Toffe site! Graag jullie feedback. Is een nieuwe variante van mijn brief, maar ik ben niet helemaal zeker dat het goed klinkt.
Geachte heer/mevrouw,
“Wat je ook klaarmaakt, doe het met je hart”. Woorden van topchef Pierre Wynants, nadat ik er mijn stage had voltooid en die mijn verdere leven hebben bepaald.
De voorbije 11 jaar heb ik met hart en ziel, en met succes, mijn eigen retail-formule opgebouwd: XXXXX (
www.xxxxx.be). Vandaag een volledig autonoom draaiende KMO van 22 medewerkers met 15 miljoen € omzet en een netto winst van 310.000 €.
Nu ik mijn medewerkers heb gevormd tot intrapreneurs, is de tijd aangebroken om aan een nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik ga dan ook graag met hetzelfde vuur, passie en mijn hele hart tegen deze nieuwe uitdaging aan.
Ik zou graag mijn carrière uitbouwen bij XXXXXXX waarbij ik mijn bewezen entrepreneurship kan omvormen tot intrapreneurship. Door mijn vorige functies ben ik zowel een doorwinterde, leergierige System, Network Engineer en Project Manager. Tevens kan ik de behoeften en visie naadloos én diplomatisch integreren in projecten. Ik ben een echte peoplemanager die bovendien zeer nauwgezet en klantgericht is. Het sociale, communicatieve luik aan een functie, samen met mijn resultaatgerichte, georganiseerde aanpak is de ideale mix om in stressvolle momenten de juiste beslissingen te nemen. Graag krijg ik de kans om deze talenten in ideeën om te zetten en uit te werken.
Ik hoop u dit verder te mogen toelichten in een persoonlijk onderhoud. Alvast in bijlage mijn curriculum vitae met enkele verwezenlijkingen en overige nuttige informatie.
Met vriendelijke groeten,
XXXXXXXXXXXXXX
Bijlage: curriculum vitae