Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 augustus 2008, 18:38
appie appie is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2008
Berichten: 32
appie is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie email + cv werken kledingwinkel

Hallo,

Ik wil vragen of jullie mijn sollicitatie email en cv kunnen nakijken alvast Bedankt!


Dit wil ik in mijn email plaatsen wil graag weten wat jullie ervan vinden

Geachte ******,

Met deze email wil ik mij graag aan U voorstellen als kandidaat voor de vacatures die er vrij zijn in de kledingwinkel ******.

Ik heb gekozen voor ****** omdat het me een gezellige en aantrekkelijke werkomgeving lijkt.Door mijn eerdere werkervaring in de supermarkt weet ik dat een service-en klantgerichte instelling en veel geduld erg belangrijk zijn in de omgang met klanten.Zoals te lezen is in mijn cv heb 2 jaar in supermarkten gewerkt.Dit heb ik met plezier gedaan.Toch lijkt het mij erg interessant om bij jullie nieuwe dingen te leren en andere ervaring op te doen. k kan zowel goed zelfstandig werken als in teamverband Ben naar een parttime baan opzoek en kan ook in de weekenden werken. en 10 tot 15 uur beschikbaar in de week.

u kunt ook op mij rekenen in de vakanties mocht U iemand nodig hebben.

Graag zou ik door u willen worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek waarin ik mijn motivaties nader kan toelichten.

Groetjes,

Appie

Dit gaat om werk bij kledingwinkel ******* het is niet een bepaald bedrijf maar er zijn veel shops die opzoek zijn naar personeel.


Naam: Appie ...............
Adres: ...............................
Geboortedatum:...............................
Telefoonnummer:...................................
E-mailadres: ............................................

Opleiding: 2000-Heden: Havo *******. Diploma: nog niet klaar met opleiding.

Werkervaring:
2008: Albert Hijen XL Roermond.Hier heb ik vanaf de opening(18 maart) tot de maand augustus gewerkt.Bij de Albert Hijen had ik dezelfde taken als bij de C1000. Als vulploegmedewerker zorgde ik en mijn team samen dat de winkel altijd perfect gevuld was.Verder was mijn taak dat ik wist hoe ik dingen moest aanpakken, samen loosde ik de vrachtwagens, vulde de schappen en koelingen en zorgde ervoor dat de winkel er verzorgd en uitnodigend uitziet. Ook speelde ik een belangrijke rol in de service van de winkel ik hielp de klanten aan de producten die ze zoeken
2007-2008: C1000 Roermond.Hier heb ik 4 maanden gewerkt. Deze C1000 is overgegaan in een Albert Hijen waar ik later ook naar toe ben gegaan om te werken. Als vulploegmedewerker zorgde ik en mijn team samen dat de winkel altijd perfect gevuld was.Verder was mijn taak dat ik wist hoe ik dingen moest aanpakken, samen loosde ik de vrachtwagens, vulde de schappen en koelingen en zorgde ervoor dat de winkel er verzorgd en uitnodigend uitziet. Ook speelde ik een belangrijke rol in de service van de winkel ik hielp de klanten aan de producten die ze zoeken
2006-2007: Kranten bezorgen, dit was mijn eerste bijbaantje.

Hobby’s:
Voetballen, Winkelen

Laatst gewijzigd door appie; 28 augustus 2008 om 18:39 Reden: gegevens weggehaald
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 augustus 2008, 23:01
Henk
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatie email + cv werken kledingwinkel

Kijk eens goed rond op www.intermediair.nl, www.nobiles.nl enzovoorts en gebruik een goed sjabloon voor je curriculum vitae.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 augustus 2008, 23:20
appie appie is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2008
Berichten: 32
appie is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie email + cv werken winkels Outlet Roermond

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Kijk eens goed rond op www.intermediair.nl, www.nobiles.nl enzovoorts en gebruik een goed sjabloon voor je curriculum vitae.
waarom zou ik rond kijken op die sites voor werk of bedoel je er iets anders mee.verder begrijp ik niet wat je bedoeld met sjabloon voor me cv
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 augustus 2008, 23:24
appie appie is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2008
Berichten: 32
appie is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie email + cv werken kledingwinkel

Geachte Melanie,

Met deze email wil ik mij graag aan U voorstellen als kandidaat voor de vacatures die er vrij zijn in kledingwinkel *****.

Ik heb gekozen voor kledingwinkel ***** omdat het me een gezellige en aantrekkelijke werkomgeving lijkt.Door mijn eerdere werkervaring in de supermarkt weet ik dat een service-en klantgerichte instelling en veel geduld erg belangrijk zijn in de omgang met klanten.Zoals te lezen is in mijn cv heb 2 jaar in supermarkten gewerkt.Dit heb ik met plezier gedaan.Toch lijkt het mij erg interessant om bij jullie nieuwe dingen te leren en andere ervaring op te doen.Ik kan zowel goed zelfstandig werken als in teamverband.Ben naar een parttime baan opzoek en kan ook in de weekenden werken.Ben 10 tot 15 uur beschikbaar in de week.Als bijlage stuur ik U mijn Cv

U kunt ook op mij rekenen in de vakanties mocht U iemand nodig hebben.

Graag zou ik door u willen worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek waarin ik mijn motivaties nader kan toelichten.

Groetjes,

Appie




Naam: Appie ...............
Adres: ...............................
Geboortedatum:...............................
Telefoonnummer:...................................
E-mailadres: ............................................

Opleiding: 2000-Heden: Havo ****** .Diploma: nog niet klaar met opleiding.

Werkervaring:
2008: Albert Hijen XL Roermond.Hier heb ik vanaf de opening(18 maart) tot de maand augustus gewerkt.Bij de Albert Hijen had ik dezelfde taken als bij de C1000. Als vulploegmedewerker zorgde ik en mijn team samen dat de winkel altijd perfect gevuld was.Verder was mijn taak dat ik wist hoe ik dingen moest aanpakken, samen loosde ik de vrachtwagens, vulde de schappen en koelingen en zorgde ervoor dat de winkel er verzorgd en uitnodigend uitziet. Ook speelde ik een belangrijke rol in de service van de winkel ik hielp de klanten aan de producten die ze zoeken

2007-2008: C1000 Roermond.Hier heb ik 4 maanden gewerkt. Deze C1000 is overgegaan in een Albert Hijen waar ik later ook naar toe ben gegaan om te werken. Als vulploegmedewerker zorgde ik en mijn team samen dat de winkel altijd perfect gevuld was.Verder was mijn taak dat ik wist hoe ik dingen moest aanpakken, samen loosde ik de vrachtwagens, vulde de schappen en koelingen en zorgde ervoor dat de winkel er verzorgd en uitnodigend uitziet. Ook speelde ik een belangrijke rol in de service van de winkel ik hielp de klanten aan de producten die ze zoeken

2006-2007: Kranten bezorgen, dit was mijn eerste bijbaantje.

Hobby’s:
Voetballen, Winkelen



Dit is wat ik in mijn email wil zetten
Met citaat reageren
  #5  
Oud 30 augustus 2008, 14:23
Jennifernaomi
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatie email + cv werken kledingwinkel

Hoi Appie,

Persoonlijk zou ik nooit beginnen met Geachte Melanie. Hou het zakelijk en begin met Geachte Mevrouw (Achternaam van Melanie?)

Begin na je eerste alinea met jezelf voorstellen. (Wie ben je, hoe oud ben je ) Dan kun je beginnen met je keuze voor het bedrijf en waarom je er graag wil werken. De zin 'zoals te lezen in mijn cv. <> kun je wel weghalen omdat je een zin eerder ook al laat weten dat je in een supermarkt gewerkt hebt.

U kunt ook op mij rekenen in de vakanties mocht U iemand nodig hebben. <--- zou ik gewoon weglaten, dat kun je in een eventueel gesprek nog wel vertellen.

Als slotzin zou je beter iets kunnen schrijven zoals: Bijgaand ontvangt u mijn Curriculum Vitae en hopelijk vindt u voldoende redenen om mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek.

Succes
Met citaat reageren
  #6  
Oud 30 augustus 2008, 22:39
appie appie is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2008
Berichten: 32
appie is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie email + cv werken kledingwinkel

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennifernaomi Bekijk bericht
Hoi Appie,

Persoonlijk zou ik nooit beginnen met Geachte Melanie. Hou het zakelijk en begin met Geachte Mevrouw (Achternaam van Melanie?)

Begin na je eerste alinea met jezelf voorstellen. (Wie ben je, hoe oud ben je ) Dan kun je beginnen met je keuze voor het bedrijf en waarom je er graag wil werken. De zin 'zoals te lezen in mijn cv. <> kun je wel weghalen omdat je een zin eerder ook al laat weten dat je in een supermarkt gewerkt hebt.

U kunt ook op mij rekenen in de vakanties mocht U iemand nodig hebben. <--- zou ik gewoon weglaten, dat kun je in een eventueel gesprek nog wel vertellen.

Als slotzin zou je beter iets kunnen schrijven zoals: Bijgaand ontvangt u mijn Curriculum Vitae en hopelijk vindt u voldoende redenen om mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek.

Succes
Dankje wel maar ik heb de email al verzonden
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan iemand een blik op mijn CV en open sollicitatie werpen... Martijn1982 Loopbaanvragen 5 27 september 2009 02:10
Sollicitatiebrief en/of alleen cv? appie Sollicitatiebrief en cv 2 27 augustus 2008 22:56
sollicitatie email controleren kissis4ever Sollicitatiebrief en cv 1 11 augustus 2008 16:36
Sollicitatie, werken met schoolverlaters Roosje84 Sollicitatiebrief en cv 3 4 augustus 2008 16:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon