Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 februari 2010, 02:52
ovbos ovbos is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2010
Berichten: 8
ovbos is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief voor bbl-opleiding finanacieel administratief medewerker

Geachte heer/mevrouw,

Betreft: stageplaats financiële administratief medewerker

In mijn zoektocht naar een geschikte las ik met belangstelling uw advertentie op de website stagemarkt.nl, waarin u aangeeft dat u bedrijf een praktijkplaats beschikbar heeft. ik richt mij tot uw bureau met de vraag of een stageplaat bij uw organisatie tot de mogelijkheden behoort in de functie van boekhoudkundig administratief. in mijn stageperiode wil ik mij verdiepen om kennis te maken met alle facetten van het accountantsberoep. ik ben per direct beschikbaar voor een werkweek van 24 uur.
Over mijzelf kan ik vertellen dat ik ............................en half jaar geleden ben ik begonnen met de opleiding financieel administratief niveau 3/4 bij het ROC/ASA te Amsterdam. ik ben zeer flexibel,stressbestendig en ontzetten leergierig!Door mij met vol enthousiasme binnen uw bedrijf in te zitten hoop ik erachter te komen hoe het werken in de financieel branche is.
Ik wil graag een bijdrage leveren binnen uw bedrijf met mijn spontaniteit en motivatie. mijn eigenschappen zijn dat ik graag werken en tevens leren om mezelf te blijven ontwikkelen. daarnaast ben ik goed met collega’s te werken.

In een oriënterend gesprek zou ik graag een en ander toe willen lichten over de invulling van de stageperiode en hoe ik positieve bijdrage aan uw organisatie kan leveren ik wacht een reactie uwerzijds met belangstelling af.

Hoogachtend,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 februari 2010, 11:41
DubbelePunt DubbelePunt is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2009
Berichten: 43
DubbelePunt is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief voor bbl-opleiding finanacieel administratief medewerker

Beste Ovbos,

Ik heb de spelling- en grammaticafouten uit je brief gehaald. Misschien is het handig om de volgende keer je brief na het schrijven even weg te leggen en op een later tijdstip nog eens na te lezen. Zo haal je er zelf al heel wat fouten uit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ovbos Bekijk bericht
Geachte heer/mevrouw,

Betreft: stageplaats financieel administratief medewerker (dit zet je boven de aanhef)

In mijn zoektocht naar een geschikte stageplaats las ik met belangstelling uw advertentie op de website www.stagemarkt.nl, waarin u aangeeft dat uw bedrijf een praktijkplaats beschikbaar heeft. Ik richt mij tot uw bureau met de vraag of een stageplaats bij uw organisatie tot de mogelijkheden behoort in de functie van boekhoudkundig administratief medewerker. In mijn stageperiode wil ik kennismaken met alle facetten van het accountantsberoep. Ik ben per direct beschikbaar voor een werkweek van 24 uur.
Over mijzelf kan ik vertellen dat ik ............................ Een halfjaar geleden ben ik begonnen met de opleiding financieel administratief medewerker, niveau 3/4 bij het ROC/ASA te Amsterdam. Ik ben zeer flexibel, stressbestendig en ontzettend leergierig! Door mij met vol enthousiasme binnen uw bedrijf in te zetten hoop ik erachter te komen hoe het werken in de financiële branche is.
Ik wil graag een bijdrage leveren binnen uw bedrijf met mijn spontaniteit en motivatie. Mijn eigenschappen zijn dat ik graag wil werken en leren om mezelf te blijven ontwikkelen. Daarnaast kan ik goed met mensen samenwerken.

In een oriënterend gesprek zou ik graag een en ander toe willen lichten over de invulling van de stageperiode en hoe ik een positieve bijdrage aan uw organisatie kan leveren.

Ik wacht een reactie uwerzijds met belangstelling af.

Hoogachtend,
__________________
Met vriendelijke groeten, Anne-Marie van der Aa



Voor sollicitatiebrieven en cv's zonder fouten - Dubbele Punt tekstcorrectie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Administratief Medewerker (Geen ervaring!) DeRoovere Sollicitatiebrief en cv 1 16 februari 2010 13:42
sollicitatiebrief Administratief Medewerker voor de afdeling Service Center gosiag Sollicitatiebrief en cv 2 1 januari 2010 21:48
Sollicitatiebrief Administratief Medewerker gosiag Sollicitatiebrief en cv 1 3 december 2009 22:24
Sollicitatiebrief administratief financieel medewerker Grada Sollicitatiebrief en cv 2 22 augustus 2007 12:44
Sollicitatiebrief administratief medewerker Mike72 Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2006 15:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon