Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 september 2009, 13:22
Sophie88 Sophie88 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 september 2009
Berichten: 2
Sophie88 is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie tandartsassistente: advies of tips?

Hallo allemaal,
Hieronder staat mijn kladblaadje, maar op de een of andere manier klopt het nog niet helemaal maar ik weet niet precies wat het is!
Kan iemand mij advies of tips geven?

Alvast bedankt!





.........................
.........................
.........................


......., 6 september 2009


Betreft: open sollicitatie tandartsassistente


Geachte Heer/ Mevrouw

Hierbij wil ik u graag laten weten dat ik geďnteresseerd ben in de functie tandartsassistente binnen uw tandartspraktijk.
Heeft u een geschikte plaats en bent u op zoek naar een jonge enthousiaste collega, dan ben ik de juiste persoon.

De reden dat ik u deze open sollicitatie stuur is omdat ik meer ervaring op wil doen binnen deze branche en op zoek ben naar een passende werkplek bij mijn opleiding tot tandartsassistente, die begin september van start is gegaan.
Deze BBL-opleiding is een combinatie van werken en leren, zodat ik naast mijn studie twee dagen per week beschikbaar kan zijn bij u in de praktijk.

Het afgelopen half jaar heb ik met veel plezier 36 uur per week als allround tandartsassistente gefunctioneerd, maar in verband met de nodige tijd voor mijn opleiding is dit dienstverband helaas tot een einde gekomen.

U mag van mij een spontane, flexibele en toegewijde collega verwachten die zeer leergierig is en zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Een echte doorzetter die overal voor meer dan 100% voor gaat.

Nieuwe taken maak ik mij snel eigen en ik ben meer dan bereid om mijn vaardigheden binnen uw team te ontwikkelen.
Tevens ben ik van nature dienstverlenend ingesteld. Het geeft mij grote voldoening om mensen ergens mee te kunnen helpen.

Ik hoop dat mijn brief voor u aanleiding is mij uit te nodigen voor een kennismakingsgesprek en ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Hoogachtend,



.........


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 september 2009, 15:39
Sophie88 Sophie88 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 september 2009
Berichten: 2
Sophie88 is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie tandartsassistente: advies of tips?

Dit is een verbeterde versie. Wat vinden jullie?


***
***
***


***, 6 september 2009


Betreft: open sollicitatie tandartsassistente


Geachte Heer / Mevrouw

Hierbij wil ik u graag laten weten dat ik geďnteresseerd ben in de functie tandartsassistente binnen uw tandartspraktijk.
Heeft u een geschikte plaats en bent u op zoek naar een jonge enthousiaste collega, dan ben ik de juiste persoon.

De reden dat ik u deze open sollicitatie stuur is omdat ik op zoek ben naar een geschikte werkplek om als parttime tandartsassistente te werken. Momenteel ben ik werkzaam als fulltime allround tandartsassistente en dit kan ik niet combineren met mijn BBL- opleiding tot tandartsassistente, waarmee ik onlangs ben begonnen.
Deze opleiding is een combinatie van werken en leren, zodat ik naast mijn studie twee dagen per week beschikbaar kan zijn in de praktijk.

U mag van mij een spontane, flexibele en toegewijde collega verwachten die zeer leergierig is en zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Een echte doorzetter die overal voor meer dan 100% voor gaat.

Nieuwe taken maak ik mij snel eigen en ik ben meer dan bereid om mijn vaardigheden binnen uw team te ontwikkelen.
Tevens ben ik van nature dienstverlenend ingesteld. Het geeft mij grote voldoening om mensen ergens mee te kunnen helpen.

Ik hoop dat mijn brief voor u aanleiding is mij uit te nodigen voor een kennismakingsgesprek en ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Hoogachtend,




***

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Eerste open sollicitatie; alle tips zijn welkom! fs259 Sollicitatiebrief en cv 2 23 juni 2009 20:27
Open Sollicitatie Grafisch vormgever, Graag tips en commentaar marian_m Sollicitatiebrief en cv 3 29 oktober 2008 22:41
Open Sollicitatie DTP-er..wie heeft er tips Yuna Sollicitatiebrief en cv 7 31 mei 2007 11:41
open sollicitatie tandartsassistente nadine158 Sollicitatiebrief en cv 2 4 februari 2007 14:01
Graag wat advies over deze open sollicitatie Milo_8833 Sollicitatiebrief en cv 1 1 juli 2006 10:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon