Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 april 2011, 17:56
Gast1111 Gast1111 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 april 2011
Berichten: 5
Gast1111 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief accountmanager, kritiek graag!

Heb de brief af maar ben nog best onzeker over de brief. Verkoop ik mezelf goed genoeg?Sluit me brief bij het profiel?Of moet ik specifieker zijn over financien?
Kritiek is meer dan welkom

]Functie:accountmanager is verantwoordelijk voor het aantrekken van financiën, bij overheid en (non)profit-organisaties, om de uitvoeringen op educatie- en voorlichtingsgebied van XXXX te kunnen financieren. Dit gebeurt in nauwe samenwerking met de operatie en onder leiding van de marketing-/salesmanager. Daarnaast zet de accountmanager zich in voor andere samenwerkingsvormen zoals sponsorships. De accountmanager is hét gezicht van xxx naar deze externe partners.

Profiel :Je bent netwerkvaardig op een zakelijke en persoonlijke manier en doortastend als het gaat om sales. Daarnaast ben je resultaatgericht, sensitief en denk je in mogelijkheden. Ook heb je affiniteit met de doelgroep en de ideologie van X

Geachte mevrouw X,

Jongeren, verkeersveiligheid en accountmanager dat waren de woorden die direct mijn ethousiasme opwekte om te reageren bij het lezen van de vacature op xxxxx.

Door mijn brede werkervaring die ik heb opgedaan bij verschillende dienstverlenende organisaties kan ik vanuit verschillende invalshoeken zaken en mensen benaderen.
Vanwege mijn doortastendheid en het vermogen om verbanden te leggen, uiteenlopende gezichtspunten tegen elkaar af te wegen en hoofd- van bijzaken te onderscheiden, kan ik complexe onderwerpen makkelijk inzichtelijk maken.
In mijn huidige functie in xxxxx begeleid ik harde kern jongeren op het gebied van wonen, sociaal maatschappelijk functioneren en dagbesteding.
Een van de leukste aspecten in mijn huidige functie is dat ik met jongeren werk, de toekomst van de wereld. Doordat ik open en helder communiceer zorg ik voor bewustwording bij de jongeren. De ervaringen die ik bij mijn ex-werkgever xxxxx heb opgedaan hebben mij de inzicht gegeven dat de competenties netwerkvaardigheid en managementidentificatie dicht bij mijn persoonlijkheid staan. Doordat ik open en helder comminceer en makkelijk benaderbaar ben creer ik een basis van vertrouwen. Mijn ervaring is dat ik door deze competities organisaties op een geleidelijk manier kan overtuigen en meestal tot een succesvolles samenwerking leidt.

De functie accountmanager bij xxxx spreekt mij zo aan omdat het beleid direct van invloed is op de veiligheid van jongeren. En juist dit maatschappelijk belang van deze functie spreekt mij erg aan. Mijn ervaringen in het verleden hebben mij voldoende bagage meegegeven om in de functie als accountmanger een daadwerkelijke bijdrage te kunnen leveren aan de organisatie xxxx

Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet en kijk uit naar de kans mijn enthousiasme over deze baan verder toe te lichten.

Hoogachtend,


Bijlage: cv

Laatst gewijzigd door Gast1111; 5 april 2011 om 18:21 Reden: Geen aangrijpende tekst
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 april 2011, 18:03
forumbeheerder forumbeheerder is offline
Administrator
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Berichten: 74
forumbeheerder heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Standaard

Kijk ook nog even naar stap 2 ajb:
http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
Met citaat reageren
  #3  
Oud 5 april 2011, 18:07
Gast1111 Gast1111 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 april 2011
Berichten: 5
Gast1111 is on a distinguished road
Standaard

Okidoki :>
Met citaat reageren
  #4  
Oud 9 april 2011, 17:59
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Misschien kun je inderdaad iets meer vertellen over de 'zakelijke' kant. Je komt bij mij heel erg over als een 'straathoekwerker', is ook een leuke functie, maar lijkt me iets heel anders dan accountmanager.
Hoe ga jij dat geld binnen krijgen voor de organisatie? Vertellen dat de jeugd de toekomst heeft, levert knikkende hoofden maar geen euro's op. (denk ik)
Met citaat reageren
  #5  
Oud 9 april 2011, 18:22
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Bedankt voor de tip. Daar ga ik zeker wat mee doen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatie accountmanager

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag feedback op mijn sollicitatiebrief martina Sollicitatiebrief en cv 1 24 augustus 2010 16:26
Sollicitatiebrief persvoorlichter vakbond, feedback graag Madeloepie Sollicitatiebrief en cv 0 18 april 2010 18:07
Graag kritiek sollicitatiebrief sales assistent binnendienst mama Sollicitatiebrief en cv 3 20 juli 2009 23:12
sollicitatiebrief winkel, graag even nakijken/verbeteren! Suusje235 Sollicitatiebrief en cv 3 22 mei 2008 11:17


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon