Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 januari 2013, 17:20
LBel LBel is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 januari 2013
Berichten: 2
LBel is on a distinguished road
Standaard sollicitatie ontwerpbureau

Hey allemaal,

Ik ben ook net nieuw in het echte sollicitatiewereldje en ben druk aan het brieven schrijven voor een stage bij een architecten- of aangerelateerd bureau.

Ik merk dat ik gauw heel lange zinsconstructies gebruik en mijn ouders geven aan dat ik ook vrij veel irrelevante informatie vermeld.

Bij deze een brief die er laatst (na veel puzzelen en constant aanpassen) is uitgegaan voor een stage bij een middelgroot ontwerpbureau:



.., 21 januari 2013

Betreft: Reactie op vacature " ... " via..

Beste Meneer ..,
Voor de komende periode ben ik per direct beschikbaar voor een stage van 6 maanden of langer. De bij u aangeboden stageplaats zie ik als een goede plek waar ik ervaring op kan doen met verschillende werkzaamheden in de praktijk bij een architectenbureau.

Sinds het succesvol afronden van al mijn studieprojecten, moet ik in april nog 1 vak doen voor mijn bachelor bouwkunde aan de Technische Universiteit Eindhoven. Hierbij heb ik ook de minor “Stedenbouw in de Delta” aan de Tu-Delft gevolgd.

Op lokaal stedenbouwkundig, architectonisch en detailniveau kan ik met veel enthousiasme mijn creativiteit kwijt in een project. Gaande een project komen deze aspecten vaak ook naast elkaar naar voren wanneer ik een ontwerpoverweging maak. Uw visie, waarbij de eerste twee hiervan al samenkomen, is dan ook zeker iets dat aanspreekt.