Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 juli 2011, 02:00
Xeritos Xeritos is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 juli 2011
Berichten: 3
Xeritos is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Junior ICT-beheerder

Zouden jullie mijn Sollicitatiebrief kunnen doornemen en mij tips kunnen geven wat ik zou kunnen verbeteren?

Citaat:
Bij het uitvoeren van deze taken gebruik je de kennis die je hebt opgedaan (of nog steeds opdoet) tijdens je MBO-opleiding ICT-beheerder, niveau 4. Je hebt 0-2 jaar relevante werkervaring. Je bent stressbestendig, werkt gestructureerd en hebt oog voor kwaliteit en risico(-beperking). Je hebt een servicegerichte instelling en kunt vooruitdenken en –plannen.
<naam>
<adres>
<pc + plaats>

<bedrijf>
<adres>
<pc + plaats>

<plaats, datum>

Betreft: Vacature Junior ICT beheerder

Geachte heer/mevrouw,

Uw vacature op <site> is voor mij aanleiding te solliciteren naar de functie Junior ICT beheerder. Ik heb net mijn opleiding ICT MBO 4 afgerond aan het <school> te <plaats>. Momenteel ben ik op zoek naar een uitdagende baan.

De functie van Junior ICT beheerder spreekt mij bijzonder aan. Ik ben op zoek naar een afwisselende baan waarin ik als starter op de arbeidsmarkt verder kan groeien.
Met name het feit dat er taken beschreven worden in de functie die ik al eerder tegen ben gekomen bij mijn stagebedrijven spreken mij aan, hierdoor kan ik me beter anticiperen op de dingen die mij te wachten staan.

Binnen mijn studie heb ik vaak in groepsverband samen moeten werken met medestudenten. Er werd verwacht dat we gestructureerd te werk gingen en ons aan de planning hielden. Dit is mij altijd goed bevallen.
Persoonlijk en zakelijk ben ik zeer flexibel en stressbestendig. Bijvoorbeeld in de periode dat ik werkzaam ben geweest bij <bedrijf> heb ik veel te maken gehad met klantcontact en verschillende afwisselende taken . Verder ben ik iemand die altijd open staat voor nieuwe ervaringen, ben zeer leergierig en pak nieuwe uitdagingen met beide handen aan.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u mijn sollicitatie voor deze functie bespreken. Ik hoop daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

xxx


<geen bijlage C.V. want bijlage 1 bestand is de brief zelf en bijlage 2 is de C.V.>
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 juli 2011, 15:09
chanmar chanmar is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 juli 2011
Berichten: 3
chanmar is on a distinguished road
Standaard reactie brief

Vind hem wel goed eigenlijk, ik ben natuurlijk niet afgestudeerd op dit onderwerp maar volgens mij kun je hem zo wel versturen! succes
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 juli 2011, 17:10
Janena Janena is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2010
Berichten: 19
Janena is on a distinguished road
Standaard

Ook ik vind het een nette brief.

Ik weet niet in welke tak dit bedrijf werkzaam is, mischein kun je nog wat uitgebreider ingaan op de reden waarom je juist bij hen aan de slag wil. Heb je goede verhalen over ze gehoord, leveren ze een product of dienst waar je affiniteit mee hebt, zoiets...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief junior vmware beheerder scaniafreak Sollicitatiebrief en cv 0 29 april 2009 14:53
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief beheerder en exploitant multi-functioneel centrum wgfmiddel Sollicitatiebrief en cv 2 27 november 2006 18:04
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon