Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 januari 2007, 15:10
Maarten83 Maarten83 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 januari 2007
Berichten: 1
Maarten83 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medewerker administratie

Maarten (achternaam)
Adres
Postcode + plaats


Plaatsnaam, 24 januari 2007

Bedrijfsnaam
t.a.v. bla bla bla
Postbus jadajada
Postcode Plaats


Betreft: sollicitatie medewerker administratie


Geachte heer/ mevrouw,

Op dit moment werk ik als administratief medewerker bij (naam bedrijf). Mijn contract loopt 16 februari af en ik ben nu op zoek naar een uitdagende baan die beter aansluit op mijn opleiding en mijn mogelijkheden. Toen ik uw vacature zag op Monsterboard, waarin u vraagt naar een medewerker administratie, besloot ik meteen te solliciteren.

Tijdens mijn werkzaamheden bij (naam bedrijf) heb ik kennis en ervaring opgedaan met administratieve werkzaamheden en het gebruik van geautomatiseerde programma's zoals Word, Excel en Exact. Ik ben nauwkeurig, leergierig, flexibel en een doorzetter. Daarnaast ben ik bereid om verder te studeren.

Voor verdere informatie verwijs ik naar bijgesloten CV.

Ik hoop dat deze brief voldoende informatie geeft en voor u aanleiding is mij is uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek.

Hoogachtend,


Maarten (achternaam)

Graag als reactie op de deze biref verbeterpunten en dingen wat er nog aan toegevoegd moet worden wat essentieel is.

Bij voorbaat dank.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 januari 2007, 15:29
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief medewerker administratie

Beste Maarten,

Waarom wil je juist bij dit bedrijf werken? Info over het bedrijf staat in de vacature of je kunt het misschien op internet vinden. Dit vermelden in je brief.

Als je de brief aangevuld hebt dan wil ik nog wel een keer naar je brief kijken.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 januari 2007, 16:08
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief medewerker administratie

Maarten (achternaam)
Adres
Postcode + plaats


Plaatsnaam, 24 januari 2007

Bedrijfsnaam
t.a.v. bla bla bla
Postbus jadajada
Postcode Plaats


Betreft: sollicitatie medewerker administratie


Geachte heer/ mevrouw,

Op dit moment werk ik als administratief medewerker bij (naam bedrijf). Mijn contract loopt 16 februari af en ik ben nu op zoek naar een uitdagende baan die beter aansluit op mijn opleiding en mijn mogelijkheden. Toen ik uw vacature zag op Monsterboard, waarin u vraagt naar een medewerker administratie, besloot ik meteen te solliciteren.

Tijdens mijn werkzaamheden bij (naam bedrijf) heb ik kennis en ervaring opgedaan met administratieve werkzaamheden en het gebruik van geautomatiseerde programma's zoals Word, Excel en Exact. Ik ben nauwkeurig, leergierig, flexibel en een doorzetter. Daarnaast ben ik bereid om verder te studeren.

Uw bedrijf lijkt mij de geschikte plek om mijn kennis van administratie toe te passen en up te graden , door middel van verder studeren. Verder werk ik graag in een informele omgeving, waar ik gewoon helemaal mezelf kan zijn en mijn sterke kanten kan uitvergroten.

Voor verdere informatie verwijs ik naar bijgesloten CV.

Ik hoop dat deze brief voldoende informatie geeft en voor u aanleiding is mij is uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek.

Hoogachtend,


Maarten (achternaam)

Is dit wat je bedoelt, of bedoel je echt specifieke informatie over het bedrijf, van wat voor werkzaamheden zij allemaal uitvoeren?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker markvis Sollicitatiebrief en cv 7 18 december 2006 14:06
Sollicitatiebrief administratief medewerker Mike72 Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2006 15:58
sollicitatiebrief interventiemedewerker sath Sollicitatiebrief en cv 7 17 oktober 2006 14:52
sollicitatiebrief technische medewerker medische uitrusting Mathieu Sollicitatiebrief en cv 2 5 oktober 2006 15:37
Sollicitatiebrief medewerker administratie eeltje Sollicitatiebrief en cv 0 10 september 2006 20:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon