Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 juni 2012, 01:01
Ross Ross is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2012
Berichten: 7
Ross is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief receptioniste

Ik wil graag bij een hotel solliciteren als receptioniste, ik zit nu al dagen me blind te staren op mijn brief maar ik ben er niet tevreden mee. Ik kom er echt niet uit . :

Ik zou jullie tips echt enorm waarderen!



Betreft: Vacature Receptioniste


Geachte mevrouw,


Uw vacature op xxxhotel.nl is voor mij aanleiding om te solliciteren naar de functie van receptie medewerker.

Ik volg op dit moment de opleiding toerisme en recreatie op roc nijmegen. In juni heb ik me niveau drie front office behaald en daarna doe ik nog een jaar niveau 4 erbij.

Bij uw bedrijf werken lijkt mij erg leuk. receptie bij Hotel *** spreekt mij erg aan door het dagelijkse contact met gasten. Ook het contact met overige afdelingen en administratieve werkzaamheden maakt voor mij het werken op de receptie zo veelzijdig en daardoor blijvend uitdagend. Ik heb voorheen half jaar stage ervaring op gedaan als receptioniste bij hotel ***. Dit werk heb ik altijd met veel plezier gedaan.

Ik werk graag in teamverband, kan goed met mensen omgaan, ben leergierig en kan goed met de computer overweg. Met mijn ervaring als receptioniste denk ik dat ik een goede kandidaat ben voor een functie bij als receptioniste bij *** hotel.

Voor verdere informatie verwijs ik u naar mijn cv. Ik hoop dat mijn enthousiasme voor u aanleiding is om mij uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.


Met vriendelijke groeten,

****
  #2  
Oud 2 juni 2012, 10:43
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Lees de spelregels eens: http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23 en dan met name punt 2:

2. Geef eerst feedback op een paar sollicitatiebrieven of cv's van andere forumleden
Check een paar sollicitatiebrieven en geef jouw commentaar. Op dit forum helpen mensen namelijk elkaar; als jij hulp van anderen verwacht, verwachten wij dat jij eerst anderen helpt.


Ik heb snel even je brief bekeken en het eerste wat mij opvalt is de slordigheid van je brief:

In juni heb ik me niveau......

Bij uw bedrijf werken lijkt mij erg leuk. receptie bij Hotel ***
  #3  
Oud 2 juni 2012, 14:39
Ross Ross is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2012
Berichten: 7
Ross is on a distinguished road
Standaard Verbeteren

Beste Danjel,


Hoe kan ik een nette sollicitatiebrief van maken...kunt u me daarbij helpen..?

Groete,

Ross
  #4  
Oud 2 juni 2012, 14:52
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Lees nog eens goed wat Danjel schrijft. Deze discussie gaat op slot.
__________________
René
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief receptioniste Snoeske Sollicitatiebrief en cv 1 20 februari 2011 00:21
Voortijdige sollicitatiebrief receptioniste lampekap Sollicitatiebrief en cv 0 2 november 2010 23:53
sollicitatiebrief receptioniste héél graag jullie kritiek/advies Juul Sollicitatiebrief en cv 1 16 december 2009 10:30
Sollicitatiebrief receptioniste hotel denise Sollicitatiebrief en cv 2 27 april 2009 23:46
Sollicitatiebrief voor receptioniste, zeer graag een reactie merelflorence Sollicitatiebrief en cv 5 22 april 2007 15:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon