Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 augustus 2005, 16:36
nieuweling
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatiebrief receptioniste/telefoniste

Dit onderwerp is gesloten omdat de plaatser van de brief al enige tijd niet meer heeft gereageerd. Het zou fijn zijn als vraagstellers even vriendelijk dankjewel zeggen op behulpzame reacties. Zo houden we het gezellig voor iedereen. De forumbeheerder.
Betreft: vacature Receptioniste/ Telefoniste
Sleeuwijk, 12 augustus 2005
Geachte meneer van der Straaten,
Ik schrijf u deze sollicitatiebrief na het telefoongesprek wat u en ik eerder hebben gehad vandaag. In het telefoongesprek heb ik aangegeven dat ik de advertentie in de streekkrant heb zien staan.
Ik wil gaan starten aan een opleiding MBO gericht op administratieve werkzaamheden.
Voor deze opleiding ben ik opzoek naar een baan van minimaal 20 uur in de week en maximaal 32. Dit in verband met de ene dag die ik nog naar school moet.

Ben leergierig op ieder gebied dat het bedrijf te bieden heeft. Ben redelijk cijfermatig aangelegd.
Kan goed met de computer overweg en de daar bijbehorende programma’s zoals: Microsoft Word, Excel, Outlook express enzovoort. Ik heb geen typdiploma maar mij typvaardigheid is redelijk tot goed. De Nederlandse taal bezit ik ook goed in woord en ik schrift.
Ik hoop spoedig van u te horen.

Laatst gewijzigd door forumbeheerder; 21 augustus 2005 om 17:19 Reden: Titel verduidelijkt en kloppend gemaakt met inhoud
  #2  
Oud 12 augustus 2005, 18:25
Lyanne de Waal
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatiebrief receptioniste/telefoniste

Ik heb hieronder in rood een paar taal- en typefouten aangegeven. En een paar verbeteringen waardoor het volgens mij wat 'lekkerder loopt'.

Geachte heer Van der Straaten,

Ik schrijf u deze sollicitatiebrief na het telefoongesprek dat u en ik eerder hebben gehad vandaag. In het telefoongesprek heb ik aangegeven dat ik de vacature receptioniste/telefoniste in de streekkrant heb zien staan.

Ik wil gaan starten aan een opleiding MBO gericht op administratieve werkzaamheden. Voor deze opleiding ben ik op zoek naar een baan van minimaal 20 uur in de week en maximaal 32. De vijfde werkdag ga ik naar school.

Ik ben leergierig op ieder gebied dat uw bedrijf te bieden heeft. Ik ben redelijk cijfermatig aangelegd. Ik kan goed met de computer overweg en de daarbij behorende programma’s zoals: Microsoft Word, Excel, Outlook Express enzovoort. Ik heb geen typediploma maar mijn typevaardigheid is redelijk tot goed. De Nederlandse taal beheers ik goed in woord en in schrift.

Ik hoop spoedig van u te horen.

Met vriendelijke groet,
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief medewerker bevolking Dina Sollicitatiebrief en cv 4 28 november 2006 18:16
SPW opleiding sollicitatiebrief (ben duits) - please help! julia Sollicitatiebrief en cv 2 21 oktober 2005 13:38
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon