Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 13 januari 2015, 20:46
EB2000 EB2000 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2015
Berichten: 1
EB2000 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief apothekersassistente. Graag commentaar!

Hallo,
Ik heb net mijn apothekersassistente diploma behaald ,en wil beginnen met solliciteren, ik heb als apotheker in mijn vaderland afgestudeerd en voor minder dan een jaar gewerkt maar dit was lang geleden, en mijn diploma is hier niet erkend. ik ga bij meerdere apotheken solliciteren daarom heb ik niets geschreven over de apotheek zelf, ik vind dit ook lastig , want alle apotheken websites zijn bijna hetzelfde met geen speciale informatie over de apotheek zelf ,wat ik kan in mijn brief gebruiken .Ik ben bang dat ik voor het eerst gaan solliciteren , wil iemand a.u.b. mijn brief nakijken en indien nodig corrigeren en/of verbeteren..

Geachte mw…….
Naar aanleiding van uw vacature voor apothekersassistente op de website van SBA, wil ik me graag aan u voorstellen. Ik ben een enthousiaste apothekersassistente, ik heb net mijn diploma apothekersassistente met succes behaald, en het lijkt mij boeiend mijn werkervaring als assistente te kunnen opdoen in zo'n klantgerichte apotheek."

Ik verwierf de sociale vaardigheden en basiskennis om een carričre op te bouwen in de gezondheidszorg tijdens mijn opleiding als apotheker in mijn vaderland. Gedurende mijn stageperiode heb ik die vaardigheden verder ontwikkeld; namelijk hoe ik met patiënten kan omgaan, en hoe ik hen kan informeren en adviseren.
Aan het eind van mijn stageperiode had de apotheek tijdelijk tekort aan personeel en kon de apotheker op mij rekenen voor het verrichten van de taken van een assistente.
Ik vind het belangrijk dat cliënten goede voorlichting krijgen over hun medicatie en ook vind ik de samenwerking tussen collega’s en sfeer erg belangrijk.
Ik leer graag nieuwe dingen en ook ben ik klantgericht. Daarnaast kan ik goed zelfstandig werken en in teamverband. Zoekt u een patiëntgerichte, Nauwkeurige, zelfstandige assistente, dan ben ik ervan overtuigd dat ik met mijn motivatie, enthousiasme en verantwoordelijkheidsgevoel een aanvulling ben voor uw team.

Voor mijn persoonlijke gegevens en werk verleden verwijs ik u graag naar
bijgesloten Curriculum Vitae. Ik hoop dat deze brief en mijn CV u voldoende
aanleiding zal geven om mij uit te nodigen voor een gesprek.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief afdeling leerplicht graag commentaar Po. Sollicitatiebrief en cv 2 4 december 2014 20:12
Sollicitatiebrief sr. systeembeheerder graag commentaar helpmij Sollicitatiebrief en cv 3 23 april 2012 16:46
Sollicitatiebrief medewerkster Inkoop. Graag commentaar. angelblue Sollicitatiebrief en cv 1 20 september 2010 21:16
Sollicitatiebrief Junior Engineer Graag commentaar. Xaviour Sollicitatiebrief en cv 3 27 oktober 2008 23:48
Sollicitatiebrief. Voor morgen graag commentaar etc. Girl85 Sollicitatiebrief en cv 4 7 april 2008 23:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon