Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 december 2014, 00:54
Mvh Mvh is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 december 2014
Berichten: 1
Mvh is on a distinguished road
Standaard Te veel hooi op m'n vork?

Hoi,

Ik zit een beetje te twijfelen,
Ik heb tot nu toe altijd 24 uur per week gewerkt, dit omdat ik ook nog een dag in de week naar school ga (doe nu een management opleiding) en ook nog 10-15 u per week aan school thuis moet werken.
Ik had tot anderhalve week geleden een leuke baan, werkte er 24 u per week en had het super erg naar me zin. Het nadeel van deze baan was dat er geen vaste contracten meer gegeven mochten worden(had nog 9 maanden) en ik me niet meer verder kon ontwikkelen. Anderhalve week geleden werd ik gebeld door me oude werk (was hier weg gegaan omdat er toen geen uitdaging meer in zat) ze hadden iemand nodig om een afdeling nieuw leven in te blazen en daarna verder door wou groeien naar een leidinggevende functie.
Dus ik werd op een donderdag gebeld, maandag gesprek gehad, alles doorgenomen en ontslag genomen op me andere werk... Ik heb bij me nieuwe baan doorgroei mogelijkheden, kan na me opleiding door studeren, een super leuke uitdaging en een beter salaris.
Knikt allemaal best wel oke, maar nu het volgende,
Het is een functie waar ik me echt in kan uitleven, ik ga er 40 uur per week werken, naast die 40 uur zal ik thuis ook nog moeten brainstormen over verbeteringen (moet niet maar ik ben zo en kan niet anders)
Daarnaast nog 10 uur per week naar school en 10-15 uur per week thuis aan school werken, dit wil zeggen dat ik al snel 65/70 uur per week bezig ben met school en werk... Nu ga ik twijfelen of ik de juiste keuze heb gemaakt.... Me verstand zegt dat het een goede keuze is, vooral voor me eigen ontwikkeling op werk gebied. Me gevoel zegt dat ik de keuze overhaast heb gemaakt.... Ga me oude collega's missen en ga het mega druk krijgen...
Ik heb echt een uitdaging en tijdsdruk nodig om goed te kunnen presenteren, maar ik twijfel of het in dit geval ook zo is....

Zou ik de goede keuze hebbem gemaakt?? Heeft iemand een idee hoe ik dit allemaal ga doen (in combinatie met me sociale leven, niet extreem maar soms afleiding heb ik nodig)
Of zal het me te veel worden....
In 4 dagen zonder te denken van baan wisselen...(had een druk weekend met kerst borrels en etentjes dus geen tijd om na te denken gehad) Helpp!
Oohjaa begin volgende week al op me nieuwe werk....

Groetjes M
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 januari 2015, 12:25
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Ik hoef je natuurlijk niet te vertellen dat een weekend vol borrels en etentjes geen goed excuus is om zonder nadenken een andere baan aan te nemen, dat weet je zelf ook wel . Het klinkt als een pittige opgave, maar als jij supergemotiveerd bent dan kun je heel veel (zeg ik uit eigen ervaring :-)). Wanneer ga je dan eigenlijk naar school, 's avonds of in het weekend? Je hebt de keuze voor deze nieuwe baan al gemaakt, dus ik zou zeggen: geloof in jezelf, ga ervoor en houd jezelf goed in de gaten. Je zult hoe dan ook kritisch moeten kijken naar je weekindeling en een strakke planning moeten maken. Natuurlijk hoort daar op z'n tijd ontspanning bij, maar je zult misschien toch wel eens een feestje moeten laten schieten vanwege je werk of je opleiding.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 5 januari 2015, 14:30
Pietje2
Gast
 
Berichten: n/a
Talking

Eerst 6 maanden tot een jaar je nieuwe baan uitoefenen. Daarna pas een deeltijd cursus / opleiding beginnen.

Werk aan je NL: "me" is geen schrijftaal enzovoorts. Als leidinggevende is correct NL erg belangrijk.

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
HBO-Verpleegkunde, ervaring van een student Lilmissindo Opleiding kiezen en volgen 11 27 november 2011 21:46
Sollicitatie, veel afwijzingen doorlopen. arya Sollicitatiebrief en cv 3 3 november 2009 22:55
Veel economie bij juridische opleidingen? niamh-arienh Loopbaanvragen 1 29 mei 2009 17:25
Brief in natuur en educatie, zever ik niet te veel?? graag commentaar! Jenniferketje Sollicitatiebrief en cv 2 29 juli 2008 15:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon