Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 2 augustus 2016, 23:30
Sollicitant23 Sollicitant23 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2016
Berichten: 15
Sollicitant23 is on a distinguished road
Cool

Nu ben ik met de Engelse versie van mijn CV bezig. Het duurt even.. ben helemaal uit die flow ..
Met citaat reageren
  #12  
Oud 3 augustus 2016, 00:24
Werkenisleuk Werkenisleuk is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 juni 2016
Berichten: 66
Werkenisleuk is on a distinguished road
Standaard

Oke,

Wel lastig hoor, maar in een van je volgende sollicitatiebrieven zou je wel wat meer kunnen laten blijken waarom jij zo geinteresseerd (graag) bij dat bedrijf zou willen werken.

Wellicht nog iets om te vervangen in een van je volgende sollicitatiebrieven.

.... weet ik mijn collega's te vinden

kan ook beter:

.... weet ik mijn collega's te bereiken (om mijn werk blablabla)

of nog beter?

..... weet ik contact te zoeken (of: te leggen) met mijn collega's (om mijn werk blablabla)

Welllicht alinea wisselen (of juist samenvoegen)

De alinea: Door mijn opleidingen en ......... wisselen met de alinea: De werkzaamheden op ........
Met citaat reageren
  #13  
Oud 24 augustus 2016, 20:54
Sollicitant23 Sollicitant23 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2016
Berichten: 15
Sollicitant23 is on a distinguished road
Standaard nieuwe brief

Hallo beste Werkenisleuk,

Tevens ben ik voor een sollicitatiegesprek uitgenodigd, dankzij deze site en forum. Bedankt daarvoor !

Een paar dagen geleden heeft een uitzendbureau me een vacature toegestuurd die mij heel aanspreekt.
Op deze functie wil ik persoonlijk graag aangenomen worden. Er komen in de functieprofiel veel overeenkomsten met mijn ervaring en wensen.

De sollicitatiebrief voor de functie ziet zo uit:
"
Na Omxxxx
Oxxxx12
2 555 Zoxxxx


Zoxx 22 augustus 2016

Betreft: sollicitatie Crediteurenadministrateur in de omgeving van xxxx

Geachte meneer, mevrouw,

Op 22 augustus jl. werd ik benaderd door Maxxx van recruitmentbureau Wxx. Hij wees mij op uw interessante vacature voor de functie van Crediteurenadministrateur in de omgeving van Zoxxx.

Bij het nader bestuderen van de vacature zijn er een aantal aspecten genoemd die mij enthousiast maken. Zoals diverse functiewerkzaamheden op het gebied van crediteurenadministratie die voor mij goed bekend zijn en werken in een internationale omgeving.

Door mijn opleidingen en automatiseringskennis, zoals het werken met het programma Exact Globe, ben ik ervan overtuigd dat deze functie goed aansluit bij mijn loopbaan. Ik werk accuraat en ik ben nieuwsgierig naar een nieuw kennis.

De werkzaamheden op de crediteuren- en debiteurenadministratie en het voorbereiden van betalingen met financieel Manager als ook het assisteren bij het voorbereiden van rapportages heb ik op verschillende afdelingen uitgevoerd. Tevens heb ik bij de laatste werkgever de inkoopfacturen gecontroleerd, gecodeerd, ingeboekt, gescand, digitaal aan de projectmanagers voor goedkeuring opgestuurd, verder verwerkt.

Bijgesloten vindt u mijn curriculum vitae.

In een persoonlijk gesprek zou ik graag deze nader willen toelichten en met u de vacature willen bespreken.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Naxxxxx
Met citaat reageren
  #14  
Oud 24 augustus 2016, 20:57
Sollicitant23 Sollicitant23 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2016
Berichten: 15
Sollicitant23 is on a distinguished road
Standaard

Ik zou graag je reactie op deze brief willen.

Groeten,

N
Met citaat reageren
  #15  
Oud 25 augustus 2016, 02:02
Werkenisleuk Werkenisleuk is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 juni 2016
Berichten: 66
Werkenisleuk is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sollicitant23 Bekijk bericht
Hallo beste Werkenisleuk,

Tevens ben ik voor een sollicitatiegesprek uitgenodigd, dankzij deze site en forum. Bedankt daarvoor !

Een paar dagen geleden heeft een uitzendbureau me een vacature toegestuurd die mij heel aanspreekt.
Op deze functie wil ik persoonlijk graag aangenomen worden. Er komen in de functieprofiel veel overeenkomsten met mijn ervaring en wensen.

De sollicitatiebrief voor de functie ziet er zo uit:

Suggesties:

PS: 1) in de omgeving van? Weet je geen plaats? Of hebben ze meerdere
locaties?
PS: 2) Crediteurenadministrateur met een hoofdletter? Staat in de vacature
met kleine of met hoofdletter geschreven?


Na Omxxxx
Oxxxx12
xxxx xx Zoxxxx


Betreft: sollicitatie Crediteurenadministrateur in de omgeving van xxxx


Zoxx 22 augustus 2016


Geachte heer/mevrouw,

Op 22 augustus jl. werd ik benaderd door de heer Maxxx van recruitmentbureau Wxx. Hij wees mij op uw interessante vacature voor de functie van Crediteurenadministrateur in de omgeving van Zoxxx.

Bij het nader bestuderen van de vacature noemt u een aantal aspecten die mij enthousiast maken. Zoals diverse werkzaamheden op het gebied van crediteurenadministratie welke mij goed bekend zijn en het werken in een internationale omgeving.

Door mijn opleidingen en automatiseringskennis, zoals het werken met het programma Exact Globe, ben ik ervan overtuigd dat deze functie goed aansluit bij mijn loopbaan.

Mijn werkervaringen op de crediteuren- en debiteurenadministratie, het voorbereiden van betalingen als ook het assisteren bij het voorbereiden van rapportages heb ik op verschillende afdelingen uitgevoerd. Daarnaast ben ik accuraat met een proactieve werkhouding en ben ik leergierig om nieuwe kennis op te doen.

Bijgesloten vindt u mijn curriculum vitae. In een persoonlijk gesprek zou ik graag deze nader willen toelichten en met u de vacature willen bespreken.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,



Naxxxxx


Bijlage: curriculum vitae


-----------------
Met citaat reageren
  #16  
Oud 25 augustus 2016, 09:17
Sollicitant23 Sollicitant23 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2016
Berichten: 15
Sollicitant23 is on a distinguished road
Standaard

over omgeving en plaats - zo staat in de functieprofiel. in de omgeving van Zxxx. in mijn email.

Dank je!
Met citaat reageren
  #17  
Oud 25 augustus 2016, 09:18
Sollicitant23 Sollicitant23 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2016
Berichten: 15
Sollicitant23 is on a distinguished road
Standaard

en ja Crediteurenadministrateur, zo staat overal.
Met citaat reageren
  #18  
Oud 25 augustus 2016, 09:37
Sollicitant23 Sollicitant23 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2016
Berichten: 15
Sollicitant23 is on a distinguished road
Standaard

de brief is opgestuurd.

Ik hoop dat met je goed gaat.

groetjes,

N
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief docent Nederlands AdJ Sollicitatiebrief en cv 7 11 juni 2013 21:25
Sollicitatiebrief als herintreder in het onderwijs MTE Sollicitatiebrief en cv 2 3 juni 2013 20:10
Open sollicitatiebrief marketingfunctie (carrièreswitch) RichWes Sollicitatiebrief en cv 5 9 juli 2012 11:33
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief als administratief medewerkster? cindycindy Sollicitatiebrief en cv 4 11 oktober 2005 13:28
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon