent

Hallo allemaal
zouden jullie aub op mijn brief willen reageren? Geen idee of het zo goed is?

Politie....
Afd. P & O
t.a.v.
........
........
........



Huppelepup, .. september 2012

Betreft: Vacature hoofdagent

Geachte heer,mevrouw


Vol enthousiasme kwam ik op 4 juli thuis na de informatiebijeenkomst voor hoofdagent. Na deze bijeenkomst is mijn belangstelling voor de politie nog meer gegroeid. De politie medewerkers hebben mij gewezen op deze vacature.

Graag solliciteer ik naar hoofdagent omdat ik vind dat dit echt iets voor mij is.
Wat mij zo aanspreekt is vooral de afwisseling van de werkzaamheden in verschillende situaties. Geen dag is hetzelfde. Het ene moment zit je nog aan je bureau en het andere moment ben je ter plaatse bij een ernstig ongeval. Daarvoor moet je flexibel zijn en snel kunnen schakelen en dat is een competentie die ik bezit. Maar ook het werken in en voor onze maatschappij en zo kunnen bijdragen aan een veilig Nederland. Omdat ik het belangrijk vind dat iedereen zich veilig kan voelen. Maar ook dat ieder mens zich aan de wet en regelgeving van onze samenleving houd. Ik zou daar graag een bijdrage aan leveren.

Daarnaast spreekt het afwisselend werken-leren mij ook erg aan. Zo kun je de theorie eerder toepassen in de praktijk en dat is voor mij een ideale manier van leren. Zo krijg je niet grote hoeveelheden leerstof waarbij je de helft als snel weer kwijt bent.

Op de website kombijdepolitie en bij de informatie bijeenkomst heb ik veel informatie gekregen waaruit ik concludeer dat ik veel karaktereigenschappen bezit die van belang zijn bij de politie. Vooral op het sociaal vlak, ik ben communicatief ingesteld en kan goed met verschillende doelgroepen omgaan. Ook sta ik stevig in mijn schoenen en heb discipline.

Hopelijk heb ik u tot nu toe voldoende geïnformeerd.
Ik zou het erg leuk vinden als u mij uitnodigt voor de voorlichting.

Met vriendelijke groeten,

................
................
................

Bijlage: Curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 juli 2012, 03:41
RichWes RichWes is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 21 november 2011
Berichten: 89
RichWes is on a distinguished road
Stuur een bericht via Skype™ naar RichWes
Standaard

Beste,

Welkom op dit forum. Lees de spelregels even door en dan in het bijzonder punt twee: http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23.

Schot voor de boeg: belangstelling kan niet groeien; deze woorden zijn niet te combineren. Ik zou dat groeien in deze zin vervangen door: 'verder toegenomen'.

Groet,


Richard
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 juli 2012, 21:24
Alfa155 Alfa155 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 juli 2012
Berichten: 5
Alfa155 is on a distinguished road
Standaard

Wel een leuke brief, ik zou ( Hopelijk heb ik u tot nu toe voldoende geïnformeerd ) weghalen.

Het komt bij mij over als onzeker over je brief? Also je zelf vermoed dat er niet genoeg informatie in zit.

Vertel eens wat over je huidige werkervaring.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 juli 2012, 19:02
Lichtgroen Lichtgroen is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2012
Berichten: 20
Lichtgroen is on a distinguished road
Standaard Hello

Er is niks mis mee met je brief, maar het kan anders en hierbij alsnog tips. Ik sta stevig in mijn schoenen, staat in je brief, maar op welke wijze? wel een voorbeeld geven dat zou nog goed overkomen en geef zoveel mogelijk ervaring in je brief zoals in de dagelijkse leven, zodat je echt bewust van ben wat er allemaal afspeelt en meer over je kennis en vaardigheden hebben, want als ik je brief lees komt niet overtuigend over dat je bewuster van bent, sorry.

Succes,
Met citaat reageren
  #5  
Oud 21 juli 2012, 19:47
Caily Caily is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 juli 2012
Berichten: 13
Caily is on a distinguished road
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aapje23 Bekijk bericht
Hallo allemaal
zouden jullie aub op mijn brief willen reageren? Geen idee of het zo goed is?

Politie....
Afd. P & O
t.a.v.
........
........
........



Huppelepup, .. september 2012

Betreft: Vacature hoofdagent

Geachte heer,mevrouw


Vol enthousiasme kwam ik op 4 juli thuis na de informatiebijeenkomst voor hoofdagent. Na deze bijeenkomst is mijn belangstelling voor de politie nog meer gegroeid. De politie medewerkers hebben mij gewezen op deze vacature.

Graag solliciteer ik naar hoofdagent omdat ik vind dat dit echt iets voor mij is.
Wat mij zo aanspreekt is vooral de afwisseling van de werkzaamheden in verschillende situaties. Geen dag is hetzelfde. Het ene moment zit je nog aan je bureau en het andere moment ben je ter plaatse bij een ernstig ongeval. Daarvoor moet je flexibel zijn en snel kunnen schakelen en dat is een competentie die ik bezit. Maar ook het werken in en voor onze maatschappij en zo kunnen bijdragen aan een veilig Nederland. Omdat ik het belangrijk vind dat iedereen zich veilig kan voelen. Maar ook dat ieder mens zich aan de wet en regelgeving van onze samenleving houd. Ik zou daar graag een bijdrage aan leveren.

Daarnaast spreekt het afwisselend werken-leren mij ook erg aan. Zo kun je de theorie eerder toepassen in de praktijk en dat is voor mij een ideale manier van leren. Zo krijg je niet grote hoeveelheden leerstof waarbij je de helft als snel weer kwijt bent.

Op de website kombijdepolitie en bij de informatie bijeenkomst heb ik veel informatie gekregen waaruit ik concludeer dat ik veel karaktereigenschappen bezit die van belang zijn bij de politie. Vooral op het sociaal vlak, ik ben communicatief ingesteld en kan goed met verschillende doelgroepen omgaan. Ook sta ik stevig in mijn schoenen en heb discipline.

Hopelijk heb ik u tot nu toe voldoende geïnformeerd.
Ik zou het erg leuk vinden als u mij uitnodigt voor de voorlichting.

Met vriendelijke groeten,

................
................
................

Bijlage: Curriculum vitae

Beste,

Maar ook het werken (dit gebruik je twee keer, zie onderstaande zin) in en voor onze maatschappij en zo kunnen bijdragen aan een veilig Nederland.
Omdat ik het belangrijk vind dat iedereen zich veilig kan voelen.
Maar ook dat ieder mens zich aan de wet en regelgeving van onze samenleving houd. Ik zou daar graag een bijdrage aan leveren.

Zo kun je de zin ook beginnen:
Wat ik ook belangrijk vind, dat ieder mens zich aan de wet en regelgeving van onze samenleving houd.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 23 juli 2012, 11:43
meave meave is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2012
Berichten: 39
meave is on a distinguished road
Standaard

Leuke brief en zal zeker een toegevoegde waarde hebben, maar vergeet niet het sollicitatieformulier in te vullen. Hiervoor kan je gewoon naar het bureau gaan bij jou in de buurt. En vergeet vooral niet te trainen voor je sporttest, die is behoorlijk pittig!

Goodluck
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief medewerker politie, alle hulp is welkom paradise87 Sollicitatiebrief en cv 2 7 februari 2012 16:14
Sollicitatiebrief politie Schandalig Sollicitatiebrief en cv 29 7 april 2011 17:56
Sollicitatiebrief & CV voor de Politie Ferry Jansen Sollicitatiebrief en cv 3 19 juni 2009 13:55
Sollicitatiebrief politie (Master of Criminal Investigation) mariekev Sollicitatiebrief en cv 9 12 oktober 2007 09:55
Sollicitatiebrief politie stein27 Sollicitatiebrief en cv 29 9 mei 2007 22:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon