Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 februari 2010, 21:31
Boadice Boadice is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 1
Boadice is on a distinguished road
Unhappy Geen idee.. huidige baan fysiek te zwaar..

Al enkele jaren werk ik in de kinderopvang 0-4 jarigen, hiervoor heb ik als onderwijsassistente en op de bso gewerkt.

Helaas heb ik onlangs te horen gekregen dat ik een bindweefsel-afwijking heb, waardoor mijn werk in een groep 0-4 jarigen fysiek veel te zwaar voor mij word, er word mij afgeraden om dit werk nog langer dan 3 jaar te doen.

Zowel de BSO als het onderwijs was niet echt mijn ding, het werken met kinderen vind ik wel erg leuk.

Ben iemand die graag dingen regelt, het leuk vind om dingen te organiseren en hou van afwisseling.
Naast het werken met kinderen, vind ik het leuk om creatief bezig te zijn, mensen te helpen met problemen, ben ik handig met de computer, en hou ik van boeken en van de Engelse taal.

Ik heb echter geen enkel idee wat ik in hemelsnaam nu moet gaan doen met mijn leven.

Heb al van alles overwogen, maar weet het gewoon echt niet.

Als opleidingen heb ik het volgende gedaan:
- havo
- aantal maanden HBO logopedie (vind het helpen bij het aanleren van 2de talen erg leuk)
- 3 jaar Pabo (niet afgerond)
- afgerond: SPW3 (-ongespecificeerde uitstroomrichting) en SPW4-onderwijsassistente

Als werkervaring heb ik het volgende:
- 2 jaar in een bibliotheek gewerkt
- 2 jaar in het onderwijs gewerkt, als onderwijsassistente, ook veel remedial teaching gedaan, en veel zelf voor de (kleuter)klas gestaan
- enkele maanden invalkracht onderwijsassistent speciaal onderwijs
- 1 jaar BSO-leidster
- 1,5 jaar woensdag-middag en weekendopvang voor kinderen uit het speciaal onderwijs
- 4 jaar leidster kinderopvang (pedagogisch medewerkster)

Dus mocht je nog leuke suggesties hebben, waarvan je denkt dat ik het iets zou kunnen vinden, (die lichamelijk minder zwaar zijn dan de kinderopvang) Laat het me dan weten! (ook als deze eventuele omscholing inhouden!)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 februari 2010, 22:54
thor2002 thor2002 is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 113
thor2002 is on a distinguished road
Standaard Re: Geen idee.. huidige baan fysiek te zwaar..

Heel vervelend dat je zo iets te horen krijgt. Toch niet bij de pakken neer zitten, er zullen vast wel mogelijkheden zijn.
Je schrijft dat je het niet meer in het onderwijs of de BSO wilt zoeken. Met je ervaringen zou je wellicht de educatieve diensten van musea in de omgeving kunnen benaderen?

T.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
fysiek, keuze, kinderen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Morgen starten met nieuwe baan, nog geen definitief contract ontvangen jinthie Je rechten en plichten als werknemer 5 6 november 2009 12:17
inlichten huidige werkgever over nieuwe baan? Lilian Alle andere carričreonderwerpen 3 2 november 2008 19:00
Ik heb geen idee hoe ik verder moet Roque Santa Cruz Loopbaanvragen 5 5 december 2006 20:54
Ik heb werkelijk geen idee! cherry Opleiding kiezen en volgen 1 6 september 2006 16:27


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon