Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Alle andere carrièreonderwerpen

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #11  
Oud 27 september 2014, 17:53
juristnet
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Ojee een super perfectionist ZONDER WERK

OH is de gevestigde orde een lastercampagne begonnen tegen een startende opleider ? en een startende bewindvoerder ?
Ik ben geen OPLEIDIINGSINSTITUUT. En ja ik ben geen dwangneurotische perfectionist. Opleidingsinstututen vragen overigens meer dan het dubbele aan lesgeld dan wat ik reken en een flink deel van dat lesgeld wordt gebruikt om bewindvoerders die een eigen praktijk willen of een arbeidsovereenkomst in dat dienstverband of in de opstart van die praktijk te invevsteren. Deze mensen worden op vrij hoog niveau opgeleid mijn lesboek bewindvoering beschermingsbewind wordt gebruikt door deze andere veel te dure opleiders. Een heeft het zelfs opgenomen in hun verplichte literatuur. En ja we gebruiken geen dure kantoren waarom zou ik daarin investeren als fleplekken goed voldoen. En ja we hebben een wat andere invalshoek dan de gevestigde orde. Tot slot leer eerst eens denken buiten de gevestigde ingekaderde hokjes en zie eens in dat transisties nodig zijn en in bewindvoering bescsbermingsbewind hebben we sociale mensen die niet meteen alleen maar de zwakke plekken van een ander proberen te misbruiken om ze daardoor proberen onderuit te halen. Hiermee heeft u tevens uw bijzonder lage karakter gekenmerkt Hoe komt het toch dat JIJ geen werk hebt ?

En bij de moderator die zich ook sollicitatiecoach noemt kan je voor HONDERDTACHTIG EURO EXCL BTW JE SOLLICITATIEBRIEF LATEN SCHRIJVEN EN ZIJ HELPT JE DAN AAN WERK / wat er niet is.

mr drs GM van Duin mede namens Chris Ferdinandus van Juristnet Solutions
 

Favorieten/bladwijzers

Labels
bedrijf, betrouwbaar, juristnet solutions, vacature, werk.nl

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon