Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 maart 2016, 22:47
Rebecca1995 Rebecca1995 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 januari 2016
Berichten: 2
Rebecca1995 is on a distinguished road
Smile Feedback voor motivatiebrief

Lieve Carričretijgers,

Kunnen jullie mijn motivatiebrief beoordelen? Nog enkele tips, want ik wil graag de opleiding Optometrie volgen.

Bij voorbaat dank,







Utrecht, [datum]

Betreft: Motivatiebrief

Geachte [Naam]

Hierbij stuur ik u mijn motivatiebrief. In deze brief zal ik beschrijven waarom ik voor de opleiding Optometrie heb gekozen.

Reden
De reden waarom ik de opleiding Optometrie heb gekozen is, omdat ik graag verder wil verdiepen in het oog. Ogen zijn het belangrijkste deel van je lichaam. Je gebruikt het om je omgeving te zien, het geeft je een beeld. Ze zeggen ook dat ogen de deuren zijn tot je lichaam. Mijn huidige opleiding is apothekersassistent. Hier heb ik meer over de lichaam en wat een geneesmiddel bij een bepaald lichaamsdeel doet. Omdat ik het niet veel over het oog heb gehad, wil ik mij graag hierin over het oog verdiepen. Ook hou ik ervan om mensen te helpen die kijkproblemen hebben. In mijn dagelijks leven draag ik een bril of lenzen. Hierdoor ben ik gemotiveert om anderen te helpen en te voorkomen dat ze ergere aandoeningen krijgen.

Verwachtingen
Wat ik van de opleiding verwacht is dat ik weet hoe ik de gezondheid van het oog kan onderzoeken. Ook verwacht ik dat ik problemen van het oog kan constateren of eventuele andere ziektes. Na de opleiding Optometrie verwacht ik een goede Optometrist te worden.

Optometrist
Het lijkt me een uitdaging om het oog van binnen- tot buiten uit te verkennen. Ik ben heel leergierig, motiverend en nieuwsgierig leerling. Ik hou ervan om nieuwe onderwerpen te kunnen leren en erin te gaan verdiepen. Wat ook belangrijk is: Communicatie. In de opleiding komt dat altijd voor zowel in theorie als in praktijk. Als optometrist moet je ook efficiënt kunnen werken en natuurlijk zorgvuldig. Werken als een Optometrist zou mijn ideale baan zijn om mijn belangrijkste doel te behalen, namelijk anderen helpen.

Doel
Om mijn doel te bereiken, hoop ik te worden aangenomen in de Hoge school Utrecht voor de opleiding Optometrie. U kunt voor verdere informatie bij mijn CV (in de bijlage) zijn. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd. Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,

[Naam]






Bijlage: CV
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag feedback op sollicitatiebrief ANIOS Tissue Sollicitatiebrief en cv 6 10 februari 2015 15:53
Graag feedback op mijn sollicitatiebrief rudmer Sollicitatiebrief en cv 0 4 november 2014 17:31
Sollicitatiebrief beleidsmedewerker; graag feedback! Sodo Sollicitatiebrief en cv 1 21 januari 2013 14:11
Graag feedback op sollicitatiebrief voor adviseur Truus11 Sollicitatiebrief en cv 2 21 januari 2013 13:03
Graag feedback over CV dpatak Sollicitatiebrief en cv 1 27 maart 2009 18:16


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon