Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 januari 2008, 20:51
*Kimberley *Kimberley is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 januari 2008
Berichten: 2
*Kimberley is on a distinguished road
Standaard Commentaar gevraagd, open sollicitatie directiesecretaresse

Kan iemand me misschien helpen met deze onderstaande open sollicitatiebrief? Ik weet namelijk niet wat ik wel en niet moet vermelden in zo'n brief. Alvast bedankt!
----------------------------------------

Plaats, datum 2008


xxxxx
adres etc.


Betreft: open sollicitatie directiesecretaresse


Geachte heer, mevrouw,

Hierbij wil ik mijn interesse kenbaar maken voor een functie als directiesecretaresse binnen uw bedrijf. In uw bedrijf wordt niet met een winstoogmerk gewerkt. Rechtmatig, doelmatig en doeltreffend zijn de sleutelbegrippen binnen uw bedrijf. Uw missie spreekt mij dan ook erg aan.

Op de XXX te PLAATS heb ik de opleiding directiesecretaresse gevolgd waarvoor ik dit jaar mijn diploma heb behaald. Gedurende de stageperiodes in mijn opleiding heb ik enige ervaring opgedaan in het werkproces. Tijdens de vakantieperiode 2007 heb ik gewerkt als receptioniste/administratief medewerkster bij bedrijf A. Hier beheerde ik een receptie en deed ik voorkomende administratieve werkzaamheden.

Integer, betrokken, betrouwbaar, respectvol en gedreven zijn de eigenschappen van uw medewerkers. Door middel door deze eigenschappen denk ik hieraan te voldoen Ik ben flexibel qua werkhouding en heb discipline. Zowel zelfstandig als in teamverband kan ik goed functioneren. Ik ben nauwkeurig en doe altijd mijn best om het beste te leveren. U kunt mij zien als een leergierig persoon die met enthousiasme bereid is nieuwe dingen te leren en ze snel tot haar eigen kan maken.

Voor verdere informatie over mijn opleidingen en werkervaring verwijs ik u naar mijn Curriculum Vitae. Uiteraard ben ik van harte bereid mijn motivatie toe te lichten in een persoonlijk gesprek.

In afwachting van uw antwoord, hoop ik u hiermee voldoende geďnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groet,




XXX




Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 31 januari 2008, 11:46
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Commentaar gevraagd, open sollicitatie directiesecretaresse

Beste Kimberley,

Ik heb je brief hieronder aangepast. Wat vind je ervan?

----------------------------------------

Plaats, datum 2008


xxxxx
adres etc.


Betreft: open sollicitatie directiesecretaresse


Geachte heer, mevrouw, probeer de naam te achterhalen, anders beland je brief waarschijnlijk in de prullenbak

Hierbij wil ik mijn interesse kenbaar maken voor een functie als directiesecretaresse binnen uw bedrijf. In uw bedrijf wordt niet met een winstoogmerk gewerkt. Rechtmatig, doelmatig en doeltreffend zijn de sleutelbegrippen binnen uw bedrijf. Hoe weet je dit? Heb je dat op hun site gelezen of van iemand gehoord? Dit vermelden in je brief.Uw missie spreekt mij dan ook erg aan.

Tijdens mijn stages voor de opleiding ............, heb ik geleerd om .........................

Tijdens mijn vakantiewerk in 2007 heb ik gewerkt als receptioniste/administratiefmedewerkster bij bedrijf A. Hier beheerde ik een receptie en deed ik voorkomende administratieve werkzaamheden. Hier heb ik geleerd om ......................

Integer, betrokken, betrouwbaar, respectvol en gedreven zijn de eigenschappen van uw medewerkers. Hoe weet je dit? Dit vermelden. Dit zijn eigenschappen die ook op mij van toepassing zijn. Ook ben ik flexibel, kan ik zowel zelfstandig als in teamverband werken en werk ik nauwkeurig en precies. U kunt mij zien als een leergierig persoon die enthousiast is en graag nieuwe dingen wil leren.

In een persoonlijk gesprek maak ik graag kennis met u. Volgende week bel ik u om te vragen of u mijn schrijven ontvangen heeft.

Met vriendelijke groet,




XXX




Bijlage: Curriculum Vitae[/QUOTE]
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 1 februari 2008, 16:58
*Kimberley *Kimberley is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 januari 2008
Berichten: 2
*Kimberley is on a distinguished road
Standaard Re: Commentaar gevraagd, open sollicitatie directiesecretaresse

Bedankt voor je reactie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open Sollicitatie Klinisch Psycholoog. Graag Commentaar! Dayzi Sollicitatiebrief en cv 5 4 augustus 2010 17:46
Open sollicitatie verpleeghuis, eerste in 10 jaar, commentaar graag Devore Sollicitatiebrief en cv 3 23 september 2007 18:58
Open sollicitatie - graag jullie commentaar Eva Sollicitatiebrief en cv 4 22 augustus 2007 16:38
Open sollicitatie stageplek adviesbureau. Graag uw commentaar Dhr.A.Noniem Sollicitatiebrief en cv 0 16 februari 2007 02:26
Open sollicitatie bij ziekenhuis. Graag commentaar Synove Sollicitatiebrief en cv 3 3 september 2006 16:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon