Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 september 2010, 23:39
Blessing Blessing is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 september 2010
Berichten: 1
Blessing is on a distinguished road
Standaard kan iemand deze brief voor mij nakijken? Alvast bedankt

XXXXXXXX
XXXXXXXX
XXXXXXXXXXX

Bijlage : 1


Betreft: sollicitatie secretaresse


Rotterdam, 11 september 2010



Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw vacature op de website van xxxxxxx maak ik mijn interesse kenbaar voor de functie van secretaresse.

Momenteel werk ik bij xxxxxxx als secretaresse voor de manager van de afdeling xxxxxxxx. In deze functie verricht ik verschillende ondersteunende werkzaamheden zoals u in mijn cv kan zien.

Alhoewel ik mijn huidige werk met plezier doe, lijkt het mij een uitdaging om in een andere werkomgeving mezelf verder te ontplooien.

De functie als secretaresse binnen woonstad spreekt me aan omdat ik het woningmarkt interessant vind. Ik heb goede contactuele en sociale vaardigheden en ik kan goed zelfstandig werken. Verder ben ik representatief, flexibel, leergierig en een initiatiefvolle doorbijter, ik blijf altijd aan de gang en kan goed met mensen omgaan. Voor meer informatie verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae, toegevoegd als bijlage.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zou graag het één en ander mondeling toelichten in een sollicitatiegesprek.


Met vriendelijke groet,



Naam
Adres
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 september 2010, 08:22
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blessing Bekijk bericht
XXXXXXXX
XXXXXXXX
XXXXXXXXXXX

Bijlage : 1


Betreft: sollicitatie secretaresse


Rotterdam, 11 september 2010



Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw vacature op de website van xxxxxxx maak ik mijn interesse kenbaar voor de functie van secretaresse.

Momenteel werk ik bij xxxxxxx als secretaresse voor de manager van de afdeling xxxxxxxx. In deze functie verricht ik verschillende ondersteunende werkzaamheden zoals u in mijn cv kunt lezen .

Alhoewel ik mijn huidige werk met plezier doe, lijkt het mij een uitdaging om in een andere werkomgeving mezelf verder te ontplooien.

De functie van secretaresse binnen Woonstad spreekt me aan omdat ik de woningmarkt interessant vind. Is dat de enige reden? Ik heb goede contactuele en sociale vaardigheden en ik kan goed zelfstandig werken. Verder ben ik representatief, flexibel, leergierig en een initiatiefvolle doorbijter wat bedoel je daarmee?, ik blijf altijd aan de gang wat bedoel je daarmee? en kan goed met mensen omgaan. Voor meer informatie verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae, toegevoegd als bijlage.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zou graag het één en ander mondeling toelichten in een sollicitatiegesprek.


Met vriendelijke groet,



Naam
Adres
Is de interessante woningmarkt de enige reden dat je bij dit bedrijf wilt werken?
Ik vind de brief te algemeen. Wat heb jij dit bedrijf te bieden, behalve bijv. representatief, flexibel? Je kunt refereren aan je cv in je brief, zijn er taken die overlap vertonen met je huidige baan?

Stel: Ik ben de "baas" van dit bedrijf , vertel mij nu eens in een brief waarom ik jou zou moeten aannemen?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie wil mijn sollicitatiebrief checken? alvast bedankt mijstro Sollicitatiebrief en cv 5 18 september 2009 14:02
Sollicitatiebrief Junior Assistent Accountant Estherhaley Sollicitatiebrief en cv 2 10 februari 2009 12:57
help wie kan mijn sollicitatie nakijken mirretje83 Sollicitatiebrief en cv 0 5 februari 2009 21:11
Kan iemand een afstudeervoorstel voor me nakijken... Assia Alle andere carrièreonderwerpen 0 14 november 2007 00:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon