Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 16 april 2006, 12:34
dian dian is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 april 2006
Berichten: 2
dian is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar

Utrecht, 12 april 2006



Betreft: Vacature Pedagogisch medewerker B

Geachte Heer/Mevrouw,

Toen ik jullie internetsite bekeek en de informatie las over jullie stichting werd ik meteen enthousiast. Ik las dat er een vacature was voor de functie Pedagogisch medewerker B en reageer daarom ook graag op deze vacature. Ik wil weer heel graag in de hulpverlening gaan werken.

Jullie instelling spreekt mij erg aan door het grote zorgaanbod wat jullie ouders en kinderen/jeugdigen kunnen bieden. Ook spreken mij het vraaggericht en systeem gericht werken er aan in de hulpverlening. Tijdens mijn SPH opleiding heb ik stage gelopen in een instelling met dezelfde visie. Tijdens deze stageperiode heb ik ook curcusdagen gevolgd die gingen over groepsprocessen, in teamverband werken, systeemgericht werken en vraaggericht werken. Systeemgericht-, vraaggericht- en competentiegericht werken vind ik erg belangrijk in de hulpverlening. Ik kijk naar wat het kind kan. Wat zijn of haar goede kwaliteiten zijn en welke ik kan versterken.

Wat mij het meest aanspreekt in deze functie is het hulp bieden aan kinderen en jongeren. Ook het samenwerken met de ouders vind ik voorop staan en dit vind ik ook erg leuk. Op mijn huidige werk voer ik ook vaak gesprekken met ouders. Ik heb stage ervaringen met systeemgericht werken. Tijdens mijn stages voerde ik ook gesprekken met ouders en dit vond ik toen erg leuk. Ik ben ook van mening dat het gezin erg belangrijk is voor kinderen en jongeren. Of ze nu weer thuis geplaatst gaan worden of niet.
In een multidisciplinair team werken vind ik erg fijn. Tijdens mij stageperiode heb ik gewerkt in een multidisciplinair team. Ik vind het belangrijk dat er in een team open communicatie is en dat ik weet tijdens een dienst wat ik heb aan mijn collega. Ook op dit moment werk ik in een team, maar ik kan ook heel goed zelfstandig werken.

Initiatiefrijk, flexibiliteit en goed kunnen organiseren zijn goede eigenschappen van mij. Ook ben ik erg leergierig, laat me niet snel uit het veld slaan en sta voor veel nieuwe dingen open. In de kinderopvang ben ik nu, na anderhalf jaar, uit geleerd en ben toe aan een nieuwe uitdaging. Mijn kwaliteiten en mijn visie op de hulpverlening sluiten goed aan op deze vacature.

Door middel van mijn stage-ervaringen en theorie heb ik veel geleerd. Ik kijk er daarom naar uit om dit nu in de praktijk te gaan uitvoeren. Dit zou ik graag in uw instelling willen doen.

Graag licht ik deze sollicitatiebrief en mijn curriculum vitae in een persoonlijk gesprek toe.



Met vriendelijke groet




Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stage verpleegkundige: graag commentaar Daisy Sollicitatiebrief en cv 10 13 maart 2012 16:23
Sollicitatiebrief telefoniste/receptioniste Tamara23 Sollicitatiebrief en cv 7 24 februari 2007 14:43
Sollicitatiebrief Docent Beeldende Vorming pluistervantil Sollicitatiebrief en cv 2 23 december 2006 15:38
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
Sollicitatiebrief en cv vertaler. Graag commentaar :-) hatsanat Sollicitatiebrief en cv 4 3 maart 2006 17:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon