Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 juli 2008, 14:24
Annabel Annabel is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 juli 2008
Berichten: 1
Annabel is on a distinguished road
Standaard Tips voor Sollicitatie duo functie persoonlijk begeleider en primus interparus

Wie kan mij aanvulling/tips/advies geven.....alvast bedankt

Xxxx

xxxx

Betreft: vacature Primus Interpares voor xxxxx

Den Haag, 22 juli 2008

Geachte heer xxxx,

Toen ik hoorde dat er binnen het xxxxx een vacature kwam voor Primus Interpares en zag wat deze functie in hield, dacht ik dat is wat voor mij.

Ik ben nu 5 jaar werkzaam binnen het xxxxx. Ben begonnen als groepsleider en daarna doorgegroeid tot persoonlijk begeleider. Heb mijn opleiding SPH vorig jaar behaald.
Ik doe dit nog steeds met plezier en zie ook nog uitdagingen in, maar toch wil ik mij ook verder ontwikkelen. Wat mij aantrekt in deze functie is de veelzijdigheid. Aan de ene kant het omgaan met de doelgroep en aan de andere kant meer coördinerende werkzaamheden.

Ik ben stressbestendig en dit is ook nodig met de doelgroep van het xxxx . Daar mijn hard nog steeds ligt bij deze doelgroep, lijkt het mij fantastisch om mij binnen deze functie verder te ontwikkelen en toch ook het contact niet te verliezen met de doelgroep. Daar ik werk als persoonlijk begeleider heb ik al enige kennis opgedaan van de AWBZ. Ik ben leergierig en verruim graag mijn kennis en ervaring.

Ik heb zelf een Katholieke achtergrond en onderschrijf de doelstelling van het xxxx Welzijns- en Gezondheidszorg.

Graag zou ik mijn motivatie nader willen toelichten. Ik hoop dat deze brief en mijn ervaring ertoe leidt dat u mij uitnodigt voor een gesprek. Om u vooraf meer informatie te verstrekken vindt u een curriculum Vitae bijgevoegd.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 juli 2008, 22:23
TumTummm's schermafbeelding
TumTummm TumTummm is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 170
TumTummm is on a distinguished road
Thumbs up

Xxxx

xxxx

(extra spatie)
Betreft: vacature Primus Interpares voor xxxxx

(extra spatie)
Den Haag, 22 juli 2008

(extra spatie)
Geachte heer xxxx,

Toen ik hoorde dat er binnen het xxxxx een vacature kwam voor Primus Interpares en zag wat deze functie in hield, dacht ik (eigenlijk moet je niet denken in zo'n geval... je moet zeker weten!!!) dat is wat voor mij.

Ik ben nu 5 jaar werkzaam binnen het xxxxx. Ben begonnen als groepsleider en daarna doorgegroeid tot persoonlijk begeleider. Heb mijn opleiding SPH vorig jaar behaald. Ik doe dit nog steeds met plezier en zie ook nog uitdagingen in, maar toch wil ik mij ook verder ontwikkelen. Wat mij aantrekt in deze functie (heb je het nu over je 'eigen' functie of over de vacante functie?) is de veelzijdigheid. Aan de ene kant het omgaan met de doelgroep en aan de andere kant meer coördinerende werkzaamheden.

Ik ben stressbestendig en dit is ook nodig met de doelgroep van het xxxx . Daar mijn hard (hart?) nog steeds ligt bij deze doelgroep, lijkt het mij fantastisch om mij (me) binnen deze functie verder te ontwikkelen en toch ook het contact niet te verliezen (, maar ondertussen wel het contact te behouden) met de doelgroep. Daar (te vaak beginnend met "daar", gebruik eens "gezien") ik werk als persoonlijk begeleider heb ik al enige kennis opgedaan van de AWBZ. Ik ben leergierig en verruim graag mijn kennis en ervaring.

Ik heb zelf een Katholieke achtergrond en onderschrijf de doelstelling van het xxxx Welzijns- en Gezondheidszorg.

Graag zou ik mijn motivatie nader willen toelichten. Ik hoop dat deze brief en mijn ervaring ertoe leidt dat u mij uitnodigt voor een gesprek. Om u vooraf meer informatie te verstrekken vindt u een curriculum V (geen hoofdletter)itae bijgevoegd.

Met vriendelijke groet,


(handtekening)

(jouw naam)


Bijlage: curriculum vitae
__________________
Leef met de dag, pluk een bloempje...
Vandaag is morgen gisteren...
Gewoon in het diepe springen, anders val je nooit omhoog...!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 juli 2008, 16:04
Ivonne Ivonne is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2008
Berichten: 5
Ivonne is on a distinguished road
Standaard Re: Tips voor Sollicitatie duo functie persoonlijk begeleider en primus interparus

Ik zou in een sollicitatie brief nooit beginnen met "Benbegonnen met..." en "Heb mijn opleiding SPH behaald". Dat is naar mijn idee niet formeel genoeg. Zinnen voluit schrijven!

Daarnaast zou ik misschien iets meer praktijkvoorbeelden geven. Je zegt heel duidelijk dat je stressbestendig bent maar je geeft hier verder totaal geen toelichting op. Dat zou ik nog wel doen.

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief persoonlijk begeleider. Dreamimages Sollicitatiebrief en cv 2 4 december 2007 23:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon