Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 november 2006, 19:31
wgfmiddel wgfmiddel is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 november 2006
Berichten: 1
wgfmiddel is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief beheerder en exploitant multi-functioneel centrum

hi

ik heb een sollicitatie brief geschreven op de functie van beheerder van een multi functioneel centrum in een dorp. waarbij een sporthal enkele zalen en een zelf te exploiteren van een cafe bijhoort.


Naar aanleiding van uw vacature in de Groninger gezinsbode van 22 november 2006 solliciteer ik hierbij naar de functie van beheerder en exploitant van het MFC.

In de horecabranche heb ik verschillende ervaringen als het opzetten van een nieuwe zaak, de doorstart van een bedrijf waarbij ik al mijn talenten als inzicht, organisatie, en gevoel om een zaak zo te laten draaien dat er positieve resultaten uitvloeiden heb gebruikt.
Mijn werkzaamheden waren verschillend van het aannemen van nieuw personeel tot het schoonmaken van de toiletten.

Waarom zou u mij aannemen? Ik ben een vrolijk maar daar integen ook een serieus persoon die klantvriendelijk is en goed kan omgaan met allerlei mensen.
Na al mijn veelvuldige ervaringen in verschillende aspecten van de horecabranche waar ik alle voorkomende werkzaamheden heb verricht denk ik de beste persoon te zijn voor deze vacature.

graag wat hulp bij de verder opzet of adviezen. groeten gerard
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 november 2006, 16:54
Anne-Marie Anne-Marie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 november 2006
Berichten: 5
Anne-Marie is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief beheerder en exploitant multi-functioneel centrum

Hoi Gerard,

ik heb naar de grammatica en spelling van je brief gekeken. Ook belangrijk natuurlijk. In het bijgevoegde bestandje staan wat 'correcties'. Uiteraard moet je ze naar eigen inzicht gebruiken of niet gebruiken!

Succes met solliciteren!

Groetjes Anne-Marie
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Sollicitatiebrief Gerard.doc‎ (20,0 KB, 605x gelezen)
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 november 2006, 18:04
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief beheerder en exploitant multi-functioneel centrum

Hoi Gerard,

Dit is een leuke job. Ik ben zelf een aantal jaar assistent bedrijfsleider geweest van een cultureel centrum.

Jouw sollicitatiebrief vertelt veel over je, maar ik kan er niet helemaal jouw motivatie uithalen. Laat eens zien wat jouw drive is om te solliciteren. Waar ligt de uitdaging, geef al aan waar je kansen/bedreigingen ziet. Van een beheerder wordt veel gevraagd. Dat je vakbekwaam bent, dat gelooft de werkgever (gemeente of stichting) wel. zij kunnen je vakbekwaamheid dus uit je cv halen.

Succes met je sollicitatie.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon