Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 oktober 2007, 17:49
sanka sanka is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2006
Berichten: 10
sanka is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Accountmanager op oproepbasis

Hallo allemaal,

Zouden jullie mijn sollicitatie brief kunnen nakijken?
Zowel positieve en/of negatieve reactie's zijn van harte welkom!

Groetjes, Sanka


Accountmanager B2B- oproepbasis- Randstad

Heb jij ambitie en ben je gedreven? Voor een Fieldmarketing bureau zijn wij ter uitbreiding van een team op zoek naar nieuwe collega's!

Onze klant is een site waar particulieren kortingsbonnen kunnen afdrukken. Er staan winkels op uit heel Nederland. De klant vindt op deze site tal van kortingen, speciale acties en andere voordelen.

Winkeliers & ondernemers kunnen zich gratis op deze site plaatsen mits ze een korting toekennen.

Het is onze taak de winkeliers te bezoeken en ze aan te melden. Het voordeel voor de winkel & ondernemer is: gratis reclame, gratis aanmelden, en meer bezoekers en klanten.

Vereisten

• Je bent commercieel, representatief en hebt uitstekend commerciële vaardigheden.
• Je bent minimaal 12 uur per week beschikbaar(weekend/doordeweeks). Je uren kun je zelf inplannen.
• Je bent gedreven en resultaat gericht.
• Je beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel en je kunt goed zelfstandig werken.
• Je bent pro actief.



__________________________________________________ _______________


M.S
Sw.
Hilversum

............
..............
...............



Hilversum, 22 oktober 2007


Betreft: sollicitatie Sales Promoter



Geachte heer/mevrouw,


Deze ambitieuze en gedreven meid, wil graag in aanmerking komen voor een functie van: Sales Promoter binnen uw bedrijf.
Middels deze brief wil ik u laten weten waarom ik een aanwinst ben voor uw bedrijf.

Na een jaar met kinderen te hebben gewerkt, heb ik het gevoel dat dit toch niet is waar ik me mee bezig wil houden. Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging. Werk waarin ik mezelf elke keer weer op een andere manier kan ontwikkelen.

Ik beschik over een groot verantwoordelijkheidsgevoel en kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Door mijn ervaring met kinderen kan ik goed met mensen omgaan en is mijn stressbestendigheid er goed op vooruit gegaan.
Wat me aantrekt in uw vacature is de mogelijkheid mijn communicatieve vaardigheden verder te ontwikkelen.

Indien u nog vragen heeft, dan ben ik natuurlijk bereid om het één en ander toe te komen lichten in een oriënterend gesprek. Ik hoop snel iets van u te vernemen.




Met vriendelijke groet,


Samira
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
(Eerste) Sollicitatiebrief Hackfleisch Sollicitatiebrief en cv 2 7 juli 2007 21:54
Sollicitatiebrief: Redenen waarom je solliciteert Mac01 Sollicitatiebrief en cv 3 29 maart 2007 13:30
sollicitatiebrief leerling verpleegkundige annie Sollicitatiebrief en cv 1 10 januari 2007 18:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon