Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 oktober 2008, 00:33
Sunnetje Sunnetje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2008
Berichten: 2
Sunnetje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Account Manager

Hallo allemaal,

Ja ik ben toe aan iets nieuws, het heeft diverse redenen waarom ik verder aan het zoeken ben. De functie waar ik op wil solliciteren is bijna gelijk aan wat ik nu doe. Ik zit momenteel in de media. Ik werk als sales&marketing coordinator en ik ga solliciteren naar de functie accountmanager. Wil iemand mijn brief lezen, beoordelen en eventueel adviseren hoe ik het beter of anders kan doen?

Ik hoop op reactie.

Hartelijk dank alvast

Mvg, Sun S

(Naam bedrijf)
t.a.v. Contactpersoon
adres
postcode + woonplaats

MIJN NAW GEGEVENS
xxxxx
xxxxx

Plaatsnaam, 22 oktober 2008

Betreft: vacature Account Manager


Geachte heer xxxx,

U zoekt een persoon met een karakter van een ondernemer en dat is exact de functie waar ik naar zoek. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die persoon ben waarnaar u zoekt.

Ik ben een echte sales met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en een enorme doorzetter. Als een professionele en motiverende spin in het mediaweb fungeer ik zodat ik het maximale uit het mediawereld kanaal kan halen. Een commerciële instelling met inlevingsvermogen in de behoefte van de klant. Door mijn achtergrond, heb ik een ruime ervaring in het opzetten van new business en het onderhouden van bestaande klanten. Graag zou ik mijn talenten in uw jonge uitgeverij inzetten en verder ontwikkelen en verbreden. Daarom solliciteer ik bij uw organisatie.