Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 oktober 2016, 22:14
Werkenisleuk Werkenisleuk is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 juni 2016
Berichten: 66
Werkenisleuk is on a distinguished road
Standaard Persoonlijk profiel in CV

Af en toe "verbouw" ik mijn curriculum vitae om met de tijd mee te gaan.

Wie schiet mij af of schiet mij te hulp bij het persoonlijk profiel in de cv ?


Persoonlijk profiel:

Ik ben Xxxxx een geduldig en behulpzaam persoon en denk in mogelijkheden. Wanneer ik een doel voor ogen heb doe ik ook alles aan om het gewenste eindresultaat te bereiken. In mijn werk zoek ik contact met collega's voor afstemming en het optimaliseren van werkzaamheden. Speerpunten en targets zijn voor mij belangrijk om het werk uitdagend te maken, om zo van elke werkdag een mooie dag te maken.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 oktober 2016, 11:13
Tessa@FITPeople Tessa@FITPeople is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2016
Berichten: 3
Tessa@FITPeople is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werkenisleuk Bekijk bericht
Af en toe "verbouw" ik mijn curriculum vitae om met de tijd mee te gaan.

Wie schiet mij af of schiet mij te hulp bij het persoonlijk profiel in de cv ?


Persoonlijk profiel:

Ik ben Xxxxx een geduldig en behulpzaam persoon en denk in mogelijkheden. Wanneer ik een doel voor ogen heb doe ik ook alles aan om het gewenste eindresultaat te bereiken. In mijn werk zoek ik contact met collega's voor afstemming en het optimaliseren van werkzaamheden. Speerpunten en targets zijn voor mij belangrijk om het werk uitdagend te maken, om zo van elke werkdag een mooie dag te maken.
Hoi Werkenisleuk,

Ik vind het persoonlijke altijd goed overkomen om een persoonlijk profiel toe te voegen. Het komt zelfverzekerd en krachtig over mits het ook zo geschreven is. Zoals jij het schrijft komt het goed over, duidelijk en vol overtuiging. Dus voor mij als recruiter is het op deze manier een positieve toevoeging.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 oktober 2016, 12:40
Catbert Catbert is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 595
Catbert is on a distinguished road
Standaard eens

Eens!
Een goedgeschreven persoonlijk profiel maakt dat ik je al een beetje beter leer kennen. Jouw profiel is vrij algemeen, met eigenschappen die op bijna iedereen van toepassing zijn. Maar deze zin geeft wel veel informatie en lijkt tekenend voor jou:

Citaat:
Speerpunten en targets zijn voor mij belangrijk om het werk uitdagend te maken, om zo van elke werkdag een mooie dag te maken.
Let er wel op: Ik raad je aan om na te denken over goede praktijkvoorbeelden van de eigenschappen die je noemt. Als je dat lukt bouw je je voorsprong tijdens het sollicitatiegesprek uit.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
CV vragen over nevenactiviteiten en gat in cv Lucky Sollicitatiebrief en cv 3 3 februari 2013 21:39
Is mijn CV wel interessant genoeg? Alathariel Sollicitatiebrief en cv 14 13 juli 2012 15:01
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Hoe een origineel persoonlijk profiel toevoegen aan mijn cv? Nawara Sollicitatiebrief en cv 4 10 juli 2011 22:54
CV & Sollicitatiebrief persoonlijk langsbrengen? tijgert Sollicitatiebrief en cv 3 9 december 2008 18:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon