Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 april 2007, 22:35
chantal-1 chantal-1 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 21
chantal-1 is on a distinguished road
Standaard hoe kan ik mijn brief aanvullen? Help!

Hallo beste mensen,

Onderstaand sollicitatiebrief. Mijn werkervaring en opleiding sluiten precies aan bij de functie. Toch weet ik, helaas, geen leuke mooie duidelijke aansprekende brief te schrijven. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.


Brief:

Op dit moment werk ik via het uitzendbureau met veel plezier op het secretariaat van de afdeling ...... bij de .... Uw oproep via de interne mail voor kandidaten voor de functie van administratief-secretarieel medewerker trok mijn bijzondere aandacht. Via deze brief wil ik graag in aanmerking komen.

Zoals u uit mijn bijgevoegde mijn curriculum vitae kunt opmaken ben ik werkzaam geweest in diverse secretariële en administratieve ondersteunende functies. Door mijn jarenlange werkervaring meen ik, in alle bescheidenheid, aan de door gestelde functie-eisen te kunnen voldoen.

Ik beschik over een aantal eigenschappen, waarvan ik denk dat ze belangrijk zijn voor het goed vervullen van deze functie. Deze eigenschappen zijn zelfstandigheid, accuraat en planmatig inzicht. Erg belangrijk is ook het goed kunnen omgaan met mensen.

Het zal u duidelijk zijn dat ik zeer geďnteresseerd ben. Ik zou graag de mogelijkheid willen krijgen mijn brief in een gesprek te kunnen toelichten.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 april 2007, 23:08
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: hoe kan ik mijn brief aanvullen? Help!

Citaat:
in alle bescheidenheid
Dit zal ik zelf nooit vermelden.

Citaat:
Het zal u duidelijk zijn dat ik zeer geďnteresseerd ben.
De brief geeft meer aan waarom je geschikt bent, maar niet waarom je het wil.

Je begint een mischien te vaak met 'Ik'.

Ook is de brief behoorlijk formeel: 'u'. Zelf ben ik gewend om mensen zo snel mogelijk met de voornaam aan te spreken (schrijven) en 'u' te vermijden om op die manier directer, persoonlijker over te komen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 april 2007, 21:36
Angel70 Angel70 is offline
Banned
 
Geregistreerd: 5 februari 2007
Berichten: 66
Angel70 is on a distinguished road
Standaard Re: hoe kan ik mijn brief aanvullen? Help!

Misschien is handig om in 1 bericht je vragen te stellen, zo blijft de feedback op je brief overzichtelijk? Je hebt onder een andere naam, dezelfde vraag gesteld: http://www.carrieretijger.nl/forum/s...ead.php?t=1491
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Te veel aan kennis, gebrek aan lef: eerste stapjes in arbeidsland Aardbei Loopbaanvragen 6 2 november 2010 15:52
Kan minder uren werken dan gevraagd. Hoe zeg ik dat? Zeynep Sollicitatiebrief en cv 11 21 april 2007 19:58
hoe verklaar ik gat in mijn c.v omdat ik in die periode kinderen heb gekregen laure Sollicitatiebrief en cv 10 12 maart 2007 22:41
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker markvis Sollicitatiebrief en cv 7 18 december 2006 14:06
Is het realistisch om van beroep te veranderen en hoe kan je dit het beste aanpakken? Veertje Loopbaanvragen 9 28 augustus 2006 22:06


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon