Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 november 2006, 14:18
Funky Funky is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 november 2006
Berichten: 2
Funky is on a distinguished road
Unhappy Sollicitatiebrief Content manager

(mijn voor- en achternaam)
(mijn adres)
(postcode en plaats)

(naam bedrijf)
(hun adres)
(hun postcode en plaats)



Betreft: Sollicitatie Content Manager



23 november 2006,


Geachte heer/ mevrouw,

Als er iemand is die weet hoeveel moeite het kost en welke tactieken men moet gebruiken om iets of iemand te promoten dan ben ik het wel. Ik zal u uitleggen hoe dat komt.

Sinds bijna een jaar heb ik met een vriendin een bedrijfje in sieraden en accessoires. Samen hebben we door middel van publiciteit er voor gezorgd dat het een goedlopend bedrijfje is geworden. Ik weet als geen ander hoe het is om met een bepaald budget en targets te werken. Natuurlijk wil je resultaat zien als je goed presteert en moet je niet vergeten dat je steeds nieuwe manieren moet bedenken om in de belangstelling te blijven.

Toen ik de functie van Content Manager op de website zag, dacht ik meteen ' Dit is mijn baan, ik weet hoe dit moet'. Nadat ik een paar jaar terug samen met een goede vriend de officiële Nederlandse en een Engelse website voor (naam artiest) heb ontworpen en onderhouden ben ik me steeds meer gaan verdiepen in websites en het promoten van artiesten. Hierdoor heb ik mijn creatieve, commerciële en communicatieve vaardigheden heel goed kunnen ontwikkelen.

De functie van Content Manager spreekt mij bijzonder aan omdat het een veelzijdige en verantwoordelijke functie is, wat ik ook terugzie in mijn huidige functie als intercedent.

Doordat ik leergierig ben, leer ik snel. Ook ben ik stressbestendig, sociaal en representatief. In mijn huidige functie wordt dat ook van mij verwacht. In mijn vorige functies heb ik bewezen zowel zelfstandig als in teamverband te kunnen werken.

Wat ik graag zou willen bereiken bij (naam bedrijf) is mezelf onmisbaar maken, sterk resultaatgericht bezig zijn en u mijn organisatietalent laten zien.

Graag zou ik mijn sollicitatie toelichten in een persoonlijk gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik dan ook met veel belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groeten,


(mijn naam)

Bijlage: Curriculum Vitae





ALVAST BEDANKT TIJGERS!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 november 2006, 17:29
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Content manager

Beste Funky,

Uit je schrijven begrijp ik dat je een veelzijdig persoontje bent, maar ik lees niet waarom je nu zo graag deze baan wilt hebben. Er lijkt er zelfs op dat je het te druk hebt om deze baan ernaast te gaan doen, want je hebt zoveel werkzaamheden.

In een sollicitatiebrief moet duidelijk naar voren komen dat je deze baan graag wilt en waarom. Dan leg je uit waarom je denkt de juiste persoon te zijn voor deze baan. Dit kan je doen aan de hand van voorbeelden.

Zorg dat je eigenschappen duidelijk in je c.v. staan, dan hoef je ze niet allemaal in je brief te noemen.

Ik wil je adviseren de brief aan de hand van mijn tips opnieuw te schrijven.

Succes.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 november 2006, 21:04
Funky Funky is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 november 2006
Berichten: 2
Funky is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Content manager

Hartstikke bedankt voor je advies Hetty!

Ik zal de brief herschrijven.

groetjes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief junior account manager sparetime Sollicitatiebrief en cv 6 30 januari 2007 14:14
Sollicitatiebrief Secretaresse/Office Manager Goudbrand Sollicitatiebrief en cv 2 10 november 2006 16:45
Sollicitatiebrief office manager Engelina Sollicitatiebrief en cv 1 2 mei 2006 14:18
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon