Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 oktober 2008, 00:33
Sunnetje Sunnetje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2008
Berichten: 2
Sunnetje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Account Manager

Hallo allemaal,

Ja ik ben toe aan iets nieuws, het heeft diverse redenen waarom ik verder aan het zoeken ben. De functie waar ik op wil solliciteren is bijna gelijk aan wat ik nu doe. Ik zit momenteel in de media. Ik werk als sales&marketing coordinator en ik ga solliciteren naar de functie accountmanager. Wil iemand mijn brief lezen, beoordelen en eventueel adviseren hoe ik het beter of anders kan doen?

Ik hoop op reactie.

Hartelijk dank alvast

Mvg, Sun S

(Naam bedrijf)
t.a.v. Contactpersoon
adres
postcode + woonplaats

MIJN NAW GEGEVENS
xxxxx
xxxxx

Plaatsnaam, 22 oktober 2008

Betreft: vacature Account Manager


Geachte heer xxxx,

U zoekt een persoon met een karakter van een ondernemer en dat is exact de functie waar ik naar zoek. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die persoon ben waarnaar u zoekt.

Ik ben een echte sales met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en een enorme doorzetter. Als een professionele en motiverende spin in het mediaweb fungeer ik zodat ik het maximale uit het mediawereld kanaal kan halen. Een commerciële instelling met inlevingsvermogen in de behoefte van de klant. Door mijn achtergrond, heb ik een ruime ervaring in het opzetten van new business en het onderhouden van bestaande klanten. Graag zou ik mijn talenten in uw jonge uitgeverij inzetten en verder ontwikkelen en verbreden. Daarom solliciteer ik bij uw organisatie.

In mijn huidige baan heb ik ervaren hoe ik mijn enthousiasme kan inzetten in mijn werk. De uitgever waar ik nu voor werk bestaat uit twee bedrijfstakken, namelijk publiekstitels en relatiemagazines. Als sales&marketing coördinator ben ik verantwoordelijk voor de omzetten van de advertentieruimte.
Wat me ten slotte aantrekt in de door u geboden baan is de mogelijkheid mijn persoonlijke talenten verder te ontwikkelen en dat er ruimte is voor eigen initiatief.

Graag verwijs ik u voor een gedetailleerd overzicht naar mijn bijgevoegde curriculum vitae en hoop dat deze brief uw interesse in mij geprikkeld heeft om de selectieprocedure voort te zetten.


Bij voorbaat dank,

Hartelijke groet,



xxxxxxx

Bijlage: Curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 oktober 2008, 11:02
startertje startertje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2008
Berichten: 21
startertje is on a distinguished road
Standaard Re: Wie wilt mijn sollicitatiebrief nakijken?

Heb een beetje aangepast in het blauw

Betreft: vacature Account Manager


Geachte heer xxxx,

U zoekt een persoon met een karakter van een ondernemer en dat is exact de functie waar ik naar zoek. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die persoon ben waarnaar u zoekt.
persoonlijk vind ik je inleiding nogal standaard terwijl de rest van je brief net wel vlot is. Misschien is de 2e zin hier overbodig, het is immers duidelijk dat het een motivatiebrief is. Zo leest het ook iets vlotter.

Ik ben een echte sales met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en een enorme doorzetter. Als een professionele en motiverende spin in het mediaweb haal ikhet maximale uit het mediawereld kanaal.mediawereld kanaal klinkt stroef: kanaal van de mediawereld? gewoon mediawereld? Een commerciële instelling met inlevingsvermogen in de behoefte van de klant.Ik heb een commerciëme instelling...? (er staat geen werkwoord in deze zin) Door mijn achtergrond,komma moet hier weg heb ik een ruime ervaring in het opzetten van new business en het onderhouden van bestaande klanten. Graag zou ik mijn talenten in uw jonge uitgeverij inzetten en verder ontwikkelen en verbreden ontwikkelen en verbreden zijn synoniemen, best verbreden weglaten. Daarom solliciteer ik bij uw organisatie.

In mijn huidige baan heb ik ervaren hoe ik mijn enthousiasme kan inzetten in mijn werk. De uitgever waar ik nu voor werk bestaat uit twee bedrijfstakken, namelijk publiekstitels en relatiemagazines. Als sales&marketing coördinator ben ik verantwoordelijk voor de omzetten van de advertentieruimte.
Wat me ten slotte aantrekt in de door u geboden baan is de mogelijkheid mijn persoonlijke talenten verder te ontwikkelen de ruimte voor eigen initiatief.

Graag verwijs ik u voor een gedetailleerd overzicht van mijn opleiding en ervaringnaar mijn bijgevoegde curriculum vitae en hoop dat deze brief uw interesse in mij geprikkeld heeft om de selectieprocedure voort te zetten.


Bij voorbaat dank,

Hartelijke groet,



xxxxxxx

Bijlage: Curriculum vitae
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 oktober 2008, 00:29
Jack Stemkens Jack Stemkens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 111
Jack Stemkens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Account Manager

Hallo Sunnetje,

Nog een paar extra tips:

Probeer aan te geven in de tweede alinea warom je voor bedrijf x wilt werken en niet voor y. Nu wordt het wel erg algemeen.

Ik zou bij de derde alinea: Daarom solliciteer ik bij uw organisatie weglaten.

Veel succes
__________________


Jack Stemkens

http://www.uwsollicitatie.nl
Sollicitatiebrieven en cv's op maat.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 oktober 2008, 17:01
Sunnetje Sunnetje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2008
Berichten: 2
Sunnetje is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Account Manager

Hartelijk dank allebei.
Ik heb de brief gestuurd ben benieuwd.

Fijne avond

Hartelijke groet,
sunnetje
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief junior account manager.. Graag commentaar mindstate Sollicitatiebrief en cv 3 14 februari 2008 10:09
Gaarne Goeie tips met motivatie voor mijn sollicitatiebrief Account Manager Iz2good Sollicitatiebrief en cv 1 11 juni 2007 11:22
Sollicitatiebrief junior account manager sparetime Sollicitatiebrief en cv 6 30 januari 2007 14:14
Sollicitatiebrief Facility Manager Rens Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2006 17:39
sollicitatie account manager Thomas Sollicitatiebrief en cv 0 23 oktober 2006 12:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon