Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 27 september 2011, 16:51
Hassan
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

MBO4 kun je met 2 vingers in je neus met VWO. Ik zou investeren in een loopbaanadviestraject bij een loopbaanadviseur. Verder bestaat het leven uit keuzes maken en soms gaat dat mis. Er bestaan geen garanties dat je na een loopbaanadviestraject de juiste keuze maakt qua studie. Mensen die teveel met zichzelf bezig zijn hebben hier wel vaker last van helaas.
Met citaat reageren
  #12  
Oud 27 september 2011, 17:06
carlito carlito is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2011
Berichten: 14
carlito is on a distinguished road
Standaard

Dat niemand mij garantie biedt mag duidelijk zijn, er is tenslotte maar een ding echt zeker in het leven.

Ik weet niet of je verder de moeite hebt genomen om ook mijn beginpost en overige reacties van dit topic te lezen, maar ik geloof niet dat ik ergens aanleiding heb gegeven de indruk te wekken dat ik teveel met mezelf bezig ben. Ik vind deze conclusie dan ook vrij kort door de bocht. "Ik denk teveel na" lijkt mij een betere conclusie, ik mag hopen dat je dit hier ook mee bedoeld. Wat ik probeer te zeggen is dat ik veel interesses heb en dat het op die manier lastig is om een goede keuze te maken. Ik zeg dan ook niet dat mijn laatste studie een foute keuze was, het studeren aan een universiteit aan zich was een foute keuze.

Voor ik nu te snel ergens aan begin, wil ik dit dus goed overwogen doen. En ja hiermee wek ik de indruk dat ik dit voorheen niet heb gedaan, dat is ook zo.
Met citaat reageren
  #13  
Oud 27 september 2011, 19:47
Hassan
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Teveel nadenken is inderdaad synoniem voor teveel met jezelf bezig zijn. Hier kan niemand je verder bij helpen. Succes!
Met citaat reageren
  #14  
Oud 27 september 2011, 19:57
carlito carlito is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2011
Berichten: 14
carlito is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hassan Bekijk bericht
Teveel nadenken is inderdaad synoniem voor teveel met jezelf bezig zijn. Hier kan niemand je verder bij helpen. Succes!
Als je nou niks beters te melden hebt reageer dan alsjeblieft gewoon niet op mijn topic.
Mijn vraag was waar ik terecht kan voor advies voor een opleiding, daar heb je nu in twee reacties welgeteld een zinnig antwoord opgegeven, namelijk de loopbaanadviseur. Verder was jouw bijdrage niet heel waardevol, dus doe mij een plezier en reageer niet meer in mijn topic.
Met citaat reageren
  #15  
Oud 27 september 2011, 20:17
Hassan
Gast
 
Berichten: n/a
Talking

Ik doe je geen plezier want ik reageer gewoon. Je hoeft niet zo geprikkeld te reageren. Je mag al blij zijn met een reactie. In plaats van je te irriteren kun je ook gewoon eens de telefoon oppakken en een gesprek aangaan met een aantal loopbaanadviseurs, voorlichters van ROCs enzovoorts om concreet werk te maken van je situatie. Het is heel typisch voor mensen die zelfmedelijden hebben om alles heel omslachtig te maken maar vervolgens geen actie te ondernemen. Daar zijn hier op het forum wel meer voorbeelden van te vinden.

Succes!
Met citaat reageren
  #16  
Oud 27 september 2011, 20:25
carlito carlito is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2011
Berichten: 14
carlito is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hassan Bekijk bericht
Ik doe je geen plezier want ik reageer gewoon. Je hoeft niet zo geprikkeld te reageren. Je mag al blij zijn met een reactie. In plaats van je te irriteren kun je ook gewoon eens de telefoon oppakken en een gesprek aangaan met een aantal loopbaanadviseurs, voorlichters van ROCs enzovoorts om concreet werk te maken van je situatie. Het is heel typisch voor mensen die zelfmedelijden hebben om alles heel omslachtig te maken maar vervolgens geen actie te ondernemen. Daar zijn hier op het forum wel meer voorbeelden van te vinden.

Succes!
Kick jij erop om felle reacties terug te krijgen ofzo? Als ik je andere reacties op het forum zie doe je het erom. Denk je nou echt dat iemand wat aan jouw bijdragen heeft. Vanaf nu reageer ik gewoon niet meer op jouw berichten, dat lijkt me het verstandigst.
Met citaat reageren
  #17  
Oud 27 september 2011, 20:53
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlito Bekijk bericht
Kick jij erop om felle reacties terug te krijgen ofzo? Als ik je andere reacties op het forum zie doe je het erom. Denk je nou echt dat iemand wat aan jouw bijdragen heeft. Vanaf nu reageer ik gewoon niet meer op jouw berichten, dat lijkt me het verstandigst.
Prima! Ik geef concrete suggesties waar mensen iets mee kunnen doen. Aan verhalen heb je niets. Je vraagt zelf om advies en vervolgens reageer je geprikkeld. Ik vraag me of het sommige mensen om aandacht te doen is op fora in plaats van oplossingen voor problemen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
26 jaar en onzeker over wat ik met mijn leven aan moet Rudolf84 Loopbaanvragen 50 17 november 2020 14:41
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 17:37
Wat zijn de gevolgen van stoppen met opleiding tot metselaar? Mark123 Opleiding kiezen en volgen 2 14 juli 2011 15:05
Bezig met studie makelaardij O.G en nu R Pieters Loopbaanvragen 2 11 oktober 2007 18:48
Doe jij iets met je studie? Ik niet sterretje24 Opleiding kiezen en volgen 1 18 september 2005 15:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon