Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 maart 2006, 22:16
celine celine is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 maart 2006
Berichten: 1
celine is on a distinguished road
Standaard Wie wil even kijken of ik het zo kan versturen!

Celine Praplan

Schrieversheideweg 69

6414 RJ Heerlen



Kinderdagverblijf Beerengoed

Afdeling personeelszaken

Ovidiusstraat 135

6417 VV Heerlen



Heerlen, 22 maart 2006



Betreft; open sollicitatie vakantiewerk



Geachte heer/ mevrouw,



Proficiat! U bent de gelukkige uitverkoren instelling voor wie ik mij deze vakantieperiode volledig wil inzetten!



Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Celine, een leuke, spontane meid van 19 jaar. Momenteel volg ik de opleiding SPW en zit in het tweede leerjaar.



Mijn grootste hobby is mijn werk, namelijk het omgaan met kinderen.



In het eerste jaar van mijn opleiding heb ik stage gelopen bij Kinderdagverblijf de Tovertuin en afgelopen jaar heb ik stage gelopen bij Peuterspeelzaal Kiddooh. Beide stages zijn mij uitstekend bevallen. Ik ben heel zelfstandig en creatief, en heb heel erg veel plezier in dit werk. Ook kan ik me goed inleven in de kinderen en verheug me erop als ik dit jaar vakantiewerk bij jullie kan verrichten.



Ik ben beschikbaar in de periode van 1 juli tot 18 augustus.



Voor referenties kunt u contact opnemen met Kinderdagverblijf De Tovertuin Zeswegen en Peuterspeelzaal Kiddooh.



Verder hoop ik van harte dat deze sollicitatie, gesteund door mijn gegevens, voor u aanleiding zal zijn om mij uit te nodigen voor een gesprek.



Met vriendelijke groet,


C.Praplan
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 maart 2006, 15:19
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Wie wil even kijken of ik het zo kan versturen!

Hé.
Bij een open sollicitatie is het belangrijk deze gericht te verzenden aan een persoon. Ik zou dus even bellen voor een contactpersoon, kun je in je brief gelijk vermelden naar het gesprek.
Verder zou ik bij je referenties ook contactpersonen vermelden.

Verantwoordelijkheden bij je stage en werkervaring zijn ook van belang in je brief, maar je kan ze ook in je CV vermelden.

Mooi einde: "Het zal u duidelijk zijn dat ik graag in aanmerking kom voor een vakantiebaan als ....................... Heel graag zou ik deze brief dan ook in een gesprek nader willen toelichten. Over twee weken zal ik contact met u opnemen om te kijken of daar een afspraak voor gemaakt kan worden."

Succes ermee!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 maart 2006, 13:10
Ilse76
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Wie wil even kijken of ik het zo kan versturen!

Ola,
ik zat je brief even snel door te lezen (heb niet zoveel tijd namelijk) maar je enthousiasme spat eraf! Heel goed dus!
Ik zou ook inderdaad vragen naar een contactpersoon en volgens mij hoort er achter betreft een : en geen ; (geen hoofdletter erachter maar dat had je al!)
Oh en ik zou mijn volledige naam er onderzetten dus niet C. maar dat is mijn persoonlijke mening. Door C. te zetten eindig je je brief heel zakelijk terwijl je dat in de rest van de brief niet doet!
Verder toppie top! Ik zou je laten komen, Hihhihi!
Succes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
HBO-Verpleegkunde, ervaring van een student Lilmissindo Opleiding kiezen en volgen 11 27 november 2011 21:46
Wie wil er even naar mijn open sollicitatie kijken? Joyce Sollicitatiebrief en cv 3 15 september 2008 16:01
wie wil naar mijn open sollicitatiebrief kijken? girl1984 Sollicitatiebrief en cv 5 15 december 2007 16:16
Sollicitatiebrief secretaresse: wie wil mij helpen? diaantje Sollicitatiebrief en cv 4 27 februari 2007 21:57


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon