Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 december 2007, 10:42
weegschaal
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Senior Behandelingsmedewerker

Na jaren bij dezelfde werkgever is het tijd om op zoek te gaan naar wat anders...maar een brief schrijven, poeh dat valt toch tegen...
Gelukkig vond ik dit forum en hopelijk kunnen jullie mij helpen met mijn brief...

Ik heb een leuke vacature gevonden die precies is wat ik zoek.
Wat men vraagt is een Senior Behandelingsmedewerker voor een semi-overheidsinstelling. De sollicitant moet:
-het werk zien liggen en de schouders eronder willen zetten
-communicatief vaardig zijn met gevoel voor dienstverlening
-stressbestendig, flexibel, samenwerkingsgericht zijn
-inzicht hebben in geautomatiseerde processen
-HBO diploma (oeps; ik heb MBO, maar wel jaren werkervaring)

Maak ik met onderstaande brief een kans?
Zo nee, wat zou ik anders moeten omschrijven?

Alvast mijn hartelijke dank voor jullie hulp!

----
----

Betreft: vacature Senior Behandelingsmedewerker met doorgroeipotentie

Geachte mevrouw XYZ,

U zoekt een enthousiaste Senior Behandelingsmedewerker en dat is exact de functie waar ik naar zoek. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die vakbekwame allround medewerker ben waarnaar u zoekt.

Ik ben een administratieve duizendpoot met oog voor te verrichten werkzaamheden, voor de bedrijfsprocessen en voor de mensen met wie ik samenwerk. Graag zou ik mijn talenten binnen uw organisatie inzetten en verder ontwikkelen.

Na het afronden van mijn opleiding, heb ik bij diverse bedrijven en in diverse branches een heleboel ervaring opgedaan. In mijn loopbaan heb ik ervaren hoe je met de juiste mentaliteit een heleboel kunt bereiken. De schouders eronder als het druk is, maar ook eens gas terugnemen als de mogelijkheid daartoe is. Dit gecombineerd met een goede verstandhouding met je collega’s zijn een belangrijke basis om de werkzaamheden goed en tijdig te kunnen uitvoeren.

Sinds enkele maanden ben ik de applicatiebeheerder voor Dimasys en (assistent-) applicatiebeheerder voor Exact. Het oplossen van problemen evenals het optimaliseren van het gebruik van deze programma’s heeft ertoe bijgedragen dat de kwaliteit van de werkzaamheden naar een efficiënter en hoger niveau konden worden gebracht.

Mijn ervaringen en eigenschappen sluiten prima aan op uw vacature. Wat me ten slotte aantrekt in de door u geboden baan is de mogelijkheid mijn vaardigheden verder te ontwikkelen. Door diverse personeelswijzigingen heb ik ervaren dat ik het erg plezierig vind om mijn kennis over te dragen aan (nieuwe) collega’s. Mijn collega’s waarderen mij vooral omdat ik hulpvaardig en to-the-point ben.

Graag zou ik mijn motivatie en ervaring verder toelichten in een gesprek.

Met vriendelijke groeten,
De geschikte kandidaat

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 december 2007, 14:14
weegschaal
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Senior Behandelingsmedewerker

Ach, zoveel lezers en niemand die wil reageren? Er is toch wel iemand die een mening heeft en mij verder wil helpen? PLEASE!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 december 2007, 23:04
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Senior Behandelingsmedewerker

Betreft: vacature Senior Behandelingsmedewerker met doorgroeipotentie

Geachte mevrouw XYZ,

U zoekt een enthousiaste Senior Behandelingsmedewerker en dat is exact de functie waar ik naar zoek. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die vakbekwame allround medewerker ben waarnaar u zoekt. (Erg formeel maar moeilijk opening)

Ik ben een administratieve duizendpoot met oog voor te verrichten werkzaamheden, voor de bedrijfsprocessen en voor de mensen met wie ik samenwerk. Graag zou ik mijn talenten binnen uw organisatie inzetten en verder ontwikkelen.

Na het afronden van mijn opleiding, heb ik bij diverse bedrijven (oei waarom diverse bedrijven zo vaak weg waarom mis ik in verhaal als iets wordt dan is dit zeker een vraag) en in diverse branches een heleboel ervaring opgedaan. In mijn loopbaan heb ik ervaren hoe je met de juiste mentaliteit een heleboel kunt bereiken. De schouders eronder als het druk is, maar ook eens gas terugnemen als de mogelijkheid daartoe is. (Gas terugnemen zal weg laten krijg indruk van lui) Dit gecombineerd met een goede verstandhouding met je collega’s zijn een belangrijke basis om de werkzaamheden goed en tijdig te kunnen uitvoeren.

Sinds enkele maanden ben ik de applicatiebeheerder voor Dimasys en (assistent-) applicatiebeheerder voor Exact. Het oplossen van problemen evenals het optimaliseren van het gebruik van deze programma’s heeft ertoe bijgedragen dat de kwaliteit van de werkzaamheden naar een efficiënter en hoger niveau konden worden gebracht.

Mijn ervaringen en eigenschappen sluiten prima aan op uw vacature. Wat me ten slotte aantrekt in de door u geboden baan is de mogelijkheid mijn vaardigheden verder te ontwikkelen. Door diverse personeelswijzigingen heb ik ervaren dat ik het erg plezierig vind om mijn kennis over te dragen aan (nieuwe) collega’s. Mijn collega’s waarderen mij vooral omdat ik hulpvaardig en to-the-point ben.

Graag zou ik mijn motivatie en ervaring verder toelichten in een gesprek.

Met vriendelijke groeten,
De geschikte kandidaat (weg laten staat niet te overtuigd)

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon