Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 februari 2016, 23:31
Mill88 Mill88 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 februari 2016
Berichten: 1
Mill88 is on a distinguished road
Standaard graag feedback op sollicitatiebrief. Operatieassistent

hallo allemaal, Ik ben heel erg slecht in het schrijven van sollicitatie brieven. wie kan mijn brief na kijken en wat tips en feedback geven.

alvast bedankt,














Naam: XXX
Adres: XXX
Postcode en woonplaats: XXX
Telnr. XXX
Email adres: XXX

Naam bedrijf: XXX
XXX
Postcode en plaats bedrijf: XXX

XXX, 26 februari 2016

Betreft: sollicitatie Leerling Operatieassistent

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de vacature Leerling Operatieassistent die ik op uw website aantrof solliciteer ik naar deze functie.
Op dit moment werk ik als woon begeleider bij XXX, en doe ik de opleiding Maatschappelijk Zorg niveau 4.
Per juni 2016 beëindig ik het laatste jaar van mijn opleiding. Ik ben in aanmerking gekomen met de zorg toen ik persoonlijk begeleider werd van een psychiatrisch patiënt. Dit proces is toen succesvol verlopen, ik heb mijn cliënt zien groeien en zich ontwikkelen, dat gaf mij een goed gevoel, waardoor ik besloten had om vrijwilligerswerk te gaan doen. Tijdens mijn werk als vrijwilliger is mij een baan en een opleiding aangeboden. De zorg bevalt mij erg goed, dat heeft mij doen besluiten om verder te gaan met studeren, om zo verder te ontwikkelen in de zorg.
Ik ben allereerst tot de keuze van de opleiding Operatieassistent gekomen, omdat ik hierin zeer geďnteresseerd ben. Het menselijk lichaam, gezondheidszorg en alles wat erbij komt kijken. Als Operatieassistent kan ik onderdeel zijn van een team dat ervoor zorgt dat de patiënt een goede operatie ondergaat.

Ik heb tijdens mijn opleiding en tijdens mijn huidige baan ervaring opgedaan met verschillende verpleegtechnische handelingen en het omgaan met onder andere kritieke zorg.
De combinatie van werken en leren bevalt mij goed. Dit omdat ik vind dat de werkervaring die je in de praktijk opdoet, vooral leert hoe je met bepaalde situaties moet omgaan en een onmisbare aanvulling is op de theorie. In de afgelopen jaren heb ik mijzelf ontwikkeld tot een gedisciplineerde, hardwerkende medewerker die stressbestendig is. Tot slot heb ik mij goed georiënteerd op wat deze opleiding van mij vraagt. Ik kan zowel zelfstandig als in een teamverband functioneren. Vlot denken en kalm blijven is voor mij totaal geen probleem

Graag licht ik mijn cv toe in een persoonlijk gesprek.
U kunt mij telefonisch bereiken via +316XXX, of per mail via XXX

In afwachting van uw antwoordt.

Met vriendelijke groet,
XXX

Bijlage: Curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 1 maart 2016, 17:31
Fiabelle Fiabelle is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 februari 2016
Berichten: 2
Fiabelle is on a distinguished road
Standaard feedback van juniolid

Hallo Mill88,

Ik ben geen taalexpert, maar probeer je tips te geven die jou misschien kunnen helpen.

- Persoonlijk zou ik niet schrijven dat je de opleiding beďndigd, maar afrond.
- Een duidelijke inleiding en alinea's gebruiken, met een enter ertussen.
- Verbeter: Waardoor ik besloot vrijwilligerswerk te gaan doen en niet: waardoor ik besloten had om vrijwilligerswerk te gaan doen.
- ...is voor mij totaal geen probleem. (even een punt erachter)

Veel succes met solliciteren!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 6 maart 2016, 16:41
knibbel053@gmail.com knibbel053@gmail.com is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2015
Berichten: 21
knibbel053@gmail.com is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiabelle Bekijk bericht
Hallo Mill88,

Ik ben geen taalexpert, maar probeer je tips te geven die jou misschien kunnen helpen.

- Persoonlijk zou ik niet schrijven dat je de opleiding beďndigd, maar afrond.
- Een duidelijke inleiding en alinea's gebruiken, met een enter ertussen.
- Verbeter: Waardoor ik besloot vrijwilligerswerk te gaan doen en niet: waardoor ik besloten had om vrijwilligerswerk te gaan doen.
- ...is voor mij totaal geen probleem. (even een punt erachter)

Veel succes met solliciteren!
Hallo
Je schrijft dat je in aanmerking bent gekomen met de zorg..... dit is niet correct en zou volgens mij moeten zijn in aanraking gekomen met de zorg.

Ik ben allereerst (hoezo?) tot de keuze van de opleiding Operatieassistent gekomen, omdat ik hierin zeer geďnteresseerd ben. Het menselijk lichaam, gezondheidszorg en alles wat erbij komt kijken.
daar moet geen punt staan maar gewoon een doorlopende zin worden.
Ik zou deze zin heel anders doen, bijvoorbeeld Omdat ik zeer geďnteresseerd ben in het menselijk lichaam, de gezondheidszorg en alles wat erbij komt kijken heb ik voor de opleiding van operatie assistent gekozen (of zo iets)


Dit omdat ik vind dat de werkervaring die je in de praktijk opdoet, vooral leert hoe je met bepaalde situaties moet omgaan en een onmisbare aanvulling is op de theorie.
Vind ik ook een beetje vreemde constructie en zou ik anders formuleren:
De combinatie werken en leren bevalt me goed. Dit omdat de praktijkervaring je vooral leert hoe je met bepaalde situaties moet omgaan en een onmisbare aanvulling is op de theorie.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 6 maart 2016, 16:43
knibbel053@gmail.com knibbel053@gmail.com is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2015
Berichten: 21
knibbel053@gmail.com is on a distinguished road
Standaard

Hallo
Je schrijft dat je in aanmerking bent gekomen met de zorg..... dit is niet correct en zou volgens mij moeten zijn in aanraking gekomen met de zorg.

Ik ben allereerst (hoezo?) tot de keuze van de opleiding Operatieassistent gekomen, omdat ik hierin zeer geďnteresseerd ben. Het menselijk lichaam, gezondheidszorg en alles wat erbij komt kijken.
daar moet geen punt staan maar gewoon een doorlopende zin worden.
Ik zou deze zin heel anders doen, bijvoorbeeld Omdat ik zeer geďnteresseerd ben in het menselijk lichaam, de gezondheidszorg en alles wat erbij komt kijken heb ik voor de opleiding van operatie assistent gekozen (of zo iets)


Dit omdat ik vind dat de werkervaring die je in de praktijk opdoet, vooral leert hoe je met bepaalde situaties moet omgaan en een onmisbare aanvulling is op de theorie.
Vind ik ook een beetje vreemde constructie en zou ik anders formuleren:
De combinatie werken en leren bevalt me goed. Dit omdat de praktijkervaring je vooral leert hoe je met bepaalde situaties moet omgaan en een onmisbare aanvulling is op de theorie.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag feedback op sollicitatiebrief ANIOS Tissue Sollicitatiebrief en cv 6 10 februari 2015 15:53
Sollicitatiebrief stage dietist graag feedback tesil Sollicitatiebrief en cv 3 30 oktober 2013 17:55
Sollicitatiebrief consultant, graag feedback jes Sollicitatiebrief en cv 3 2 januari 2012 21:59
Sollicitatiebrief verkoper reizen, graag feedback Nili Sollicitatiebrief en cv 1 26 juli 2011 13:34
Sollicitatiebrief persvoorlichter vakbond, feedback graag Madeloepie Sollicitatiebrief en cv 0 18 april 2010 18:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon