Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 november 2007, 16:35
Rita1980 Rita1980 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 1
Rita1980 is on a distinguished road
Standaard graag feedback en suggesties op sollicitatiebrief banqueting sales manager

Hallo carrieretijgers!

Ik stel het zeer op prijs als je mn brief wil doorlezen en verbeterpunten wilt doorgeven Het is alweer n tijd geleden sinds ik een sollicitatie hebt geschreven, alle hulp is welkom!

Geachte mevrouw...,


Bent u nog op zoek naar een BANQUETING SALESMANAGER, zoals te lezen is op de website van xxx? Communicatief- en commercieel vaardig, klantgericht, collegiaal en flexibel? Dat zijn mijn kwaliteiten! Ik ben zeer enthousiast over de functie en kom hier dan ook graag voor in aanmerking.

De functie banqueting salesmanager heeft alle ingrediënten wat voor mij een baan uitdagend en aantrekkelijk maakt. De diversiteit aan werkzaamheden met zowel commerciële als dienstverlenende elementen, met de horeca- en evenementenbranche als decor, spreken mij in het bijzonder aan.

Na voltooiing van mijn hbo-opleiding Vrijetijdsmanagement heb ik de afgelopen twee jaar in Spanje mijn capaciteiten verder kunnen ontwikkelen. Met name op commercieel gebied heb ik als makelaar succes weten te boeken. Ik ben een sterke persoonlijkheid, een stevig karakter, ik ben spontaan, zelfstandig en heb ik een rustige persoonlijkheid en goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheden.

Ik ben van nature gastvrij. Ik hou ervan om mensen het naar hun zin te maken en kan goed met mensen omgaan, dit heb ik onder andere gemerkt tijdens mijn werkzaamheden als assistent front office manager. Daarnaast heb ik tijdens deze functie leidinggevende capaciteiten kunnen ontplooien en beschik ik over een helikopterview om zo het bedrijfsproces aan te sturen. Graag zou ik mijn talenten in deze wisselende baan inzetten.

Kunnen mijn kwaliteiten en enthousiasme uw team versterken? Ik kijk geboeid uit naar een uitnodiging u ervan te overtuigen.



Met vriendelijke groet,






xxxxx

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 november 2007, 21:36
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: graag feedback en suggesties op sollicitatiebrief banqueting sales manager

Hoi, misschien een goed idee om erbij te zetten wat het functieprofiel van de vacature is? Wie ze zoeken en wat de werkzaamheden zijn? Dan kunnen we beter advies geven.

Paar opmerkingen:
De functie banqueting salesmanager heeft alle ingrediënten wat voor mij een baan uitdagend en aantrekkelijk maakt. --> ...die een baan voor mij uitdagend en aantrekkelijk maken.

Het stuk over je persoonlijkheid kan korter: sterke persoonlijkheid of stevig karakter kiezen. Daarna staat rustige persoonlijkheid. Kun je dit uitleggen?
Dan kun je misschien een zin wijden aan sterk en een aan rustig.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 november 2007, 22:34
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: graag feedback en suggesties op sollicitatiebrief banqueting sales manager

hey! Heel erg bedankt voor je reactie. Ik heb je advies opgevolg en het eea veranderd. Top!
Groetjes Rita
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief kinderdagverblijf, graag feedback yvonnejoziasse Sollicitatiebrief en cv 1 12 oktober 2006 18:04
Graag suggesties op mij sollicitatiebrief. foton Sollicitatiebrief en cv 1 11 augustus 2006 16:54
Sollicitatiebrief sales trainee, graag beoordeling! peterstarter Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2006 14:35
Sollicitatiebrief stageplaats, graag commentaar of suggesties mirabella Sollicitatiebrief en cv 1 9 mei 2006 21:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon