Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 13 juni 2007, 17:36
JuliaV JuliaV is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 4 juni 2007
Berichten: 64
JuliaV is on a distinguished road
Standaard Re: HBO Facility Management

De hoeveelheid college zegt natuurlijk niks over de tijd die je nodig hebt om aan je studie te besteden.

Volgens mij geldt het voor de meeste HBO-opleidingen dat er maar weinig college gegeven wordt. Maar dan moet je wel veel zelfstudie doen.
Met citaat reageren
  #12  
Oud 15 juni 2007, 14:32
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: HBO Facility Management

Je krijgt op de Hanze genoeg college's. Ik heb de opleiding in 3 jaar gedaan en het viel allemaal reuze mee. Hartstikke gezellig en behoorlijk wat college's als je het mij vraagt. Op de hanze word er veel gewerkt in projectgroepen.
Met citaat reageren
  #13  
Oud 13 oktober 2008, 11:19
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: HBO Facility Management

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nanno Jissink Bekijk bericht
Hallo ik heb even een vraagje, FM lijkt mij ook wel leuk, ik wil voltijd opleiding doen maar ik heb gehoord dat je vrij weinig college in de week hebt in groningen op de hanze hoge school, is dit waar_
Hoi,

Per school is dit verschillend. Als je weinig college heb wil dat niet zeggen dat je niks te doen heb. Vrij wel alle HBO scholen werken in groepsverband en dat is soms keihard werken.

Ik heb ongeveer 13 uur college in de week. Daarnaast besteeds ik ruim 20 uur in de week aan mijn groepsprojecten (Vergaderingen houden, stukken uitwerken, onderzoek etc.)

Je kan ook even een afspraak maken met iemand van die opleiding. Om te vragen hoe het rooster in elkaar steekt.

gr
Met citaat reageren
  #14  
Oud 13 oktober 2008, 11:33
dekkere dekkere is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 oktober 2008
Berichten: 1
dekkere is on a distinguished road
Standaard HBO Facility Management

Zelf ben ik bijna klaar met HBO Facility Management. Heb hiervoor MBO gedaan.

Heeft iemand enig idee welke masteropleidingen goed aansluiten op HBO Facility Management?

Ik ben bezig met de differentatie minor Acedemisch Atelier 1& 2. Als ik deze goed afrond kan een masteropleiding in 1 jaar afronden?

Het probleem is dat ik geen Engelse Master wil doen. Wil gewoon een master in het Nederlands Volgen?

Iemand enig idee?
Met citaat reageren
  #15  
Oud 19 november 2008, 18:11
Jochem
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: HBO Facility Management

Hallo,

Ik zit er ook aan te denken om Facility Management te gaan studeren, waarschijnlijk bij de Han of Saxion Deventer. Kan iemand mij ook meer vertellen over wat precies de inhoudt is van de vakken die je krijgt, misschien met een voorbeeld... En wat zijn de negatieve kanten van de opleiding? Zijn er dingen slecht geregeld of is er heel weinig contact met de docenten? Natuurlijk hangt dit af van de school waarop je zit, maar dit zou ik graag willen weten!

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #16  
Oud 15 maart 2009, 16:52
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: HBO Facility Management

ik wil ook hbo facility management opleiding volgen mijn vraag is:

- is het wel leuk?/ hebben jullie naar je zin?
- is het zwaar? veel management vakken dus
- moet je per se hiervoor eerst mbo facility dienstverlening volgen want ik heb op mbo filiaalbeheerder/management gedaan en ik wil verder met hbo facility management.
- ik wil deze opleiding op hogeschool inholland volgen heeft er iemand ervaring mee?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
facility management

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opleiding HBO Toeristisch management judithhuizinga Opleiding kiezen en volgen 15 25 mei 2012 19:11
HBO Bedrijfskundige Informatica, een beschrijving sub0 Opleiding kiezen en volgen 6 2 oktober 2010 19:34
HBO Recht - Universitair Recht Mock Opleiding kiezen en volgen 4 1 september 2006 11:08
Advies graag!! d(^_^)b startersfunctie voor doorgroeien tot Management Assistant curicat Opleiding kiezen en volgen 9 3 juli 2006 13:43
Doorstroming mbo - hbo Janine Opleiding kiezen en volgen 0 9 maart 2006 16:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon