Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 24 juli 2013, 13:30
Daniil3012 Daniil3012 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 juli 2013
Berichten: 10
Daniil3012 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie accountant (de functie wil ik heel graag!)

Hallo,

De functie waarvoor ik solliciteer wil ik heel graag hebben omdat het bedrijf me bevalt en omdat de functie zeer uitdagend is.

Graag zou ik van jullie willen weten of het duidelijk is geschreven, of ik alle spel- en taalfouten eruit heb gehaald.

Daarnaast wil ik het bedrijf nog bellen om vragen te stellen en dus ook aandacht voor mijn brief te trekken, wat kan ik het beste vragen?

Alvast bedankt!

Hierbij een deel van de vacature:

Je werkt vooral jaarrekeningen uit, je stelt fiscale aangiften op en je assisteert bij bijzondere opdrachten. De functie is gericht op het in teamverband bedienen van verschillende cliënten. Door de teamindeling werk je veel samen met je collega's. Je verwerft gedurende het eerste jaar vooral kennis over de verwerkingsmethodiek om goed inzicht te krijgen in de basisadministraties van de cliënten. Een mentor zorgt voor de persoonlijke begeleiding. Je werkt in een team waarin werkplezier vooropstaat en van tijd tot tijd de mouwen flink worden opgestroopt. Gezonde ambitie wordt zeer gewaardeerd en krijgt de ruimte.

Persoonlijke begeleiding vinden we belangrijk. Wij helpen je het maximale uit jezelf te halen en zullen je een mentor toewijzen, die jou regelmatig van feedback voorziet en je begeleidt. Duaalstudenten komen voor een half jaar tot een jaar in dienst bij EY als junior accountant. Afhankelijk van de werkzaamheden zal er ook een auto ter beschikking worden gesteld.


Je bent bezig met de opleiding HBO Accountancy of Bedrijfseconomie.
Een analytische geest, inventiviteit en ambitie behoren tot je sterke eigenschappen. Het afleveren van kwalitatief goed werk beschouw je als een permanente uitdaging. Daarnaast heb je een proactieve houding en ben je communicatief sterk ontwikkeld
Accuratesse, stressbestendigheid en flexibele serviceverlening zijn jouw sterke kanten. Je staat met beide benen op de grond en vindt het functioneren in een team van groot belang. Daarbij beschik je over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid zowel in het Nederlands als in het Engels.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Sollicitatiebrief (forum).doc‎ (29,0 KB, 579x gelezen)
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Labels
accountant, graag vervullen, hulp

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik wil graag een open sollicitatie sturen, maar weet niet hoe. Regenboog Sollicitatiebrief en cv 2 18 januari 2012 11:02
Sollicitatie Verkoopmedewerkster, graag feedback! niliaaa Sollicitatiebrief en cv 4 19 oktober 2011 08:34
sollicitatie naar functie onderwijsassistent speciaal onderwijs graag reactie ann80 Sollicitatiebrief en cv 0 7 mei 2008 16:44
Graag jullie reactie op mijn sollicitatie naar de functie van medewerker secretariaat lotjebibi1 Sollicitatiebrief en cv 1 20 oktober 2007 14:18
Open sollicitatie onderwijzer: heel graag commentaar leraar Sollicitatiebrief en cv 8 12 juni 2007 17:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon