Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 april 2006, 16:49
LaMa LaMa is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2006
Berichten: 1
LaMa is on a distinguished road
Standaard Beoordeel AUB mijn sollicitatiebrief

hier typ ik het bedrijf + adres



........, 20 april 2006

Betreft: sollicitatie vacaturenummer.......


Geachte heer, mevrouw,


In het Noord Hollands Dagblad van zaterdag 15 april j.l. las ik de personeelsadvertentie van uw gemeente. Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe werkomgeving en ben zeer geďnteresseerd in de vacature.


In juni 2004 heb ik mijn studie Management, Economie & Recht succesvol afgerond. Tijdens mijn studie bleek dat ik de beleidsmatige en adviserende aspecten het meest interessant vond. Gedurende mijn eerste stage van vijf maanden ben ik werkzaam geweest op de afdeling juridische zaken van de gemeente Schagen. Hierbij heb ik me bezig gehouden met het verlenen van horecavergunningen en de ontwikkeling van een exploitatievergunning.


Via mijn afstudeerstage op het hoofdkantoor van de politie Noord-Holland Noord heb ik de kans gekregen om op strategisch niveau mee te denken. De acht maanden durende afstudeerperiode heeft mij duidelijk inzicht gegeven in het functioneren van een grote dienstverlenende organisatie. Ook heb ik hier mijn contactuele vaardigheden en een professionele instelling ontwikkeld.


Bij het lezen van de advertentie werd mijn interesse direct gewekt. Het werken in een dienstverlenende organisatie is aantrekkelijk. Het ontwikkelen van beleid om de organisatie te verbeteren is uitdagend. En het werken in teamverband is stimulerend. Dit, en de veelzijdigheid van de baan heeft mij doen besluiten te solliciteren.

Ik hoop dat mijn sollicitatiebrief aanleiding biedt tot een vervolg in de vorm van een gesprek. Bijgaand vindt u mijn curriculum vitae.



Met vriendelijke groet,


L + adres

Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 september 2006, 12:51
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Beoordeel AUB mijn sollicitatiebrief

VOLGENS MIJ MOET JE HIER OOK NOG JE EIGEN ADRES VERMELDEN

hier typ ik het bedrijf + adres



........, 20 april 2006

Betreft: sollicitatie vacaturenummer.......


Geachte heer, mevrouw, PROBEER ERACHTER TE KOMEN AAN WIE JE DE BRIEF MOET RICHTEN, HIER KUN JE VOOR BELLEN


In het Noord Hollands Dagblad van zaterdag 15 april j.l. las ik de personeelsadvertentie van uw gemeente. Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe werkomgeving en ben zeer geďnteresseerd in de vacature.


In juni 2004 heb ik mijn studie Management, Economie & Recht succesvol afgerond. Tijdens mijn studie bleek dat ik de beleidsmatige en adviserende aspecten het meest interessant vond. Gedurende mijn eerste stage van vijf maanden ben ik werkzaam geweest op de afdeling juridische zaken van de gemeente Schagen. Hierbij heb ik me bezig gehouden met het verlenen van horecavergunningen en de ontwikkeling van een exploitatievergunning.


Via mijn afstudeerstage op het hoofdkantoor van de politie Noord-Holland Noord heb ik de kans gekregen om op strategisch niveau mee te denken. De acht maanden durende afstudeerperiode heeft mij duidelijk inzicht gegeven in het functioneren van een grote dienstverlenende organisatie. Ook heb ik hier mijn contactuele vaardigheden en een professionele instelling ontwikkeld.


Bij het lezen van de advertentie werd mijn interesse direct gewekt. Het werken in een dienstverlenende organisatie is aantrekkelijk. Het ontwikkelen van beleid om de organisatie te verbeteren is uitdagend. En het werken in teamverband is stimulerend. Dit, en de veelzijdigheid van de baan heeft mij doen besluiten te solliciteren. LEG UIT WAAROM JE DIT AANTREKKELIJK, UITDAGEND EN STIMULEREND VINDT.

Ik hoop HOOP NIET TEVEEL. zEG BIJV. GRAAG LICHT IK MIJN MOTIVATIE EN BIJGEVOEGD CV TOE IN EEN GESPREK.dat mijn sollicitatiebrief aanleiding biedt tot een vervolg in de vorm van een gesprek. Bijgaand vindt u mijn curriculum vitae.



Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief verkoopmedewerker kledingwinkel christinejade Sollicitatiebrief en cv 10 31 augustus 2009 10:56
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief??? Ilsie Sollicitatiebrief en cv 1 3 mei 2006 10:52
Hulp gevraagd bij mijn 1e sollicitatiebrief Nathaley Sollicitatiebrief en cv 3 18 april 2006 16:40
Sollicitatiebrief groepsleidster kinderopvang Niet geregistreerd Sollicitatiebrief en cv 3 16 augustus 2005 10:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon