Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 1 juli 2009, 22:47
Karolina Karolina is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2008
Berichten: 9
Karolina is on a distinguished road
Standaard sollicitatie consulent sociale zekerheid, hulp aub

Hallo allemaal,

Ik ben aan het stoeien met de brief, maar ik vind het altijd ontzettend moeilijk om mezelf goed weg te zetten.
Als je de functie leest, sluit mijn brief hier dan bij aan? En eventueel andere opmerkingen?

Alvast bedankt voor de moeite![/COLOR]


De vacature:
Het werk

De consulent sociale zekerheid kan op verschillende terreinen werkzaam zijn. Wij zijn nu op zoek naar een consulent met als specifiek aandachtsgebied reïntegratie. In deze functie analyseer je de mogelijkheden tot arbeidsinschakeling en inventariseer je de problematiek die arbeidsinschakeling in de weg staat. Je voert de regie over de verschillende reïntegratietrajecten en onderhoudt hiertoe contact met de betreffende organisaties. Je bewaakt de kwaliteit en doorloop van trajecten en beoordeelt het trajectplan op uitvoerbaarheid, kwaliteit en kosten. Je adviseert de cliënten m.b.t. de mogelijkheden tot het gebruik van sociale voorzieningen/regelgeving.

Je profiel

Je hebt een HBO-werk- en denkniveau en bij voorkeur een opleiding op het gebied van arbeidsmarktbeleid of sociale zekerheidswetten. Je bent klantgericht, efficiënt en bent oplossingsgericht en je hebt goede communicatieve vaardigheden. Wij nodigen nadrukkelijk ook starters uit te reageren, indien zij affiniteit hebben met het werkveld.




Mijn brief:

Betreft: vacature consulent sociale zekerheid

Geachte heer/mevrouw,

Met grote belangstelling las ik op de website ........ dat u op zoek bent naar een consulent sociale zaken. De omschrijving van het werk sprak mij aan en ik ben dan ook zeer geïnteresseerd in deze functie.

Momenteel werk ik op detacheringsbasis als Wmo-consulente. Doordat ik al enige jaren op detacheringsbasis werk heb ik de benodigde ervaring opgedaan binnen de afdeling sociale zaken.

Ik verwacht bij het uitvoeren van de werkzaamheden te maken te krijgen met diverse cliënten, waaronder cliënten met medische beperkingen. Door mijn ervaring binnen de Wmo ben ik bekend met veel verschillende aandoeningen en de gevolgen die deze eventueel met zich meebrengen. Ook het overtuigen van cliënten en goed en actief luisteren is iets wat ik goed kan. Het terugleiden van de cliënt naar de arbeidsmarkt is iets wat mij aanspreekt, ik ben van mening dat participeren in de samenleving belangrijk is voor iedereen.

U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten die zeer leergierig is en zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Nieuwe taken maak ik me snel eigen en ik ben meer dan bereid eventuele aanvullende opleidingen die nodig zijn om de werkzaamheden zo goed mogelijk uit te kunnen voeren, te volgen.


Graag zou ik mijn brief nader toelichten in een persoonlijk gesprek. Met veel belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie voor vakgebieden sociale zekerheid, woonzorg en schuldhulpverlening Femme Sollicitatiebrief en cv 4 1 juli 2009 22:56
spoed hulp open sollicitatie Farmaceutisch consulent sama Sollicitatiebrief en cv 1 9 juli 2008 20:57
Sollicitatie consulent Wet Maatschappelijke Ondersteuning. SPOED moet voor 7 maart! chadia Sollicitatiebrief en cv 0 6 maart 2008 01:14
sollicitatie Consulent Instroom karina Sollicitatiebrief en cv 3 5 oktober 2007 19:25
Open sollicitatie intercedent / consulent storm Sollicitatiebrief en cv 0 21 juni 2007 14:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon