Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 juli 2014, 13:55
Sanne523 Sanne523 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 juli 2014
Berichten: 2
Sanne523 is on a distinguished road
Standaard Graag reactie op mijn sollicitatiebrief voor groepsleerkracht

Hi allemaal,

Graag wat feedback over mijn sollicitatiebrief. Ik heb al meerdere keren gesolliciteerd maar ik spring er niet volledig uit. Ik ga in deze brief niet in op een specifieke vacature. Thanks!!

Geachte

U zoekt een groepsleerkracht voor groep 5 en die heeft u na het lezen van mijn brief gevonden. Ik zal u in deze motivatiebrief ervan overtuigen dat ik de juiste kandidaat ben.
Eerst zal ik mij even voorstellen: ik ben *******, ** jaar en eind augustus hoop ik afgestudeerd te zijn aan de ****.

Tijdens mijn studie aan de **** heb ik als uitstroomprofiel passend onderwijs gevolgd. Het profiel passend onderwijs zorgt ervoor dat ik bekwaam ben in het lesgeven aan ieder kind, ook de kinderen die extra ondersteuning nodig hebben in het reguliere basisonderwijs. Ik kijk naar de oplossingen die mogelijk zijn en ga hier graag mee aan de slag. Het leert mij constant mijn handelen te onderzoeken en aan te passen, iets wat erg waardevol is in het onderwijs.

Al acht jaar geef ik leiding bij een scoutingverenging. Met veel plezier organiseer ik spellen, activiteiten en kampen in de buitenlucht en op het water voor kinderen van 6 t/m 18 jaar. Ook ben ik verantwoordelijk voor de ontwikkeling van deze kinderen binnen de scouting.

Wat mij typeert als persoon en juf, is mijn spontane en open houding. Het geven en ontvangen van feedback vind ik erg waardevol. Daarnaast ben ik organisatorisch erg sterk en ga ik planmatig te werk. Ik ben communicatief sterk en vind goed contact met ouders belangrijk. Je vormt samen een goede basis voor de ontwikkeling van het kind. Met de gedachte dat alle kinderen uniek zijn en hun eigen pad volgen in het leven. Hier wil ik een deel van uitmaken. Ik wil de juf zijn die het verschil maakt voor een kind. Iemand die ze inspireert om zelfstandige burgers in de maatschappij te worden. Waarbij ze iedere kwaliteit benutten.

Als ik voor de klas sta ben ik iemand die uitdaging biedt, zelfstandigheid stimuleert en kinderen verantwoordelijkheid durf te geven. Ik ben iemand met humor, een beetje zelfspot op zijn tijd en heb veel plezier in het lesgeven.

Wat mijn toegevoegde waarde is, is mijn kennis van de natuur die ik opgedaan heb op de middelbare school en op scouting. Mijn interesse heeft altijd gelegen bij natuur, biologie, technieklessen en ICT. Ook het organiseren van activiteiten en kampen is een kwaliteit die ik graag meeneem uw school in.

Graag zou ik mijn brief nader toelichten in een persoonlijk gesprek. Ik zie uit naar uw reactie.

Met vriendelijke groet,
******

Bijlage: CV.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie mening over mijn sollicitatiebrief LauravanB. Sollicitatiebrief en cv 3 14 september 2011 02:48
sollicitatiebrief gehandicaptenzorg, graag feedback girly Sollicitatiebrief en cv 3 19 juli 2011 11:56
sollicitatie naar functie onderwijsassistent speciaal onderwijs graag reactie ann80 Sollicitatiebrief en cv 0 7 mei 2008 17:44
Sollicitatiebrief voor receptioniste, zeer graag een reactie merelflorence Sollicitatiebrief en cv 5 22 april 2007 15:14
Open sollicitatiebrief graag reactie thielv Sollicitatiebrief en cv 4 4 mei 2006 23:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon