Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #21  
Oud 22 januari 2009, 22:17
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Acteur worden of niet...

Misschien een interessante link. Zie http://www.schooltv.nl/beeldbank/cli...0426_acteren01
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #22  
Oud 1 september 2009, 17:59
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Wink Re: Acteur worden of niet...

Ik bn ook friends gaan kijken en zinds dien wil ik ook acteur worden... zit jij trouwens op een acteercursus school of so ik niet namelijk dus ik hb geen enkele kans ook al acteer ik wel op school enzo. K kan t ook best wel maarja je moet wel t goede doen in je leven en als je nou eens verkeert beslist wat moet je dan doen!? ik weet t gewoon niet.


QUOTE=Niet geregistreerd;12838]heey, ik snap dat je dat graag wilt ik wil het nu ook 2 jaar,
wat mijn idee is eerst een diploma halen en iets kiezen waar je bijna 100% zeker van bent wat je kan doen als acteren niet lukt...zodat als je op zou geven ofzo dan kan je dat doen...Ik wil acteur worden sinds ik Friends ben gaan volgen lijtk me geweldig om in zo'n serie te spel, ga ik ook proberen over 6 jaar ofzo ben 15 op het momnt
eerst school afmaken dan een opleiding doen dan kijken of ik mogelijkheden heb enzo...(met acteren en nieti n het algemeen hehe ) maar ja als jij acteur wil worden moet je ervoor gaan he, want het is jouw leven jij moet elukkig zijn, maar je moet wel iets hebben om op terug te vallen...
succes ermee ik hoop dat het je lukt![/QUOTE]
Met citaat reageren
  #23  
Oud 1 september 2009, 18:10
Henk_
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Acteur worden of niet...

Eerst maar eens NL leren schrijven.
Met citaat reageren
  #24  
Oud 13 maart 2010, 00:55
fa-ann fa-ann is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 maart 2010
Berichten: 1
fa-ann is on a distinguished road
Smile Re: Acteur worden of niet...

heeey...

ik wil heel graag acteur worden maar ben nog maar 15 jaar ik weet niet wat ik moet doen jah naar acteerles gaan maar ik wil jong beginnen
en me droom waar maken en dat is eingelijk in amerika als acteur acteren
maar ik probeer op alle site te kijken en ik vind geen acteer les in de buurt en wil heel graag echt heel graag gaan acteren en vooral in amerika maar als iemand dit leest en hebben een idee zeg dat a.u.b. alvast bedank
p.s. ik wil het echt graag het maak me niet uit waar reclame spotjes een rol in een film maar alleen ik wil niet in een theater maar op reality.tv dus op televisie maarjha ik hoop echt me droom waar te maken
groetjes fa-ann
thanxXx...
Met citaat reageren
  #25  
Oud 14 april 2010, 13:56
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Acteur worden of niet...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hein Bekijk bericht
Hallo, bedankt voor de reactie, fijn dat er iemand met me mee denkt!

Het liefst zou ik een beroemd amerikaans acteur zijn in Hollywood, een droom die bijna niet te verwezelijken is, zelf heb ik bijna geen ervaring met toneel spelen maar vrienden zeggen vaak; "waarom word je geen acteur?" (terwijl ze niet weten dat ik het wil) Gewoon in mijn doen en laten als ik iets uitbeeld ofzo. Ik heb nooit echt toneel gespeeld omdat ik er nooit de kans voor gekregen heb. Na de film Legends of the Fall wilde ik acteur worden. Altijd als ik een film zag was ik enorm enthousiast. Zag ik de film Braveheart, wilde ik in Schotland gaan wonen, zag ik a River runs trough it, wilde ik leren vliegvissen en in Montana gaan wonen. Totdat ik besefte dat ik nooit die sfeer uit die film daar kon halen. De enigste mogelijkheid om dit mee te maken was volgens mij zelf acteur worden. Ik ben namelijk erg wispelturig, ik heb al honderd en een dingen gewild, maar met acteur ben je iedere keer iemand anders. Mijn ouders vinden het echt vreselijk omdat de film zelf al taboe is bij ons. Ik mocht nooit naar de bioscoop en de dvd kwam ook het huis niet in (wat ik stiekem wel deed). Ze vinden dat alle mogelijke zonden in films voorkomen en dat is in feite natuurlijk wel zo. Ik heb alle mogelijke manieren bekeken om acteur te worden, zoals de acteer opleiding in Amsterdam enzo of emigreren naar de USA, maar omdat ik dat allemaal zelf zou moeten betalen is dat nogal lastig. De kunstacedemie vind ik leuk omdat ik een groot fan ben van Rien Poortvliet, wat hij voor elkaar heeft gekregen is na het acteur zijn ook mijn ideaal. Ik heb altijd hele goede cijfers gehaald voor tekenen en kunst, en ik vind kunst ook erg fascinerend. De journalistiek vind ik leuk omdat ik wispelturig ben, ik kan goed schrijven (zeggen ze) en je moet reizen (mag ik hopen) ik zou dan wel veel in het buitenland willen doen, de streekkrant lijkt me geen bal aan.

Alvast heel erg bedankt!!!
hey ik heb net het zelfde voor als jij ik zou ook graag amerikaanse acteur worden,
maar ik ben nog al verlegen en dat moet ik zien weg te gooien ik zou eerst mijn studies afmaken want de kans dat je acteur word in amerika als belg is ontzettend klein ik zou ltr naar amerika verhuizen en daar een job doen voor geld en acteer school volgen daar en meedoen aan audities maar het probleem is dat ik het nu al zo graag zou doen.
maar wat ik niet ga doen is theater daar worden de meeste ontdekt maar ik denk dat ik daar ga sterven van de zenuwen

heeft iemand tips om mijn verlegenheid weg te kunnen werken? en ook tips om goed te kunnen acteren?

alvast bekant
Met citaat reageren
  #26  
Oud 14 april 2010, 13:58
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Acteur worden of niet...

hey ik heb net het zelfde voor als jij ik zou ook graag amerikaanse acteur worden,
maar ik ben nog al verlegen en dat moet ik zien weg te gooien ik zou eerst mijn studies afmaken want de kans dat je acteur word in amerika als belg is ontzettend klein ik zou ltr naar amerika verhuizen en daar een job doen voor geld en acteer school volgen daar en meedoen aan audities maar het probleem is dat ik het nu al zo graag zou doen.
maar wat ik niet ga doen is theater daar worden de meeste ontdekt maar ik denk dat ik daar ga sterven van de zenuwen ik ben 13 jaar binnenkort 14

heeft iemand tips om mijn verlegenheid weg te kunnen werken? en ook tips om goed te kunnen acteren?

alvast bekant
Met citaat reageren
  #27  
Oud 21 juni 2010, 20:16
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Cool Re: Acteur worden of niet...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
hey ik heb net het zelfde voor als jij ik zou ook graag amerikaanse acteur worden,
maar ik ben nog al verlegen en dat moet ik zien weg te gooien ik zou eerst mijn studies afmaken want de kans dat je acteur word in amerika als belg is ontzettend klein ik zou ltr naar amerika verhuizen en daar een job doen voor geld en acteer school volgen daar en meedoen aan audities maar het probleem is dat ik het nu al zo graag zou doen.
maar wat ik niet ga doen is theater daar worden de meeste ontdekt maar ik denk dat ik daar ga sterven van de zenuwen ik ben 13 jaar binnenkort 14

heeft iemand tips om mijn verlegenheid weg te kunnen werken? en ook tips om goed te kunnen acteren?

alvast bekant
Just do it ik zou ook graag net als jij naar Amerika willen gaan en het proberen! je moet het gewoon doen, Als je het die ene keer doet en je ziet dat het publiek of whatever het leuk vindt, raak je snel van die verlegenheid af!
Met citaat reageren
  #28  
Oud 2 juli 2010, 21:48
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Acteur worden of niet...

hé,
ik heb precies hetzelfde probleem als jij.
ik kan niet wachten tot het zover is, maar ben ook soms verlegen.
ik heb een vriendin die precies hetzelfde wil, en wij hebben een plan opgezet
we willen eerst een keer ergens gaan figureren, om te kijken hoe alles echt
in zn werk gaat. Nog steeds intresse daarna? Er zijn veel cursussen voor
beginnende acteurs, dat zou je daarna kunnen doen. Dáárna een cursus
voor audities, die bestaan ook. En dan gewoon meedoen aan audities,
nooit opgeven en volhouden. Als je in Nederland bereikt heb wat je wilt,
kun je naar Amerika verhuizen en daar opnieuw beginnen.
ik hoop dat het je lukt !
x
Met citaat reageren
  #29  
Oud 23 januari 2011, 12:23
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard actrice worden is mijn leven

ik wil mijn hele leven al actrice worden of zangeres ik zing elk moment als ik alleen ben ik speel mijn hele leven al ik speel het kind wat mijn ouders willen zien ik vertel mijn ouders wat zij willen horen ik verzin elke keer als ze vragen wat ik wil worden iets wat zij zouden willen zijn piloot, binnenhuisarchitect, dokter enz
ik droom stiekem mijn hele leven al van zingen dansen en acteren op een podium
ik ben ook best goed tenminste elke keer bij de vakken muziek en zo zegen mensen dat ik zo goed kan zingen

maar ik weet niet hoe ik het mijn ouders kan vertellen ik denk dat ze boos op me zouden worden omdat zij vinden dat ik mijn leven vergooi met deze actie.

tips a.u.b hoe vertel je je ouders wat je wilt
Met citaat reageren
  #30  
Oud 23 januari 2011, 13:53
cealis cealis is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2011
Berichten: 143
cealis is on a distinguished road
Standaard

Ik kan je geen echt advies geven of je de opleiding wel of niet wilt volgen maar kan je wel zeggen dat de keuze voor een opleiding echt jouw keuze moet wezen en niet die van je ouders.

Zij zullen natuurlijk willen laten zien wat de nadelen zijn als je een bepaalde richting kiest maar als je bijvoorbeeld dan naar opleiding voor acteur krijgt wie kan daar dan nu wat van zeggen het is niet dat je ouders in dat wereldje zitten en weten hoe het daaraan toe gaat.

Uiteindelijk willen je ouders dat je gelukkig bent en als je een opleiding volgt maar niet gelukkig bent met de keuze is er een grote kans dat je de opleiding niet af maakt en dan zonder hbo papiertje naar werk gaat zoeken.

Ik weet zeker dat zodra je de inschrijving achter de rug hebt je ouders je echt wel voor de volle 100% gaan steunen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
acteur

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ongelukkig op werk mikmak1 Loopbaanvragen 11 6 februari 2016 15:13
Ik weet niet wat ik later in de toekomst wil worden lady nepo Opleiding kiezen en volgen 7 25 september 2010 21:32
Motivatieprobleem en twijfels over beroep Interaction Designer en opleiding CMD topTijgertje Loopbaanvragen 4 15 juni 2009 12:40
zelfstandig worden of niet puna Loopbaanvragen 3 27 januari 2008 23:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon