Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 oktober 2008, 18:20
slimseydi slimseydi is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 2
slimseydi is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatiebrief functie bank, graag jullie opinie/verbetering

Dag allemaal,

Eerst en vooral vind ik dit een toffe site.
Was ik maar eerder over deze gestruikeld.
Alvast bedankt voor jullie replies!

Ik had willen solliciteren bij een ander filiaal van mijn vroeger werkgever.
Ik werkte namelijk voor ING en nu wens ik daar terug in aanmerking te komen, maar dan wel in een ander filiaal.

Hierbij mijn open sollicitatiebrief. Graag jullie mening. (apprecieer het)

xxxx

Geachte ...,

Graag zou ik mij kandidaat willen stellen voor een functie binnen jullie filiaal.
Ik ben van mening dat mijn kwalificaties, carričreaspiraties en persoonlijkheid overeenkomen met het profiel dat bij ING past.

Ik ben trouwens geen onbekende binnen de ING familie.
Een tijdje terug was ik werkzaam bij de ING Bank AG in Frankfurt, Duitsland.
Ik was namelijk project verantwoordelijke en had een leidinggevende functie over 7 personen. In deze periode heb ik een brede kennis van en ervaring met bankzaken opgebouwd.

Langzamerhand ontstond een toenemend verlangen om bezig te willen zijn met de dienstverlening aan particulieren. Vervolgens heb ik dan mijn eigen makelaarskantoor opgericht.
Het was een aangename ervaring, waar ik een gezonde dosis mensenkennis heb opgebouwd welk ik in combinatie kon brengen met commercieel succes.

Ik ben perfect vijftalig, ben creatief en uiterst stressbestendig.

Door mijn grote interesse in het vakgebied, mijn ervaring in mijn eigen zaak en mijn doorzettingsvermogen, enthousiasme en flexibiliteit, denk ik dat ik zeer geschikt ben voor het vervullen van de functie.

Als u nog niet overtuigd bent van mijn passend profiel, mijn motivatie en enthousiasme, hoop ik dat tijdens een gesprek alsnog te kunnen bewijzen. Ik nodig u daarom uit mijn CV na te lezen en mij te contacteren als u van oordeel bent dat ik kan bijdragen aan de verdere ontwikkeling van uw filiaal.

Met vriendelijke groeten,

xxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 oktober 2008, 19:24
Phaidra
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Open sollicitatiebrief functie bank, graag jullie opinie/verbetering

zie mijn suggesties in rood :-) groet, P.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slimseydi Bekijk bericht
Dag allemaal,

Geachte ...,

Graag zou ik mij kandidaat willen stellen voor een functie bij een open sollicitatie lijkt het me erg belangrijk dat je specificeert wat voor soort functie je ambieertbinnen jullie filiaal.
Ik ben van mening dat mijn kwalificaties, carričreaspiraties en persoonlijkheid overeenkomen met het profiel dat bij ING past.

Ik ben trouwens 'trouwens' weglatengeen onbekende binnen de ING familie.
Een tijdje terug Enige tijd geledenwas ik werkzaam bij de ING Bank AG in Frankfurt, Duitsland.
Ik was namelijk 'ik zou zeggen "Daar was ik projectverantwoordelijke (= 1 woord) en gaf ik leiding aan een team van 7 personen". Misschien kun je hier ook iets zeggen over het project?project verantwoordelijke en had een leidinggevende functie over 7 personen. In deze periode heb ik een brede kennis van en ervaring met bankzaken opgebouwd.

Langzamerhand ontstond een toenemend verlangen om bezig te willen zijn met de dienstverlening aan particulieren. Vervolgens heb ik dan mijn eigen makelaarskantoor opgericht.
Het was een aangename en leerzame?ervaring, waar ik een gezonde dosis mensenkennis heb opgebouwd welke ik in combinatie kon brengenwelke ik kon combineren met met commercieel succes.

Ik ben perfect vijftalig, ben creatief en uiterst stressbestendig.

Door mijn grote interesse in het vakgebied, mijn ervaring in mijn eigen zaak en mijn doorzettingsvermogen, enthousiasme en flexibiliteit, denk ik dat ik zeer geschikt ben voor het vervullen van de functiewelke functie?.

Als u nog niet overtuigd bent van mijn passend profiel, mijn motivatie en enthousiasme, hoop ik dat tijdens een gesprek alsnog te kunnen bewijzen. Ik nodig u daarom uit mijn CV na te lezen en mij te contacteren als u van oordeel meningbent dat ik kan bijdragen aan de verdere ontwikkeling van uw filiaal.

Met vriendelijke groeten,

xxx
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 oktober 2008, 21:55
slimseydi slimseydi is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 2
slimseydi is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatiebrief functie bank, graag jullie opinie/verbetering

Dag Phaidra,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om mijn brief even te corrigeren.
De opinie van een ander doet veel. Ik apprecieer dat. Dank je!

Als iemand anders er nog wat aan wenst toe te voegen, alstublieft...
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 oktober 2008, 22:21
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatiebrief functie bank, graag jullie opinie/verbetering

Dag Slimseydi,

Ik sluit me aan bij de tips van Phaidra voor het eerste gedeelte van je brief. De onderste alinea's kun je beter samenvoegen, zodat het een mooie compacte brief wordt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slimseydi Bekijk bericht
<Ik ben perfect vijftalig, ben creatief en uiterst stressbestendig.> kan in je cv

Mijn cv heb ik bijgevoegd.Tijdens een geprek zou ik u graag willen overtuigen van mijn grote interesse in het vakgebied, mijn ervaring, doorzettingsvermogen en enthousiasme. > eventueel zou je nog iets kunnen toevoegen zoals bijvoorbeeld 'uw antwoord zie ik met belangstelling tegemoet'

Met vriendelijke groeten,

xxx
__________________
Rianne
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
bank, open sollicitatiebrief, opinie, verbetering

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief voor de functie mw-er TGtje Sollicitatiebrief en cv 2 6 oktober 2008 20:23
Graag jullie mening om mijn sollicitatiebrief QA Officer BSDB123 Sollicitatiebrief en cv 9 9 augustus 2008 13:06
sollicitatie naar functie onderwijsassistent speciaal onderwijs graag reactie ann80 Sollicitatiebrief en cv 0 7 mei 2008 17:44
Graag jullie reactie op mijn sollicitatie naar de functie van medewerker secretariaat lotjebibi1 Sollicitatiebrief en cv 1 20 oktober 2007 15:18
Open sollicitatie - graag jullie commentaar Eva Sollicitatiebrief en cv 4 22 augustus 2007 16:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon