Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 16 november 2008, 16:26
starter starter is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 januari 2007
Berichten: 82
starter is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie administratief medewerker Financien, graag uw visie

ik zou graag solliciteren op de functie van administratief medewerker financiën.
Het volgende zou je moeten kunnen:
Je verzorgt in teamverband de administratie;
Je ondersteunt bij het opstellen van de begroting, rapportage en de jaarrekening;
Je genereert bedrijfsspecifieke informatie;
Je voert de controle uit en beheert de administratieve organisatie ervan.

Ik heb veel ervaring in cijfermatig werken vanuit mijn functie als beslisser claim. Opstellen van rapportages etc.

Dit is mijn brief (tot nog toe):

U zoekt een enthousiaste administratief medewerker en dat is exact de functie waar ik naar zoek. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die vakbekwame administratief medewerker ben waarnaar u zoekt.

Na mijn functies als beslisser Claim en beslisser Uitkeren Werkloosheidswet bij het UWV ben ik toe aan een vervolgstap in mijn carrière die goed aansluit bij mijn interesses en competenties.

Ik ben een administratief medewerker met oog voor cijfers, voor de bedrijfsprocessen en voor de mensen met wie ik samenwerk. Als beslisser Claim Werkloosheidswet was ik verantwoordelijk voor het rechtmatig en zelfstandig vaststellen van recht, hoogte en duur van WW-aanvragen. Als beslisser Uitkeren was ik verantwoordelijk voor de betaling van de WW-uitkering en controle op naleving van rechten en plichten behorende bij de Werkloosheidswet. Tevens behoorde bij beide functies de afhandeling van vorderingen.
In beide functies werd intensief gesproken met klanten en derden en werden rapportages opgemaakt teneinde een gemotiveerde beslissing te kunnen afgeven. Ook heb ik met veel plezier instructie gegeven aan nieuwe medewerkers.
Daarnaast heb ik de convergentie op regionaal niveau van Cadans/Detam naar de UWV organisatie begeleid, waarbij managementrapportages opgemaakt moesten worden.

Mijn talenten zou ik graag bij een Gemeente inzetten en verder ontwikkelen.

In stressvolle situaties kan ik goed het overzicht houden en vooruit denken. Ik ben iemand die een ander gerust kan stellen en met respect behandel en heb inmiddels behoorlijk wat levenservaring opgedaan. Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid zijn voor mij belangrijke kernwaarden.

Graag zou ik tijdens een persoonlijk gesprek mijn kennis, ervaring en motivatie nader toelichten en mijn mogelijkheden als administratief medewerker A met u bespreken.


Graag reacties......
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie administratief medewerker advies linda1966 Sollicitatiebrief en cv 7 24 juni 2008 17:37
Graag reactie sollicitatiebrief administratief medewerker naaaf Sollicitatiebrief en cv 1 18 oktober 2007 17:09
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46
Hoe verkoop ik mezelf beter?! - Sollicitatie Administratief Medewerker aardbei25 Sollicitatiebrief en cv 3 8 maart 2007 18:47
sollicitatie bankhal medewerker bank graag nakijken :) renske1982 Sollicitatiebrief en cv 2 6 maart 2007 18:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon