Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 februari 2012, 15:29
paradise87 paradise87 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 december 2011
Berichten: 4
paradise87 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medewerker politie, alle hulp is welkom

Hallo,
Ik wil graag solliciteren op de functie medewerker Politie Service Centrum.
Hieronder mijn concept sollicitatiebrief, alle hulp is welkom!

Naam, adres, e.d.
XXXXX

Politie
XXXXX


Ridderkerk, 7 februari 2012


Betreft: vacature medewerker Politie Service Center

Geachte mijnheer/mevrouw,

Klantgericht, stressbestendig, alert. Deze steekwoorden zijn op mij van toepassing en daarom solliciteer ik op de functie “medewerker Politie Service Center”

Door mijn huidige werk als persoonlijk begeleidster op een woning voor mensen met een ernstige verstandelijke beperking, weet ik dat beschik over de kwaliteiten die nodig zijn als medewerker binnen het Politie Service Center.
Binnen mijn huidige functie behartig ik de belangen van een aantal cliënten, schrijf ik hun begeleidingsplan en stuur ik de assistent begeleidsters aan in ons team. De diensten worden zelfstandig gedraaid, en zowel verbale als fysieke agressie komt regelmatig voor, hierdoor is mijn weerbaarheid en mate van zelfstandigheid goed ontwikkeld.

Waarom ik bij de politie solliciteer?
Het werk van de politie is zeer belangrijk in onze samenleving en ik zou daar graag aan meewerken, ik wil graag het verschil maken en me inzetten voor een veiligere maatschappij.

Wat mij in het bijzonder aanspreekt aan deze functie binnen de politie is de afwisseling, in zowel de werkzaamheden als de gesprekken die binnen komen.
Mensen in een hectische situatie begeleiden, of een klacht of aangifte behandelen, die versc hillende aspecten van het werk lijken mij erg interessant.

Voor mij betekent de functie van medewerker Politie Service Center een enorme uitdaging waarop ik mij vol energie en enthousiasme wil storten.

Ik hoop dat deze onderbouwing voor mijn sollicitatie, voor u aanleiding is om mij uit te nodigen.

Met vriendelijke groet,

Samantha Koedood
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 februari 2012, 15:50
forumbeheerder forumbeheerder is offline
Administrator
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Berichten: 74
forumbeheerder heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Standaard

Hallo 'paradise87',

Ik vind je gedrag op dit forum nogal onbeleefd. Je vraagt voor de 3e keer hulp, zonder ooit hulp aan anderen te bieden en zonder zelfs ook maar 'dankjewel' te zeggen tegen de mensen die op je vraag reageren.

Lees de spelregels nog eens, met name punt 2:
http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 februari 2012, 16:14
paradise87 paradise87 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 december 2011
Berichten: 4
paradise87 is on a distinguished road
Standaard

Beste beheerder,

Het spijt mij zeer, ik had geen idee dat mijn gedrag ongepast is.
Ik heb op 1 bericht reactie gekregen, ik wist niet dat ik "dankjewel" moest zeggen op deze reacties.

Dat ik niet reageer op anderen hun hulpvragen, is omdat ik mijzelf hier niet kundig voor vind. Ik was ook niet op de hoogte dat dit een vereiste was op dit forum.

Maargoed, als dit wel zo is, zal ik mezelf verwijderen, mijn opzet was om hulp te krijgen bij iets wat voor mij erg belangrijk is.
Waar ook ook hulp bij kan gebruiken, en niet iemand te adviseren over iets waar ik zelf hulp bij nodig heb.
Absoluut niet om ongewenst gedrag te vertonen.

mvg.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief administratief medewerker, hulp aub Lady Yuna Sollicitatiebrief en cv 3 14 september 2011 15:13
Sollicitatiebrief voor managementfunktie. Alle kritiek is welkom! xxxxxxx Sollicitatiebrief en cv 4 26 februari 2010 19:22
Sollicitatiebrief stageplaats administratie. Alle commentaar is welkom! Leprycorn Sollicitatiebrief en cv 0 15 januari 2009 17:58
Mijn sollicitatiebrief, Alle comentaar is welkom! appie Sollicitatiebrief en cv 18 14 januari 2009 22:57
Sollicitatiebrief voor (jr.) Benefits Consultant, alle commentaar is welkom Cuchulainn Sollicitatiebrief en cv 0 7 september 2006 13:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon