Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 november 2010, 16:05
GWO GWO is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 november 2010
Berichten: 1
GWO is on a distinguished road
Lightbulb Nieuwe toekomst na bedrijfsleider bij een uitzendbureau?

Beste forumleden,

Ik zal mij even kort voorstellen. Ik ben 23 jaar oud, ben in Polen geboren en sinds mijn 8ste woon ik in Nederland. Ik heb een Havo diploma en werk als bedrijfsleider bij een uitzendbureau. Het uitzendbureau waar ik voor werk is van mijn neef en ik werk bij hem sinds mijn 19de dus al 4 jaar. Ik woon ook nog thuis bij me moeder. Sinds dat ik werk bij me neef ben ik al mijn contacten van school en omgeving kwijt geraakt vanwege een druk werkleven. Ik werkte toen minimaal 6 dagen per week en regelmatig zelfs 7 dagen. Ik heb dus ook niemand in mijn omgeving om advies te vragen over mijn loopbaancarričre vandaar dat ik mij tot jullie wend. Ik heb wel een maat die verkoopmedewerker is bij een supermarkt en parttime beveiliger is maar die worstelt ook met het verloop van zijn loopbaancarričre.


Mijn werk:

Het bedrijf waar ik voor werk heeft nu ongeveer 50 mensen in dienst in Nederland terwijl 2 jaar geleden er nog meer dan 150 mensen in dienst waren dus de economische crisis heeft ook ons hard geraakt. Wij zitten vooral in de scheepsbouw en ook in de bouwsector (meestal verbouwingen).
Mijn arbeidsvoorwaarden zijn onveranderd gebleven sinds mijn 20ste jaar. Heb een vast contract, verdien 2100 euro netto en mijn privé auto en telefoon worden helemaal vergoed.
Ik werk alleen met Poolse werknemers in de leeftijdsgroep tussen 20 en 55 jaar.


Mijn taken:

- Het zoeken en aannemen van werknemers en het ontslaan van werknemers in overleg met de bedrijfsleider bij de desbetreffende werkplek.
- Verzorgen van huisvesting voor de werknemers.