Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 31 mei 2006, 16:39
Jimjhonson
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Interne vacature

Hallo allemaal,

Gisteren middag heb ik een interne vacature zien hangen op het prikbord bij mij op werk. Benieuwd ernaar, heb ik een copy gemaakt en meegenomen.
Tot mijn verbazing, las ik dat de sluiting datum op 6 juni gepland is. Daarbij kon informatie ingewonen worden bij ons directeur. Maar die is niet voor 7 juni aanwezig.
Nu het bekruipt mij het gevoel dat er iets niet in de haak is. Want de sluitingstermijn is zo kort dat er nauwelijks tijd voor het inwinnen van informatie. In feit, heet men maar twee dagen de tijd om te reageren. Ik heb het gevoel dat deze manier van handelen niet klopt en niet kan.
Mocht het wel kunnen, onder welke voorwaarde moet deze handelwijze wel kunnen? Zijn er mensen die zo iets op hun werk hebben gezien of meegemaakt.
Hier in mis ik de tijdig informatie plicht en gelijkheidsbeginsel.

Alvast bedankt voor uw aandacht.
Jimjhonson
Met citaat reageren
  #2  
Oud 31 mei 2006, 20:21
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Interne vacature

Misschien hebben ze al iemand voor deze functie, maar zijn ze toch verplicht deze vacature op te hangen of er is een foutje gemaakt met de datum.

Het blijft speculeren. Als je belangstelling hebt dan kun je misschien wel contact opnemen met P&O of iemand anders die over de vacature gaat. Bijvoorbeeld iemand die de directeur vervangt?
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 31 mei 2006, 20:47
Jimjhonson
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Interne vacature

Hallo,
Ja, zoiets dacht ik ook. Ik heb de vervanger hierover aangesproken maa kon helaas niet duideliker maken. Ik heb ook direct gevraagd of het al voorzien was. Zei alleen te weten dat de vacatures(3 stuks) aankomen meer niet. En het blijkt ook de sluitingsdatum 6 juni te zijn dus geen foutje.
Zojuist las ik weer een mail met drie ander vacatures in andere locatie met als sluitingsdatum 8 juni.
Ja, ik moet wel bij vermelden dat we sinds kort een totaal nieuwe ploeg managers hebben na de vorming van Bovenschoolse management. Dus ik kan het niet meer volgen.
Bedankt en groeten,
Jim
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 juni 2006, 22:00
Jimjhonson
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Assessment

Beste mensen,

Ik word binnen kort getest voor een functie. Ik heb al wat vragenlijsten al ingevuld.
Ik heb een brief van het asessmentbureau gekregen waarin aangegeven stond dat de test bestaat uit de volgende onderdelen: een aantal schriftelijke vragenlijsten, capaciteitentest, een interview en een aantal praktijksimulaties. Het zal een druke dag worden voor me. Maar als ik goed begrepen heb, de capaciteitentest bevat de intellingentietest of is het wat anders? Ik zou heel graag meer willen weten hierover.
Alvast bedankt en groeten,
Jim
Met citaat reageren
  #5  
Oud 30 juni 2006, 00:03
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Assessment

Beste Jim,

Hierbij een voorbeeld van een capaciteitentest.

Als je op google capaciteitentest intypt dan kom je nog meer tests tegen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #6  
Oud 30 juni 2006, 02:02
Jimjhonson
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Interne vacature

Zeer bedankt, Hetty.
Groeten,
Jim
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
hoe reageer je op een verlopen vacature nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 1 mei 2006 16:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon