Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Alle andere carrièreonderwerpen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 december 2011, 08:37
Eliza Eliza is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 december 2011
Berichten: 6
Eliza is on a distinguished road
Standaard Loopbaanontwikkeling door chef tegengehouden

Dag,
Ik heb altijd goede beoordelingen maar ontwikkeling zit er niet in. Ik ben regie-assistent en wil graag doorgroeien naar regisseur. Ik heb ook meerdere zware meercamera regie opleidingen gevolgd. En freelance als regisseur gewerkt. Ik kaart t altijd bij mijn beoordelingsgesprekken aan maar ik word altijd weggestuurd met n vaag: we zien t niet in je? Tijdens mijn laatste beoordelingsgesprek wilde ik argumenten horen en ik kreeg na veel aandringen te horen dat ik geen natuurlijk overwicht heb en dat ze , als ze op zoek zou zijn nasr regisseurs: inhoudelijke,. Creatieve en technische regisseurs wil.
Nu heb ik journalistieke hbo studie en ervaring, kunstacademie gedaan en diverse technische opleidingen en ervaring als montage,camera en schakelen.en zoals eerder genoemd: de meer camera regie opleidingen en ervaring. Dus ik zei dat ik op alle punten ja kon zeggen want dat ik natuurlijk overwicht heb, heb ik altijd al gehoord van t studiopersoneel. Verder werk ik nooit met mijn chef in de regie dus ze ziet mij nooit werken als regie-ass. (laat staan als regisseur) toch heeft ze n ongefundeerd oordeel over mij en wil ze blijkbaar niet horen dat ik alle vereiste opleiding en ervaring heb voor de functie van regisseur! Verder weet ik dat ik meer opleiding dan mijn chef heb en de meeste regisseurs misschien dat dat de reden is. Hoe zorg ik ervoor dat ik toch enige ontwikkeling bij dit bedrijf kan krijgen?

Want ik zie me niet tot mijn 67e elk beoordelingsgesprek zo doen. Ze wil mijn ambitie weten maar weigert me n kans te geven. Erover praten met haar lukt blijkbaar niet want ze voelt zich altijd aangevallen en zoekt t negatieve in je uitspraken! Zucht
Alvast bedankt voor jullie reactie
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 december 2011, 14:44
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

Hoi Eliza,

Lees ik tussen de regels angst en jaloezie??? (vanuit jouw chef)

Ik weet niet of er in jouw bedrijf een echalon hoger zit dan je chef, maar dan kun je altijd opschalen.

Geef bij je chef aan wat je dwars en zeg dat je dit graag wilt bespreken met de directie. (Uiteraard mag je chef bij dit gesprek aanzitten, maar jij bent leading)


Soms moet je deze stap maken om verder te komen, het is zeker niet de bedoeling dat dit gewoonte wordt.

Kun je er iets mee?
Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 december 2011, 14:57
René's schermafbeelding
René René is nu online
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eliza Bekijk bericht
Hoe zorg ik ervoor dat ik toch enige ontwikkeling bij dit bedrijf kan krijgen?
De vraag is of je moet blijven vechten, met alle irritatie en frustratie van dien. Als jouw leidinggevenden je anders beoordelen dan jij zelf doet, dan houdt het een keer op.

Een andere werkgever zoeken, misschien zelfs een andere functie, is dat geen optie?
__________________
René
Met citaat reageren
  #4  
Oud 7 december 2011, 16:22
Hassan
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou inderdaad ergens anders op zoek gaan naar een functie. Willen ze je niet missen dan komen ze misschien wel over de brug met een promotie zodra je het bekend maakt. Zo niet dan ga jer ergens anders verder.

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
loopbaan, ontwikkeling

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon