Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 november 2017, 14:58
estelerr estelerr is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 november 2017
Berichten: 1
estelerr is on a distinguished road
Standaard Feedback gevraagd sollicitatiebrief

Hallo carriéretijgers!

Graag zou ik feedback ontvangen voor mijn sollicitatiebrief. Hebben jullie nog tips? Is het overtuigend genoeg? Belicht ik mijn kwaliteiten op de juiste manier? Ik ben helaas niet zo goed in brieven schrijven dus hoop dat jullie feedback hebben.

Ik solliciteer naar de functie commercieel assistent. De functie-eisen zijn:
-HBO afgerond
- Niet bang voor data en werken met cijfers
- Positief en vriendelijk in de communicatie
- Ondernemend en pro-actief
- De wereld een stukje mooier willen maken

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes, Estelerr

-----------------------------------


Geachte heer *****,

Graag zou ik mijn interesse kenbaar maken voor de functie ‘Assistent Category Manager (commercieel assistent)’ waar u mij per email op attendeerde. Na het lezen van de vacature ben ik erg enthousiast geraakt. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat mijn karakter, kennis en kwaliteiten naadloos aansluiten op de genoemde functie eisen.

In de functie omschrijving zegt u op zoek te zijn naar een kandidaat die positief en vriendelijk in de communicatie is en oplossingsgericht te werk gaat. Zoals u zich kunt voorstellen zijn deze kwaliteiten cruciaal, voornamelijk in de hospitality branche waar ik in de afgelopen jaren veel werkervaring heb opgebouwd en waar ik de rol als visitekaartje voor mijn voormalige werkgevers heb vervuld. Mijn collega’s zouden mij omschrijven als onderzoekend en pro-actief. Ik duik graag in data om alles tot op de bodem uit te zoeken en zo problemen of kansen tijdig op te sporen en aan te duiden. Daarnaast weet ik van aanpakken, door niet af te wachten maar het heft in eigen handen te nemen zodra er zich een nieuwe kans of werkzaamheden zich voordoen. U zegt ook op zoek te zijn naar een kandidaat die niet bang is om te werken met cijfers. Dan bent u bij mij aan het juiste adres omdat het werken met cijfers een rustgevende werking op mij heeft.

In mijn cv, bijgevoegd als bijlage, kunt u de details vinden over mijn expertise en werkgeschiedenis. Via deze brief hoop ik een duidelijk beeld te hebben geschetst en in het bijzonder mijn enthousiasme voor de openstaande functie duidelijk onderstreept te hebben. Graag licht ik mijn motivatie in een persoonlijk gesprek verder toe.

Bedankt voor uw tijd en aandacht.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 november 2017, 23:10
richie richie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2017
Berichten: 3
richie is on a distinguished road
Standaard zich

door niet af te wachten maar het heft in eigen handen te nemen zodra er zich een nieuwe kans of werkzaamheden zich voordoen.

U gebruikt hier 2x zich en die zin loopt niet helemaal lekker.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 november 2017, 16:30
richie richie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2017
Berichten: 3
richie is on a distinguished road
Standaard

http://www.carrieretijger.nl/carrier...ooraf-opbellen
Met citaat reageren
  #4  
Oud 8 november 2017, 11:19
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Volgens mij is het linkje voor John3514 bedoeld. Klopt dit, richie?
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
commercieel medewerker, motivatiebrief, sollicitatie brief

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
feedback gevraagd op sollicitatiebrief administratief medewerker en receptioniste Femke1234 Sollicitatiebrief en cv 3 17 februari 2016 12:22
Sollicitatiebrief Sales Assistant. Algemene feedback gevraagd. Paattrick Sollicitatiebrief en cv 1 3 september 2013 11:09
Sollicitatiebrief stage leerplichtambtenaar. Feedback gevraagd Nadja Sollicitatiebrief en cv 2 14 maart 2012 15:56
Sollicitatiebrief maatschappelijk werk, feedback gevraagd Ilona3103 Sollicitatiebrief en cv 0 13 juli 2010 17:09
Sollicitatiebrief coördinator onderwijsorganisatie, feedback gevraagd Pinkie Sollicitatiebrief en cv 6 16 februari 2009 21:39


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon