Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 januari 2012, 17:42
jes jes is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 januari 2012
Berichten: 1
jes is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief consultant, graag feedback

Graag zou ik wat feedback willen, vooral met betrekking tot grammatica en spelling.

Alvast bedankt.


Mijn brief:

Geachte ......,

Graag solliciteer ik naar de functie van junior consultant. Deze vacature sluit perfect aan bij mijn ervaring, en zeker ook bij mijn ambities. In deze brief wil ik u vertellen waarom.

Zoals in mijn huidige baan als bestemmingsmanager voor ......., kan ik mij voorstellen dat, als consultant, geen dag hetzelfde is. Zo ben ik op het ene moment een zo efficiënt mogelijke werkplanning aan het maken. Het volgende moment krijg ik telefoon dat er een vliegtuig aan de grond staat met een technisch defect. In dit soort situaties heb ik meermaals mijn organisatorische en stressbestendige kwaliteiten bewezen.
Daarbij is het werken met targets voor mij zeker niet onbekend. Ik heb er altijd weer plezier in om te zien dat aan het einde van de maand de target weer gehaald is. En liever zelfs nog even dat beetje meer, om aan te tonen dat het geen moeite heeft gekost. Dit kon ik alleen maar realiseren door goede contacten te onderhouden met de lokale agent, autoverhuurbedrijf en excursieaanbieders.

In uw vacature geeft u aan dat u een consultant zoekt die zich thuisvoelt in een snelgroeiende, dynamische en no-nonsense organisatie. Op uw website staat ook dat u het slimme uitzendbureau bent en dat kwaliteit bovenaan staat. Dit zijn woorden die mij allemaal aanspreken. En u kunt dan ook van mij verwachten dat ik telkens streef naar kwaliteit van het geleverde werk.
Ik zit niet graag stil en doe graag dat stapje extra. Daarom wil ik dan ook graag een onderdeel zijn, en mee groeien met (naam bedrijf).

Voor meer bewijzen dat ik naar mijn mening perfect aansluit bij uw vacature voor consultant verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae.
Graag zou ik uitgenodigd willen worden voor een persoonlijk gesprek, waarbij ik u meer kan vertellen over mijzelf, mijn ambities, ervaring en kwaliteiten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 2 januari 2012, 20:54
Danique Danique is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 10 november 2011
Berichten: 67
Danique is on a distinguished road
Standaard

Hallo,

Geen feedback helaas op grammatica en spelling, maar wel een compliment voor de brief. Prachtig.

Succes met solliciteren.

Groetjes Danique
Met citaat reageren
  #3  
Oud 2 januari 2012, 21:26
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Beste Danique,

Bedankt voor je feedback!

Groetjes,
Met citaat reageren
  #4  
Oud 2 januari 2012, 21:59
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jes Bekijk bericht
Zoals in mijn huidige baan als bestemmingsmanager voor ......., kan ik mij voorstellen dat, als consultant, geen dag hetzelfde is.
Dat zijn wat veel komma's in één zin.


Citaat:
mee groeien met (naam bedrijf).
Dat moet 'meegroeien' zijn (één woord).

Citaat:
Voor meer bewijzen dat ik naar mijn mening perfect aansluit bij uw vacature voor consultant verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae.
Een bewijs en een mening zijn min of meer twee uitersten van een schaal, die ik niet zo samen zou gebruiken.

Citaat:
Graag zou ik uitgenodigd willen worden voor een persoonlijk gesprek, waarbij
waarin

Citaat:
ik u meer kan vertellen over mijzelf, mijn ambities, ervaring en kwaliteiten.
Een retorisch principe is om 3 dingen te noemen, dat klinkt krachtig. 4 dingen is wat veel.
__________________
René
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief verkoper reizen, graag feedback Nili Sollicitatiebrief en cv 1 26 juli 2011 13:34
Sollicitatiebrief kinderopvang, graag feedback emkooij Sollicitatiebrief en cv 3 11 april 2011 19:21
Graag feedback op mijn sollicitatiebrief martina Sollicitatiebrief en cv 1 24 augustus 2010 16:26
Sollicitatie consultant, graag jullie feedback LianneN Sollicitatiebrief en cv 2 11 mei 2010 17:14
Sollicitatiebrief persvoorlichter vakbond, feedback graag Madeloepie Sollicitatiebrief en cv 0 18 april 2010 18:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon