Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 oktober 2006, 09:13
dishano dishano is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 3
dishano is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief beveiliger

Hallo, kan iemand me alsjeblieft helpen met het uitwerken van mijn sollicitatiebrief.
Ik heb geprobeerd om er wat goeds van maken, maar ik vind het echt moeilijk.
Eisen zijn alleen gemotiveerd en het bezit van een vmbo niveau 4 diploma.


Rotterdam, 24 oktober 2006

Betreft: vacature gemotiveerde beveiliger

Geachte mevrouw ---


U zoekt een gemotiveerde beveiliger en dat is exact de functie waar ik naar zoek. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die beveiliger ben waarnaar u zoekt.


Zoals ik al eerder heb vermeld ik hou ervan om in een levendige afdeling te werken, en schiphol is de juiste plek voor mij dat me heel erg aantrekt.
Werken als een beveiliger is echt iets voor mij. Ik hou van uitdaging je weet nooit wat er te wachten staat
Ik heb bewust gekozen voor de richting beveiliger. In mijn achterhoofd had ik altijd de gedachte om als een beveiliger aan het werk te gaan.

Ik heb de motivatie het nodige lef en doorzettingsvermogen om actief deel te nemen aan het beveiliging branche
Flexibel en accurate manier van handelen behoren tot mijn sterkste kanten.
Ik beschik over een collegiale instelling. Ik kan alleen zelfstandig en in groepsverband werken.
Ik pik dingen heel snel op

Ik heb het vertrouwen dat m’n kwaliteiten aansluiten bij de eisen
Hoewel ik een echte rotterdammer ben, kom ik toch graag naar Amsterdam voor een gesprek waarin ik mijn enthousiasme over deze
Baan verder toe kan lichten.



Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 oktober 2006, 19:07
Schandalig Schandalig is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 17
Schandalig is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief beveiliger

Ik lees je brief toevallig omdat ik zelf ook bezig ben met het schrijven van een sollicitatiebrief. Ik heb eerlijk gezegd nogal wat commentaar!

- waarnaar u zoekt
--> Waar u naar op zoek bent.

- zoals ik al eerder heb vermeld ik hou ervan
--> Zoals ik al eerder heb vermeld houd ik ervan. Of je moet een dubbel punt gebruiken na 'vermeld'.

- Ik beschik over een collegiale instelling. Ik kan alleen zelfstandig en in groepsverband werken.
Ik pik dingen heel snel op
--> Dit zijn allemaal erg korte zinnetjes, ik zou er een lang geheel van maken.

- ik kan alleen zelfstandig
--> Dat is dubbelop, ik zou ervan maken: Ik kan zelfstandig en in groepsverband...


Verder veel succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 oktober 2006, 20:26
dishano dishano is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 3
dishano is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief beveiliger

allereerst schandalig heeel erg bedank voor het reageren op mn post
ik heb aantal zinnen een beetje verandert


Rotterdam, 24 oktober 2006

Betreft: vacature gemotiveerde beveiliger

Geachte mevrouw ---


U zoekt een gemotiveerde beveiliger en dat is exact de functie waar ik naar zoek. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die beveiliger ben waar u naar op zoek bent.


Zoals ik al eerder heb vermeld ik houd ervan om in een levendige afdeling te werken, en schiphol is de juiste plek voor mij dat me heel erg aantrekt.
Werken als een beveiliger is echt iets voor mij. Ik hou van uitdaging je weet nooit wat er te wachten staat,
Ik heb bewust gekozen voor de richting beveiliger. In mijn achterhoofd had ik altijd de gedachte om als een beveiliger aan het werk te gaan.

Ik heb de motivatie het nodige lef en doorzettingsvermogen om actief deel te nemen aan het beveiliging branche
Flexibel en accurate manier van handelen behoren tot mijn sterkste kanten.
Ik ben heel leergierig en ik heb totaal geen moeite met het oppikken van nieuwe dingen.
Ik beschik over een collegiale instelling. Ik kan heel goed zelfstandig en in groepsverband werken.

Ik heb het vertrouwen dat mijn kwaliteiten aansluiten bij de eisen
Hoewel ik een echte rotterdammer ben, kom ik toch graag naar Amsterdam voor een gesprek waarin ik mijn enthousiasme over deze
Baan verder toe kan lichten.



Met vriendelijke groeten,

---
Bijlage: curriculum vitae



ik ben niet zo creatief met het maken van lange zinnetjes maar ik hoop dat het nu wat beter is.
heeft iemand nog een suggestie wat ik mischien zou moeten veranderen
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 oktober 2006, 20:33
Schandalig Schandalig is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 17
Schandalig is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief beveiliger

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dishano Bekijk bericht
allereerst schandalig heeel erg bedank voor het reageren op mn post
ik heb aantal zinnen een beetje verandert


Rotterdam, 24 oktober 2006

Betreft: vacature gemotiveerde beveiliger

Geachte mevrouw ---


U zoekt een gemotiveerde beveiliger en dat is exact de functie waar ik naar op zoek ben. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die beveiliger ben waar u naar op zoek bent.


Zoals ik al eerder heb vermeld hou ik ervan om in een levendige afdeling te werken en Schiphol is de juiste plek voor mij, omdat dit mij heel erg aantrekt.
Werken als een beveiliger is echt iets voor mij: ik hou van uitdaging, omdat je weet nooit wat er te wachten staat.
Ik heb bewust gekozen voor de richting beveiliger. Waarom? In mijn achterhoofd had ik altijd de gedachte om als een beveiliger aan het werk te gaan.

Ik heb de motivatie en het nodige lef en doorzettingsvermogen om actief deel te nemen aan het beveiliging branche
Flexibel en accurate manier van handelen behoren tot mijn sterkste kanten.
Vreemde zin!!
Ik ben heel leergierig en ik heb totaal geen moeite met het oppikken van nieuwe dingen.
Ik beschik over een collegiale instelling en daarbij presteer ik zelfstandig goed, maar ook in groepsverband.

Ik heb het vertrouwen dat mijn kwaliteiten aansluiten bij de eisen
Hoewel ik een echte rotterdammer ben, kom ik toch graag naar Amsterdam voor een gesprek waarin ik mijn enthousiasme over deze
Baan verder toe kan lichten.

Misschien dat ik die opmerking van Rotterdammer niet zou maken... Misschien dat je hier alleen iets kan zeggen dat je hoopt uitgenodigd te worden voor een gesprek.


Met vriendelijke groeten,

---
Bijlage: curriculum vitae



ik ben niet zo creatief met het maken van lange zinnetjes maar ik hoop dat het nu wat beter is.
heeft iemand nog een suggestie wat ik mischien zou moeten veranderen


Ik heb nog wat dingen opgemerkt, sorry voor het vele commentaar maar ik vond het niet echt lekker lopen. Dat van die kleurtjes heb ik overgenomen van iemand van het forum, hopelijk is dit geen probleem.

Succes ermee!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 24 oktober 2006, 20:39
dishano dishano is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 3
dishano is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief beveiliger

haha je hoeft je niet te verontschuldingen man dit is juist goed
precies wat ik nodig heb
ik ben een aantal jaren niet meer naar school geweest ik deed vrij simpele werk in die jaren .. en ik ben niet meer zo goed in deze dingen...
maaja thanks again ik ga er wat van proberen te maken
en any verdere comments zijn welkom
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
beveiliger

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief medewerker bevolking Dina Sollicitatiebrief en cv 4 28 november 2006 18:16
Sollicitatiebrief sociaal beveiliger Kim Sollicitatiebrief en cv 4 18 september 2006 15:16
Sollicitatiebrief administratief bediende Koshi Sollicitatiebrief en cv 2 20 juni 2006 22:55
Open sollicitatiebrief kinderopvang Kyr Sollicitatiebrief en cv 2 8 mei 2006 19:53
sollicitatiebrief Marketing medewerker victory Sollicitatiebrief en cv 4 7 oktober 2005 15:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon